Jullie advies?

Misschien ben ik veel te snel jaloers en ligt het aan mij, dat zou kunnen. Maar wat vinden jullie?

Mijn vriend zit de laatste tijd echt veel te flirten met meisjes, tenminste zo vat ik het op. Vooral met één meisje, hij noemt haar schatje, ‘liefste mattie’, schat enzo en knuffelt heel vaak met haar. Hij smst en msnt heel veel met haar, ze sluiten krabbels af met ‘xxxxxx (L) ik hou van jou (K)’ en dat soort gedoe. Dat meisje is altijd zo overdreven hyper, ze gilt altijd zo overdreven in het openbaar enzo en als mijn vriend bij haar in de buurt is, gedraagt hij zich ook totaal anders.
Misschien ben ik in een chagrijnige/ongestelde bui op dit moment, maar ik moest het ff kwijt!

En já, ik kan het hebben als je recht in m’n gezicht zegt dat ik me aanstel, want ik vraag er zelf om.
En née, ik heb er op het moment geen behoefte aan om het te bespreken met mijn vriendje, want misschien zie ik het allemaal wel verkeerd.

Trouwens: dat verschilt nog wel eens, maar bij ons in de buurt/stad/school is het niet gebruikelijk als je elkaar bijvoorbeeld een kus geeft met een begroeting.

Ik zou het niet pikken als ik jou was. Misschien bedoelt dat meisje het niet zo, maar ik zou het in ieder geval niet leuk vinden.

Het lijk mij ook heel vervelend hoor, ik vind niet dat je je aanstelt. Aan de andere kant ik je vriend ook wel begrijpen, maar ietsje minder mag wel. Jij hoort op de eerste plaats te komen. :pensive:

Nou… Chagerijnige of ongestelde bui of niett… Je moet je vriendje maar is vragen of hij nog verliefd op jou is. En als hij dat “hard schreeuwende meisje” leuker vind dan jou dan weet je wel wat je moet doen :wink:

x Sterkte ermee

je stelt je niet aan!
vraag het hem zou ik zeggen.
dat andere meisje is ook lullig bezig…

inderdaad, het ligt niet aan jou, dus jij stelt je niet aan, dat kind moet normaal doen! hij is tenslotte jouw vriendje.

het is idd heel vervelend, en ik vind niet dat je je aansteld, tenzij hij dat allemaal niet doet bij dat meisje.
misschien wil je nu wel niet op je vriend afstappen, maar wanneer dan wel? het klinkt misschien heel hard, maar dit zou zomaar nog lang door kunnen gaan zo. en daar wordt jullie relatie niet beter op!
als je met iemand samen bent moet je tegen diegene eerlijk zijn right?
en dat is denk ik ook wat jij nu het beste kunt doen.
je kunt bijv even naar hem toe lopen en vragen of hij even mee wil komen, dan kun je zeggen; ‘zeg eens eerlijk, t valt me op dat je de laatste tijd wel erg close met dat ‘ene’ meisje bent, zit daar iets achter? want ik voel me er eigenlijk wel rot over, en ik vind datik eerlijk tegen je moet zijn, dus bij deze.’ en dan wacht je zijn antwoord af!
ik zou er in elk geval niet mee rond blijven lopen meid.
sterkte!
x

Weet je zeker dat het wel een jongen is?
Grapje, ik vind dat hij echt overdreven, misselijkmakend klef doet.
Al helemaal bij een meisje waar die niks mee heeft.(dan is het nog enigzins acceptabel)

Ik zou dit dus echt niet pikken als ik jou was. Ik ben zelf een aardig jaloers type en als ik dit mee zou maken zou ik hem eens flink ermee gaan confronteren.

jaah
wat denkt hij jij bent zijn vriendinnentje !!
en laat dat ook zien>>3
zeg eerlijk tegen je vriendje dat je het niet leuk vind hij zal er dan wel meer op letten en anders is het geen egte liefde

xxx me

Ik snap je wel en je stelt je niet aan,
Ik weet niet hoe het precies allemaal gaat, maar kan het zijn dat dat meisje een hele goede vriendin van hem is?
Vraag het hem anders, als hij heel open is en dat meisje aan je voorstelt enzo en gwn met jou in de buurt tegen haar praat dan zou ik je niet zo’n zorgen maken. Maar als hij heel opgefokt ofzo doet als je over haar begint is er misschien tog iets dat je niet weet…
Het is misschien moeilijk, maar praat met hem en zeg hoe jij er over denkt! Dan pas kun je het echt zeker weten, het lucht echt op als je weet hoe het zit.

Idd. En vraag aan het meisje wat ze nou eigenlijk wil.

Ach, dat meisje heeft dr zin al gekregen.
't is over tussen ons :frowning_face: .
fijn voor der, nu kan zij dr gang gaan :frowning_face: .

[i]Sterkte meisje…
Hij is je gewoon niet waard <3
Voor hem 1000 anderen.
En nu hoef jij je ook geen zorgen meer te maken.
Ik weet dat het moeilijk is, heb precies hetzelfde gehad :wink:

[/i]

Heel veel sterkte meid<3
Hoop dat je snel en leuke jongen zult vinden, die echt voor jou gaat:)