Julia's flickr

```html
~~
```html
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat alle Girlsceners van de foto’s op mijn flickr vinden. Dus bij deze: zou je er een kijkje op willen nemen en kunnen zeggen wat je ervan vindt? :slightly_smiling_face: Met name van de set ‘‘forever young’’ zou ik graag jullie reacties willen weten!

Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Edit: heb op advies van Ellennnnn toch wat fotootjes in dit topic ingevoegd, zou het toch alsnog leuk vinden als je even op mijn flickr kijkt! :slightly_smiling_face:

~~~~
```html

~~~~
```
~~
```

```

Wauw hele mooie foto’s! Ik zou ze zeker hier plaatsen, want volgensmij vinden mensen het handiger als ze niet de hele tijd hoeven te klikken :slightly_smiling_face:

Bij 1 foto klopt de titel niet.
‘I don’t care if the sun don’t shine’
Maar the sun is it. Dus het wordt doesn’t.

Voor de rest vind ik dat de foto’s erg mooi zijn!
Deze vind ik erg gaaf.

@ sleipnir: klopt helemaal, maar het is een quote uit een liedje van Elvis Presley, dus het hoeft niet te kloppen! :wink:
En thanks allebei!

Oké, ik ken al die liedjes van Elvis niet dus daarom.
Maar welke camera gebruik je?

Edit

omg ze zijn super!
heb je ze allemaal zelf gemaakt?

@ sleipnir: ik gebruik een sony alpha 350.
En dankje chocolatesasha! :slightly_smiling_face: Haha heb ze allemaal zelf gemaakt ja! :wink:

Heel mooi! Vooral die foto’s van die meisjes, met die vintage kleren enzo, prachtig!

Dat meisje van die foto’s van ‘Girl, interrupted’, zit zij niet op Girlscene?

Even iets wat me opviel trouwens, het lijkt alsof dat meisje met die hoef in die tent [links] heel gele tanden heeft, dat kun je heel makkelijk bewerken (: Verder ook echt een prachtfoto!

@HPfangirl: thanks! :slightly_smiling_face: En dat meisje woont in Engeland, dus ze zit denk ik niet op Girlscene. :wink:
Heb je misschien een tutorial voor hoe je die tanden kunt bewerken?

Oh, ze lijkt heel erg op een meisje hier vind ik, ben haar naam alleen even kwijt. En ik heb geen tutorial, sorry. Mijn vader is fotograaf en ik zie het hem dat soort dingen altijd doen met Photoshop, maar ik weet zelf niet hoe dat werkt, haha :grin:

Haha toevallig! Ik zal wel even een tutorial googlen :slightly_smiling_face:

(heb de foto die eerst hierin stond naar boven verplaatst)

Prachtige foto’s!

Heeeel mooi, als ik vragen mag, hoeveel kostte je camera? :blush:
Oh en waarmee bewerk je? Die serie ‘forever young’ heeft een heel mooi, zacht effect

Dankje Stunning en Ellennnn! :slightly_smiling_face:
Ik weet niet meer precies hoeveel hij kostte, maar inclusief lens was het denk ik rond de 600/700 euro, maar het kan ook best 200 meer of minder zijn geweest… En ik bewerk mijn foto’s met photoshop. :slightly_smiling_face:

mooie foto’s hoor!

mooie foto’s! en die met de wittere tanden is zo veel beter! :stuck_out_tongue:
Je hebt goeie ideeën die je mooi uitwerkt vind ik!