juiste kleur concealer

Hi,

Ik heb een bepaald product in mijn hoofd wat ik wil gebruiken als concealer. Ik weet alleen niet of het wel een goede kleur is? Wat moet ik in de winkel doen? Het op mijn pols doen,of binnenkant van mijn hand? Of ergens anders???/ help

Gebruik je foundation? Dan kan het mooi zijn iets lichtere concealer te gebruiken.

Voor de juiste kleur zal je geluk moeten hebben of bij de Douglas om advies vragen of zo.

Nee,ik gebruik geen foundation.

Ohh oke, waarom dan concealer? Om alleen wat bultjes weg te werken…? Moet je wel mee oppassen want moet echt goed bij je huidskleir passen. Goede BB cream kan ook werken. Foundation / concealer als foundation zonder bronzer vind ik vaak niet mooi staan. BB cream is goed alternatief.

Serieus waarom voor elk klein dingetje een topic maken? Super irritant dit, deze vraag kan ook naar het make up slow topic

Testen van een foundation/concealer kun je het beste in je kaak doen (net onder je kaaklijn). Hier komt de kleur het beste uit, zonder dat je je gezicht meteen onder smeert.

Lijkt de kleur hier mooi te zijn? Doe het dan ook nog even op de plekken waar jij concealer wilt gaan dragen.

De laatste tijd is Etos er erg mee bezig om te verbeteren in beauty en leren de medewerkers hier ook veel over (ik spreek uit ervaring, haha), dus je kunt het ook bij Etos vragen, mocht je Douglas iets te prijzig vinden.
Het zou me overigens ook niets verbazen als andere drogisten je ook helpen bij het maken van de goede keuze.

Dit mag inderdaad in het make-up topic.