Juiste keuze gemaakt?

-

Pak een munt. Tos die.
Munt = laten gaan
Kop = terug naar hem.

Terwijl je de munt tost zal je automatisch stiekem hopen dat hij op een van de 2e valt. Dus uiteindelijk hoef je niet eens te kijken waarop hij gevallen is. :slightly_smiling_face:

Tenzij hij recht op valt…

Inderdaad.
zoiets helpt misschien bij dilemma’s

btw, ik dacht ook wel toen ik de titel zag: ‘juiste keuze? tjah, dat is het leven…’
Je maakt risico’s, soms de foute, soms de goeie.
Advies geven is moeilijk, sinds het een hele emotionele probleem is. We kunnen niet op jou emoties inkijken en beslissen wat het beste is.
succes.

Het is pas een dag uit, natuurlijk mis je hem dan. Ik zou eerst een tijdje alleen blijven en dan kijken of je hem mist. Heb je het er tussendoor wel met hem overgehad dat je minder gevoelens hebt? Hebben jullie er wel wat aan kunnen doen? Anders zou je nog kunnen overwegen om leuke dingen samen te doen en meer tijd in elkaar te steken.

-

Dit ja. Je bent zo lang samen geweest dat je, ondanks het feit dat je het uit het gemaakt, je nog wel heel verdrietig kunt voelen en hem kunt missen. Kijk het inderdaad nog even een tijdje aan en ga anders toch kijken of jullie er nog aan kunnen werken…

Ik heb niet veel ervaring hierin, maar wat ik wel weet, is dat hoe langer een relatie duurt, hoe meer de gevoelens van verliefdheid wegebben, en houden van/ om geven in de plaats komen. Maar ja, wij weten jou gevoel niet. Dus, ik kan er weinig over zeggen.
Veel succes!!!