Juiste BH maat

Ik weet niet of dit nou zo’n geschikt Subfora is hiervoor, maar ik wilde even wat vragen… Ik heb namelijk al een tijdje het idee dat ik eigk helemaal niet met de goede bh maat rondloop. Sowieso is de onderwijdte te wijd, maar nu dacht ik: laat ik ook maar even controleren voor de cup. Nu kom ik erachter dat ik cupmaat AA heb! :expressionless: En dat terwijl ik nu dus met een heel andere cupmaat loop… Namelijk C!!!
Dit kan toch niet kloppen? Als je het ziet op die sites MOET het wel goed zijn: Ik heb onderwijdte 70 en dan bovenwijdte 80 en dat is dus 10 verschil, dus ik heb de aaaallerkleinste cup die er bestaat X"D Maar dat is zooo raar, want B-cups knellen echt gewoon bij mij :stuck_out_tongue: Die duwen dan dus in mijn borst en dan zie je ook zo’n lelijke streep bij strakke t-shirts… Dus dan klopt er ergens toch iets niet of zie ik dat nou verkeerd? :expressionless:

Misschien heb je het verkeerd opgemeten?
Meet nog een keer?

Vraag het in de Hunkemoller.

Ik zou het even vragen aan de verkopers die in de lingeriewinkels werken.
Die weten daar alles van, en je hoeft je niet te schamen, die mensen zien dat elke dag. Dat is hun werk

Heb je je laten opmeten of wat bedoel je nu?
En er is ook verschil per merk en of je voorgevormde bh’s hebt of gewone.

Ik ging ook een keer naar de Hunkemöller en daar doen ze het gewoon gratis en je kan je kleren gewoon aanhouden. Maar je moet rekening houden dat BH formaten meestal erg verschillen. Die van de H&M zijn namelijk een maat kleiner ( bij mij tenminste) als je bijv. C hebt moet je dan D bestellen.

Maar ga eens langs bij de Hunkemöller, het is al na 1 minuut klaar :]

dus dan als je D hebt E?
hebben ze die daar wel??

dan heb je denk ik verkeerd opgemeten/op de verkeerde manier

bij de wat duurdere lingeriezaken doen ze dat zo voor je, je kleren kan je aanhouden en zij zijn wel wat gewend

Hmn, naja ik denk dat ik het dan toch maar bij de Hunkemoller op laat meten… Alleen ik durf het eigenlijk niet echt, dus ik dacht eerst: Ik doe het wel even zelf ^^

En ik draag wel altijd voorgevormde cups, dus misschien dat ik daardoor sowieso al een maat groter draag? …

Ja, bij mij vallen ze altijd super klein uit. Dus ik neem meestal 2 maten en stuur de andere terug. Volgens mij hebben ze bij de H&M geen E, want het is een vrij grote maat ( sorry als ik iemand beledig) voor grote(re) maten moet je vaker bij Hunkemöller en dat soort winkels kijken, duur maar wel de juiste maat en goede kwaliteit.

Ik denk niet dat het daar aan lig…
En het meten bij hen is toch echt het beste wat je kan doen! Zij hebben er verstand van en doen dit dagelijks =)

Laat je opmeten, klaar

Bij AA ben je plat man

subtiel

Ja ik snap wat je bedoelt!
Met opmeten heb ik een A, terwijl bij sommige beha’s(vooral h&m) B nog knelt!
Het is idd beetje apart…

Want ik weet niet meer welke maat ik van de H&M had dacht D dus dan valt het bij mij hetzelfde

Zoo hee het eerste mens die een grote bh maat als een belediging ziet. :'3

bij die van de h&m heb ik gewoon dezelfde maat als normaal hoor