(Juist-) ex liked foto's van zijn ex'en op FB, betekenis?

Hoi meiden

Het is net uit met mijn vriend. Ook al weet ik dat het niet goed is, ik check wel nog steeds zijn profiel om te zien wie hij nieuw toevoegt als Facebook vriend, welke foto’s hij liked…
Hij heeft onze relatiestatus op FB ook nog steeds niet aangepast na 1,5 week (staat dat hij nog steeds in relatie is met mij).

Nu zie ik dat hij al 2x een nieuwe foto van een ex geliked heeft, 2 andere meisjes.
Voor mij was hij mijn eerste vriend, dus ik ken hier de betekenis niet van.
Haalt hij herinneringen op door hun foto’s te liken? Wil hij mij jaloers maken?

Ik vind het meestal grappig om een foto van mijn vroegere crushes te zien passeren, maar liken doe ik niet.

Wat denken jullie dat hij bedoeld, met het liken van foto’s van zijn ex?
PS we worden allebei 20 dit jaar, hij heeft al eerdere relaties achter de rug, en hij heeft een rugzakje vol verleden, voor mij was hij mn eerste vriend

xxx

Misschien vind hij de foto van z’n ex gewoon daadwerkelijk leuk?

Misschien vindt hij het gewoon een leuke foto, misschien wilt hij je jaloers maken. idk.

Neem aan dat jij het uitgemaakt hebt?

Waar maak je je druk om, het is je ex, laat het achter je.

Allereerst: Als er staat dat hij in een relatie is met jou, moet jij zelf ook nog aangeven dat je geen relatie meer hebt.
Geef daarnaast aan via facebook dat je geen updates etc. van hem op je tijdlijn wil zien. Zoek afleiding in plaats van hem te ‘stalken’. Hoe verleidelijk het ook is, je maakt het jezelf alleen maar lastiger. Sterkte ermee.

En waarschijnlijk vindt hij de foto’s gewoon leuk.

Hem van alle sociale media afgooien, alleen dan krijg je rust in je hoofd.

't Is uit, als ik jou was zou ik hem verwijderen van alle social media, anders blijf je die checken en daar word je echt niet blij van.