Juicy Tubes Tunes!!

Jeeeej, Lancôme heeft een Limited Edition =D :dancing_women:
ik wil er graaaag eentje kopen, maar ik weet niet zo goed welke kleur?
Nu is mijn vraag: Welke kleur staat het leukste bij mij volgens jullie?
Ik heb bruin haar (donkerbruinachtig, verschillende bruintinten) met blonde highlights, Lichtbruine ogen en een lichtbruine teint.
Deze zijn er allemaal:

http://resurs.plazakvinna.com/Plus/Bilder/prev/juicy2.jpg

Rood staat me echt niet, dus die is geen optie. De rest weet ik niet :stuck_out_tongue: Ik denk wel dat die lichtroze met dat hoofd bij me past…
Trouwens, hebben jullie ervaring met Juicy Tubes? Zo ja, wat vind je van Juicy Tubes?
Bedankt :angel:

Ik zou juist wel rood doen, maar dan niet teveel zodat je niet op een popje lijkt. Maar ik zou anders dan die lichtroze nemen.

Rood, of gewoon de transparant roze (de middelste).
Gewoon even uit testen bij de drogist (Douglas of Ici Paris).

Ik ben dol op Juicy Tubes, vind ze zelf echt super. Heb deze Tunes lijn nog niet uitgeprobeerd, helaas.

Ik heb ook een Juicy Tube van Lancome, En ik heb een soort perzik kleur is ook wel mooi

Die op de grond ligt (roze)

De lichtroze of fellere roze denk k

Ik zou ook de lichtroze met dat hoofd erop nemen!

ik zou de middelste doen, ik heb zelf ook een juicy tube, zo een uit een zomerlijn, goudbrons met glittertjes, ook erg leuk vind ik!

Ik heb ook een juicy tube en i loveeee it <3
Ze smaken heel lekker & ze blijven best lang zitten.
Hoe de tunes zijn weet ik niet maar ik denk dat het mooiste bij jou is 1 van de 2 roze het liefst denk ik de lichte dan komen je ogen denk ik wat mooier uit:P Gewoon ff testen bij ici paris ofso

die lichtroze lijkt me het mooist en daar staat ook dat hoofd op… hopelijk vin je dat wel leuk…

wat ik er van vind: duur
als ik jou was zou ik de roze nemen

Mij lijkt de licht roze ook het mooist. :slightly_smiling_face:

Ik ga voor jou,dan voor die middelste.
En anders die rozé!

De middelste vind ik het mooist :wink:

Ik heb die middelste met dar hoofd erop gekocht vandaag, 17 euro bij de DA :slightly_smiling_face: Ik kreeg nog van die parfummetjes bij enzo, hele lekkere. Hij is supeeeeeeeeer!! Helmaal te gek :slightly_smiling_face: Hij ruikt heerlijk, en heeft een mooie kleur+ glittertjes. Een echte aanrader dus!!

Ik heb die rode, eigenlijk is ie helemaal niet zo fel als het lijkt op dat plaatje. Die roze vond ik juist weer heel erg licht.Dus i kzou voor de rode gaan.

Ik heb ook een rode, (geen L.E.) en die is idd helemaal niet rood, ook niet mer heel veel laagjes. Gewoon rozige glans maar wel mooi. Ik zou de lichtroze nemen. die is namelijk nooit verkeerd :stuck_out_tongue:

Ik heb de roze die op de grond ligt. Zijn erg mooi en gemakkelijk in gebruik.

& ze hebben een lekker smaakje :wink:

ik weet niet wat iedereen zo geweldig vindt aan juicy tubes. heb ze zelf nog nooit gebruikt, maar t lijkt me gewoon lipgloss

En waarom haal jij dit topic omhoog ?