Juf basisschool

Het is nu alweer 10 jaar geleden dat ik op de basisschool zat, wat gaat dat snel zeg! Er is in die tijd veel gebeurd en veranderd…Maar vooral vind ik het ‘belangrijk’ dat ik mijn diagnose PDD-Nos heb gekregen.

Ik wil graag mijn oude juf opzoeken, op internet ofzo. Mijn juf van groep 8, kijken hoe ze mij toen zag. Juist omdat ze heel speciaal voor me was denk ik. Ik weet dat de kans heel groot is dat ze mij niet meer kent hoor, maar ik wil het erop wagen :stuck_out_tongue:
Helaas weet ik niet veel van haar, alleen dat ze Esther heet en nu 35/36 moet zijn. Ze werkt niet meer op mijn basisschool. :frowning_face:
Zouden jullie in zo`n situatie naar de oude school teruggaan voor wat info? Haar achternaam ofzo? Of hebben jullie andere tips?

Ja, waarom niet? Je hebt niks te verliezen.

Misschien een facebook van de school?
Ik weet dat van mijn basisschool de meeste ‘juffen/meesters’ daar wel op staan.
En anders zou ik idd gewoon een gokje wagen en langs de school gaan om het daar te vragen…

-oeps, verkeerd-

Haha, dat had ik laatst: voor mij is het ook bijna 7 jaar geleden, maar ik kreeg laatst een facebookberichtje toen ik jarig was van mijn lerares uit groep 6 :'D
En heel af en toe zie ik een juf uit groep 5 langslopen op mijn werk. Best grappig.
Maar iig, kun je niet gewoon via facebook zoeken ofzo?
En heb je niet nog heel toevallig ergens een oude klassenlijst liggen? Daar staat haar achternaam misschien op :slightly_smiling_face:
En anders idd gewoon naar de school gaan. Nee heb je, ja kun je krijgen!

Niet bang zijn juffen vinden het heel fijn als oud-leerlingen weer komen

Kijk eens in je oude rapporten. Mijn meesters en juffen tekenden namelijk altijd met voor- en achternaam.
Misschien dat je haar dan op facebook kunt vinden.