Jouw zoen-ervaringen

Hier kun je al je zoen-ervaringen vertellen :slightly_smiling_face: Bijvoorbeeld je beste/slechtste, gekste of allereerste tongzoen met iemand ooit. Alles wat ermee te maken heeft!

De mijne zijn:
Ik werd eens heel onverwacht getong-zoend en snapte er niks van, hield dus mijn mond dicht xd
Heb een keer met een spanjaard gezoend, die kon het heeel goed maar had denkik ook meer ervaring…
Had een keer een vriendje die Ć©cht niet kon zoenen, die zegmaar iets te veel speeksel gebruikte… :cold_sweat:

Mijn ex en ik pasten niet echt bij elkaar qua zoenen en dat resulteerde in vaak erg onaangename en genânte momenten.

Nouja, iemand had een tong, en ik had er ook ƩƩn, en toen zaten er opeens twee in mijn mond.

wow nee echt :bowing_man: een duim voor jou

In mijn mond? Daar is geen ruimte meer, naast al die tongen.

helaas pindakaas

Mijn ex zoende als een wasmachine. Echt verschrikkelijk was dat.

Ik heb er 1 gehad die echt te nat zoende en twee die gewoon kut zoenden, heel stijfjes ofzo, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Rest wel prima of gewoon goed :slightly_smiling_face:

Mn laatste hahaha…
Ik ben 10 minuten een club/kroeg binnen en ineens loopt er een enorm lekkerding naar me toe…
En hij kuste me ineens hahaha!

Nu mn bijna vriend :flushed:
Damn wat ben ik blij hihi

op vakantie met mn ouders, was een feest voor de hele camping dus mn ouders waren er ook.
dus ik was daar met mn vriendinnen en ineens kwam die leuke jongen die ik al heel lang in de gaten hield naar me toe om te dansen.
dus ik helemaal happy, begint die me ineens te zoenen. Hij kon heel goed zoenen maar het was wel een beetje overdreven want hij zat de hele tijd aan mn kont, duwde me tegen de muur.
Opzich die avond niet heel veel mis mee totdat ik tijdens het zoenen even mn ogen open deed en vanuit mn ooghoekzag dat mn ouders en hun vakantievrienden naar me keken en zaten te wijzen.

Man oh man wat vond ik het genant zeg :frowning_face:

Van sommige jongens snap ik echt niet wat ze nou aan het doen zijn. Zo hard mogelijk draaien en proberen mijn gezicht te wassen ofzo.

Ge-wel-dig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahaha okƩ.

Mijn eerste zoen was in mijn kamer van kamp waar op dat moment een stuk of tien giechelende meisjes zaten die wel door hadden wat er gebeurde in het laatste bed. Dus ik zat te kletsen met die jongen, en toen kwamen we erachter dat het al heel laat was dus dat hij naar zijn eigen kamer moest. Ik zei echt zo vet awkward: ā€œUh, nou ja, doei.ā€ En toen zei hij: ā€œKom hier.ā€ En toen zoenden we. Het was echt heel lief en als ik het vergelijk kon hij veeel beter zoenen dan mijn laatste zoen.

Mijn tweede (en recentste) zoen was met een andere jongen in het park, want we waren midden in de herfst gaan wandelen. We zaten op een bankje te kletsen en tussendoor gaven we elkaar de hele tijd al kusjes, maar op een gegeven moment boog hij over me heen en zoenden we echt heeeuwl lang.

Mooie tijden. (’:

niet citeren aub

Ik vond een hele tijd een jongen in de trein leuk (en hij zat bij mij op school!!) Mijn vriendinnen werden er gek van dat ik het de hele tijd over hem had, en op een dag was hij er niet in de trein… En toen ik hem ineens zag zitten zei ik tegen een meisje daar is hij! Dus toen we les hadden gingen hun 2 naar dat lokaal en vroegen naar een jongen in een gestreepte trui (maar die had hij later al uit gedaan) Na een hoop gedoe hebben ze hem zo ver gekregen om naar ons lokaal te gaan… En ik liep helemaal rood aan! Ik wilde het wel maar ook weer niet… (en slecht gekleed was ik natuurlijk die dag…) In de pauze had ik de keuze of naar hem toe te gaan (met mijn klas, en hun klas :S) of weglopen en dan namen die meiden hem naar mij. Maar goed, hij zei dat hij me niet leuk vond en me niet kon maar dat ik m wel op facebook mocht toevoegen. Later kreeg ik z’n nummer. WE hebben 1 dag op FB gepraat, en die volgende dag afgesproken… Hij wist dat ik nog nooit gezoend had… En die dag was het zo ver mijn eerste zoen! Ik vond er eigenlijk niks aan, voelde er niks bij… Misschien kwam dat omdat we elkaar niet goed kenden… Na 2 dagen wilde hij al verder gaan en mij in ā€˜ā€˜bed’’ krijgen… Nou daar ging ik dus niet in mee… Nu kijkt hij nog vaak naar mij op school, maar schold me een paar maanden geleden nog via FB uit! Dus ik weet niet wat hij wilt maar ik hoef het niet meer…

Mijn tip: leer een jongen eerst goed kennen voordat je daaraan begint… Ik zoen liever 1x met de ā€˜ā€˜ware’’ dan 15x met iemand waar het uit gaat…

Tongen met mijn eerste vriendje was ronduit een drama. Ik was 12 en durfde niet. Toen ik het wel durfde te proberen beet ik op zijn tong… En hij zoende ook gewoon heel slecht.
Tweede vriendje kon wel heel erg goed zoenen. En m’n derde vriendje zoende matig, hij gebruikte bijna nooit z’n tong en zoende meestal alleen m’n bovenlip of onderlip, was best awkward haha.

Hij had zo’n grote mond dat mijn gezicht bijna werd opgeslokt als een stofzuiger :cold_sweat:

Whaha xD

mijn ex kon wel een vuur bestrijden met zijn speeksel xD

Hahaha, dit soort dingen zijn zooo herkenbaar :flushed:

Ik heb megaveel ongemakkelijke bijna zoen-ervaringen.

Ik heb met 1 jongen gezoend, hij was toen mijn vriendje. Het bestond uit erg veel kwijl van zijn kant en weinig kriebels in mijn buik van mijn kant.

Hahaha zoiets zag ik gisteren nog! Die jongen at dat meisje zo wat op, ik kwam niet meer bij van het lachen. Volgens mij had hij gewoon haar kin, mond Ʃn neus in zn mond XD