Jouw vreemdste, toevalligste of engste droom!

Hi!

Op school kwamen we op het onderwerp dromen uit, daarbij mochten mensen vertellen wat een droom was van bijvoorbeeld lang geleden die ze nog weten, een nachtmerrie wat heel veel indruk heeft gemaakt of een te bizar toevallige droom.

Ik heb zelf toen ik jonger was heel vaak dezelfde nachtmerrie gehad waarbij ik achterna gezeten werd door echt een creep van een vent met halflang haar. Ik kon nooit wegrennen want ik kwam dan amper vooruit maar ik kon wel omhoog, dus vliegen, en steeds als ik dan omhoog ging wist hij me nog net bij mijn benen te pakken.
Ik heb deze droom gok ik een keer of 6 gehad, het is inmiddels best lang geleden maar ik weet het nog precies!

En ik heb ook een keer een vreemde droom gehad waarbij ik gewoon in bed lag te slapen en er een wildvreemd iemand mijn kamer in kwam en vroeg “mag je rolluik een stukje open anders kan ik je niet zien”. Toen ik die volgende ochtend wakker werd, was mijn rolluik een stukje open. Ik heb daar echt een week lang over nagedacht wat dat nou geweest zou kunnen zijn. Of ik echt wel sliep enzo, vond het zo raar ook omdat ik nooit eerder iets tijdens het slapen of dromen heb uitgevoerd, ik slaapwandel ook niet.

Ik ben benieuwd naar jullie dromen!

Toen ik klein was had ik elke nacht dezelfde nachtmerrie, weken lang. Ik had namelijk een pop gekregen en die had hele enge ogen (vond ik). Elke nacht kwam die pop tot leven, werd heel groot en kwam ze me achterna. Sinds dien ben ik bang voor poppen en alles wat daarop lijkt :cold_sweat: jeugdtrauma

Bestaat al!

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-heb-jij-vannacht-gedroomd-122233.1200.html

Een nieuwe is toch ook een keer leuk? Of mag dat niet van deze site??

mag eigenlijk niet, maar dat andere topic gaat specifiek over vannacht. Deze gaat over alles wat je kan herinneren of welke indruk op je heeft gemaakt.
Tenminste zo denk ik dat de TS het bedoeld heeft haha

Ik heb al jaren een constant terugkerende droom, en ik weet nog steeds niet waarom ik het droom, of waar het vandaan komt. De eerste keer kan ik me herinneren is da tik hem droomde dat ik een jaar of 12 was.

Het gaat over een vrouw in een huis. En die vrouw heeft 8 kinderen. 1 van de kinderen was een ongelukje, en is nooit geregisteerd. Dat kindje is 2 jaar. De vrouw mishandeld alle kinderen, en sluit ze regelmatig op in de keukenkastjes. Die doet ze vervolgens op slot. Dan gaat ze verder met het slaan van de andere kinderen die niet meer in de kastjes passen.

De droom gaat dan verder, en laat een specifieke dag zien. Ze mishandeld de kinderen, en stopt dan het 2-jarige kind in het keukenkastje. Ze doet daarna het kastje op slot. Dan gaat het naar een scene, een soort flashback, van 1 van de oudere kinderen die een melding doet van mishandeling richting een leraar op school. Op dat moment springt hij weer terug naar dat huis.

Dan zie ik hoe de kinderbescherming samen met een agent alle kinderen en de moeder uit het huis verwijderen. Alle 7 geregistreerde kinderen. De 8ste weten ze niets vanaf, en daar hebben ze dus ook niet naar gezocht. Die zit nog steeds in het keukenkastje.

Dan zie ik hoe alle kinderen naar pleegzorg gaan, en de moeder de bak in.

De laatste ‘scene’ is dat er een jong koppel het huis komt bekijken, en het keukenkastje open doen. Dan zie ik het kleine lijkje liggen.

Dan word ik meestal half gillend en huilend wakker.