Jouw verhaal

Haaai meiden,

Ik las in het meiden-die-de-eerste-stap-zetten topic super leuke en lieve verhalen over hoe jullie terecht zijn geraakt in jullie relatie.
De titel zegt het wel, deel je verhaal! (:

-

up?

Dit topic vind ik nu al leuk! upje!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Leuk topic! Het begin kwam niet helemaal van mijn kan al was ik al wel wat hem aan het flirten haha.

De eerste dag op vakantie kwam ik hem tegen in het zwembad samen met zijn zus en broertje en mijn zusje. Hij viel mij meteen al op. Maar ik durf nooit echt op iemand af te lopen. Hij zei achteraf later dat hij ook niet zo is. Maar we keken elkaar steeds aan. Maar toen ging hij opeens weg, dus ik zei tegen mn zusje: ‘‘Kom laten we gaan!’’. Toen kwamen we elkaar nog tegen bij de uitgang en we keken elkaar weer aan maar zeiden weer niks.
Op de laatste dag van de vakantie ging ik weer m’n zusje naar het zwembad en hij ook met z’n zus en broertje. Ik was weer helemaal blij en dat zag mijn zusje ook. Ik probeerde een beetje aandacht te trekken en dat soort dingen. En mijn zusje ook. Toen waren we de hele tijd bij hem in de buurt. Hij was met zo’n balletje aan het overgooien met z’n familie dus. Dus mijn zusje dacht laten wij dat ook doen (totaal niet opvallend kugh kugh). Even later ging ik zo’n heet water bad in waar zij niet in mag. En toen schreeuwde ze heel hard van je hebt me alleen gelaten. Zij hij opeens tegen haar van; ‘‘oh doe maar met ons mee’’. Ik wist niet hoe snel ik daar weer terug naar toe moest. Zo raakte we in gesprek en uit eindelijk heb ik z’n nummer ook gekregen. We wouden die avond nog afspreken maar dat mocht niet meer. We waren al helemaal aan het whatsappen samen, wat super leuk was. Tot plotseling naar een paar weken het contact verwaterde. Toen begon ik weer met praten omdat ik hem toch wel een soort van miste. En nu hebben we super leuk contact, hij vind mij leuk (al zijn we nog niet samen) en ik hem ook. Ik ga ook dan eindelijk volgende week woensdag naar hem toe als het goed is. Super zenuwachtig maar wel echt super leuk!

wow lang verhaal

Jemig, dat is alweer een grijs verleden na 10 jaar. :flushed:

Ik had een beste vriendin, die had een neef. Die neef had een beste vriend. Je snapt hem al. De neef en zijn beste vriend kwamen naar ons toe om een dagje te ‘hangen’? En zo leerde ik hem kennen. *kijkt stiekem ff naar de foto naast het beeldscherm* Ik hou niet van mensen, ik hou niet van aanrakingen, ik hou gewoon niet van ‘in my bubble space’. :grinning: Hou er gewoon niet van. En toch hing in aan het einde van de dag in zijn armen, stoeiend over de vloer, springend op zijn rug… hmmm, eerste hint. De maanden erna zijn we extreem veel naar elkaar gegroeid, eigenlijk waren we vanaf het eerste moment onafscheidelijk. We smsten (ja dat was toen ja) elke dag (bijna elk uur) en belden elkaar. Ik ging altijd naar mijn vader om te chatten. (wij hadden geen internet, ja dat bestond ook nog) We praatten over echt alles en hij was in no time mijn beste vriend (tot ergenis van mijn beste vriendin). Ik had een vriendje, maar dat liep niet lekker. Het was een lang afstand relatie en dat vond ik prima, want ik hield niet van dat gefriemel heel de dag. xD. Naast dat het niet lekker ging, vertelde mijn beste vriend dus dat hij verliefd was. (god dat gesprek hoor ik nog eeuwig aan, want ik zei gecondoleerd toen hij dat vertelde!) Ik zei dat ik daar niets mee kon doen, want ik had een vriendje. Ik … groeide op, we noemen het even zo, was er redelijk klaar voor, maar durfde de stap nog niet te zetten met mijn huidige vriendje. En toen kwam de ‘kiss of death’. Mijn beste vriendin (al een eeuwigheid!) zegt ineens dat ik mijn eeste keer met hem moet doen, want hij is zo tender. WTF?! How the hell? Hoe weet jij dat nou weer?! (dat was serieus mijn reactie) Jullie voelen hem aankomen, ik zag het niet, ze moest het echt letterlijk voor mij spellen. DAT KON TOCH NIET?! Nou en of het kon. Ik kon hem niet meer luchten. Echt niet, ik kon hem zelfs niet meer spreken zonder over mijn nek te gaan. Het ging uit. Mijn beste vriendin heeft hemel en aarde bewongen om ons weer bij elkaar te krijgen, maar dat zag ik natuurlijk niet zitten. Mijn beste vriend zei letterlijk: ‘oh, Demellie, het komt goed, jullie komen vast weer bij elkaar’ :flushed: Toen het duidelijk was voor hem dat dit niet geval was, sloeg hij zijn slag hoor. LOL, kusje hier, kusje daar. Awkward hier awkward daar. En toen trok ik eindelijk mijn stoute schoenen aan (laten we eerlijk zijn, vanaf dag 1 was ik al gek op hem, durfde het alleen niet hardop te zeggen :stuck_out_tongue:) en zoende hem. Dat is nu alweer 10,5 jaar geleden. Volgende maand gaan we trouwen, dus dat zit wel goed.
Beste beslissing die ik ooit gemaakt heb. :hugs:

Wat een mooi verhaal! En proficiat met jullie trouw :upside_down_face:

Ik dacht al… huh? Ik heb hier niet gereageerd? Is het iemand anders met dezelfde gebruikersnaam :’)

Dank je wel. :slightly_smiling_face:

Denk dat wij het goed doen, we hebben zelden ruzie. Veel lol en houden heel veel van elkaar. :slightly_smiling_face:

Hey, nou je het zegt, twee Princesses. LOL

Pff nou dat gaat een lang verhaal worden ben ik bang haha. In oktober 2010 kreeg ik met mijn ex S. Mijn huidige vriend D was al jaren bevriend met mijn ex S, ze waren ooit beste vrienden maar hun vriendschap verwaterde en op een gegeven moment waren ze gewoon normale vrienden die elkaar zo nu en dan spraken.

2 maanden na dat ik met S kreeg liepen we in de stad en kwamen we D tegen en stelde S mij voor aan hem. Op een gegeven moment raakte D en ik aan de praat via Twitter en het was gewoon gezellig, we hadden leuke gesprekjes die eigenlijk nergens over gingen maar het was gewoon gezellig. Mijn vriend S was blijkbaar jaloers en verbood D en mij om nog contact te hebben en we moesten elkaar unfollowen. Na vele ruzies en discussies heb ik maar toe gegeven en heb ik het contact verbroken. Daar na heb ik D nog wel een paar keer gezien als ik met S was, en een keer zat ik met S en D in een groepsgesprek en hadden D en ik het weer gezellig en kwamen we er achter dat we eigenlijk best wel veel gemeen hadden.

Na een relatie van bijna 2 jaar ging het uit tussen mij en S en rond september vorig jaar kwam ik weer in contact met hem (ik bespaar jullie het nog langere verhaal over hoe wij weer in contact kwamen). Sinds die dag praten we eigenlijk 24/7 met elkaar. Na een paar weken vroeg hij of ik zin had om af te spreken en dat deden we dus ook. We hebben uren lang in Amsterdam rond gelopen en gewoon gezellige gesprekken gehad. Het voelde gewoon goed en het was altijd gewoon leuk en gezellig tussen ons, maar iets hield me tegen. Ik wist dat D mij leuk vond, en ik vond hem ook wel leuk, maar nog niet ‘relatie leuk’. Het was toen ook pas 2/3 maanden uit tussen mij en me ex en ik vond het gewoon te snel om al verder te gaan met D. Ik heb hem toen, zoals hij dat altijd zo leuk beschrijft ‘gefriendzoned’, maar ondanks dat hielden we wel contact en bleven we gewoon gezellig 24/7 met elkaar appen.

Ergens rond eind april/begin mei boterde het even niet zo tussen ons, ik vond dat de gesprekken de laatste tijd steeds van mijn kan af kwamen en was dat een beetje zat. Op een gegeven moment reageerde hij niet meer op een app je van mij en ik zei tegen me beste vriendin dat ik pas weer zou praten als hij het gesprek weer begon. Maar dat gebeurde niet … Bijna een maand lang hebben we niet met elkaar gesproken en dat vond ik heel erg moeilijk. Uiteindelijk na veel twijfelen had ik maar weer ‘hoi’ gezegd en hij reageerde direct en sinds toen was alles weer zoals eerst en hadden we weer gezellige gespreken 24/7.

Ik begon hem steeds leuker en leuker te vinden en kwam tot de conclusie dat er eigenlijk niks meer was wat mij tegenhield en ging er voor. Begin Juli ben ik bij hem thuis geweest bij zijn moeder en dat was gewoon gezellig, zijn moeder deed ook heel aardig tegen me en was heel erg geïnteresseerd in mij en waar ik vandaan kwam e.d. Die avond ben ik rond half 1 in de nacht naar huis gegaan en de volgende middag kwam ik weer. We hadden een gezellige dag en hebben films gekeken op zijn kamer. Meer dan armen om elkaar en handje vast houden werd het niet omdat we beiden heel erg verlegen zijn.
Een week later kwam hij naar mijn huis en hebben we op mijn kamer tv en film gekeken. Op een gegeven moment lagen we met onze hoofden heel dicht bij elkaar en was en steeds een ‘zoen moment’ maar omdat we beiden zo verlegen zijn gebeurde er eigenlijk niks. Het werd al laat en hij moest naar huis, maar dat wou hij eigenlijk niet. Hij vroeg aan m’n moeder of hij de nacht mocht blijven (niet slapen maar gewoon de hele nacht opblijven en tv kijken e.d.) en dan de eerste bus die weer zou rijden mocht nemen en tot mijn verbazing vond mijn moeder dat goed. We hebben toen de hele nacht beneden op de bank gelegen en toen lagen we op een gegeven moment weer met onze hoofden dicht bij elkaar en was het zoen moment er weer. Hij vertelde dat hij met zoenen nog nooit de eerste stap had gezet omdat de meisjes waar hij ooit mee heeft gezoend altijd hem als eerste zoende. Ik vertelde hem dat ik te verlegen was om de eerste stap te zetten. Uit eindelijk dacht ik fuck it ik doe het gewoon. Ik zei tegen hem ‘kom dan’ waar op hij antwoorde met ‘ja kom dan’ en toen gingen we zoenen. We hebben toen nog een tijdje liggen zoenen en iets van 2 uur later ging hij weer naar huis.

Ik bracht hem naar de bus halte en in eerste instantie was ik van plan om meteen te gaan slapen zodra ik weer in m’n bed lag, maar dat lukte me niet. Ik was gewoon te blij dat we eindelijk hadden gezoend. Ondertussen waren we weer aan het appen met elkaar en ik wist niet zo goed hoe het nu verder zou gaan, waren we nou een stel of niet? In plaats van vragen of hij iets met me wou vroeg ik gewoon subtiel ‘hoe zit het nou tussen ons?’. Ik weet niet meer precies hoe dat gesprek nou verliep maar we kwamen uiteindelijk tot de conclusie dat we dus sinds dat moment een stel waren. En nu zijn we dus sinds 16 juli gelukkig met elkaar. :relieved: