Jouw Valentijnskaart

wat schrijf je allemaal in jou valentijnskaart
wat is beter een korte zin zoals ; can’t get you out this heart of mine

of zo’n lange verhaal ;You changed my whole life
Don’t know what you’re doing to me with your love
I’m feeling all superhuman you did that to me
A superhuman heart beats in me
Nothing can stop me here with you
Superhuman

welke is beter in een valentijnskaart?

Het is origineler om zelf een stukje te verzinnen dan er 1 uit een liedje op te schrijven, vind ik.

je kan ze ook allebei doen :stuck_out_tongue:

eerst die lange en daarna die korte

ik wil m n kaart sturen
k weet alleen zn huisnummer niet haha. en staat niet in t telefoonboek ><

jouw valentijnskaart. bezittelijk is met een w…

idd. dat vind ik ook! Het is wel heel lief die tekst, maar het mooier als het zeg maar klinkt een beetje overdreven uit ‘jouw hart’ komt, gewoon zelf bedenken!

xoxo . :couplekiss_man_woman:

Ik vind die eerste beter, maar ik denk dat het leuker is als je echt een eigen verhaaltje schrijft

haha, inderdaad =D ik zit ook altijd mensen te verbeteren XD
:woman_student:

haha, het is waarschijnlijk heel annoying voor die mensen. maar ik kan me er gewoon echt verschrikkelijk aan ergeren als mensen zulke fouten maken…

Jha ick snap egt wat je bedoel,ick vind een jongen al een tijdje heel leuk en wil met valentijnsdag als ick tenminste niet afhaak… hem een kaartje geven of sturen ofso een probleempje is dat ick dus egt niet weet waar precies hij woon moet ick 't dan gewoon aan m geven ?duurf ick vast niet… of in zn jaszak stoppen ofso en nogh iets ick wil m segmaar in de kaart een hint geven waardoor hij weet wie ick ben want durf niet egt direct en durf wel risico te nemen dat hij alsnog niet weet wie ick ben …en wat moet ick er dan inzetten?? ick vind het ook leuk om een stukje van een liedje erop te setten want ick schrijf overal stukjes van lyrics (en dat weet hij) dit is het stukje: maybe we’re friend, maybe we’re more , maybe it’s just my imagination, but is see you stare just a little to long and it makes me start to wonder,so baby call me crazy but i think you feel it to so Maybe we have to make the first step into love… en?? ick wil ook niet al te klef doen want als het niet wederzijds is dat is t wel lullig segmaar…nou ick hoop egt dat jullie me kunnen helpen girls… :grinning:

but is see you stare just a little to long and it makes me start to wonder,so baby call me crazy but i think you feel it to
dat is een mooie liedje :wink:
weten jullie mischien nog leuke tekst voor op 't kaart…

Mooie tekst inderdaad! :grinning:
Ik zelf zou wel willen, maar ik durf eeecht niet :stuck_out_tongue:
En eigenlijk weet ik nog niet eens zeker wat ik nou echt voel :flushed: (of dit is gewoon een excuus om er maar niet aan toe te willen geven :stuck_out_tongue:)

jaaa, dat heb ik dus ook.
net zo iets als dat mensen zeggen: ‘Hun gaan naar bladiebla.’
miss zit ik nu mensen ontzettend te beledigen die dat altijd doen. :flushed:

een leraar van mij vind dat verkrachting van de nederlandse taal. xD

maarja, ontopic:
ik stuur geen valentijnskaart. (’: vet boeiend.

oeh, die vind ik leuk [L]

haha daar erger ik me ook altijd zo aan. dan zeg ik altijd: de hunnen zijn allang uit nederland vertrokken [dat zei m’n moeder vroeger altijd tegen mij, heb dat nu overgenomen haha]
daarom vind ik het soms ook zo verschrikkelijk om die columns te lezen, want daar staan altijd zo ontzettend veel spel- en grammaticafouten in…

hahahaha =P
wat een nerdjes zijn wij :woman_student:
maar ook dat van:
me schatje.

Ik heb lekker een w in de titel bijgeplaatst want ik kan daar echt niet tegen, dat bezittelijke fout doen, haha!

jaa indd :woman_student:

haha dankje, zijn we toch niet alleen ^^,