Jouw vakantieliefde!

Hee, ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik maak er ook maar eentje :slightly_smiling_face: Vertel wat over je vakantieliefde! Waar heb je hem ontmoet, heb je nog contact?

Mijne: in Griekenland int zwembad ben ik een leuke jongen tegen gekomen. We hebben veel lol gehad samen en ik heb hem op msn :slightly_smiling_face:.

Nu jullie!

Ja er is al een topic over. Scroll een klein beetje naar beneden.
Noh, deze vakantie met mn ouders had ik er geen
Met mn vriendinnen wel jaa, tenminste, als dat onder vakantie liefde valt

Myne heb ik ontmoet terwijl hij aan het werken was! hij werkte voor een discotheek als propper… hij was hier zondag de hele dag nog… echt zoo gezellig! Maar het is wel lastig dt je niet altijd naar hem toekunt enz</3

in Frankrijk, maar het is na die enne nacht al uit gegaan. Want ik ging de volgende dag weg en hij moest weer perse met een ander meisje staan te bekken.

mijn vakantie lovers heb ik wel op msn… maar de ene (van 2 jaar gelede) die was een camrukker… en die van vorig jaar is wel lief maar woont heel ver weg, en die van dit jaar woont ook in de plaats waar ik woon. we hebben 1,5 maand gehad… maar t is alweer uit… maar dat was wel grappig dat hij daar ook op vakantie was;)

http://85.17.151.70/92900001-92950000/92914101-92914200/92914199_5_RwlW.jpeg

dit is um!!

binnenkort zie k m weer :grinning:

ik had niet echt een vakantie liefde… soort van
hij was verliefd op mij en keek echt elke dag als
ik aan het zwembad lag of onder het eten (dit was in
de herfstvakantie) en ik heb nu nog contact met hem
we hadden niets of een beetje wat… want ik was met
een vriendin en hij met en vriend maar ik kan beter
opschietten met z’n vriend dan met hem! echt raar
maar in de kerstvakantie gaan we naar hun toe =]

Ontmoet in Zeeland, was daar met een vriendin en haar ouders op vakantie… veel lol gehad en op de laatste avond gezoend…nee geen contact meer… die sukkel ging dom doen!! dus nu ruzie…

2 jaar geleden ben k een lieve jongen tegengekomen,
& hij was zo lief. helaas hebben we maar 3 dagen kunnen genieten wnt toen moest hij alweer weg… maar hij heeft mij toen wel van t ene zwembad heel netjes opgetild, en me bij het andere zwembad erin gegooit, oke dat was wt minder maarjaa… t was echt een lieve jongen…
gelukkig heb k hem nu nog op msn :smiley:

Mijn vakantieliefde is al 1,5 jaar oud… Ben voor stage naar Aruba geweest en heb daar 3 maand lang met een jongen gehad, praktisch samengewoond, we waren onafscheidelijk. Wij konden zo genieten omdat we wisten dat het maar voor even was… :slightly_smiling_face:

Niet zo’n hele mooie foto van ons, Aruba '06:

http://modulo15.rendered.hyves.org/39050001-39100000/39082601-39082700/39082609_5__UDw.jpeg

Nu 1,5 jaar later denk ik nog, bijna iedere dag aan hem… We hebben nooit ruzie gehad, en met (valse) beloftes afscheid genomen op het vliegveld. We hebben elkaar nooit weer gezien…

een jongen die me leuk von (ik hem niet zo) stuurde me een mail uit het oog uit het hart…:S :open_mouth: was wel een sgatje or ma beetje veel ouder en woonde te ver weg…

wat een schatje is die van jou Jzt_Steff!

kent iemand het verhaal Holiday in Spain? (staat btw hier: http://zelfschrijven.yourbb.nl/viewtopic.php?t=8)
mijn vakantieliefde-verhaal lijkt hier wel een beetje op… ik was op vakantie in Playa d’Aro in Spanje, en we hadden al heel snel een grote groep vrienden gemaakt op die camping (camping ja, doe ik ook nooit meer) en 1 jongen daarvan, Francois, daar had ik echt een klik mee, telkens flirten enzo… maar hij had al heel lang een vriendin dus dat was wel kut, en dat vond hij ook zei hij… Ik heb me netjes gehouden en niks met hem gedaan, maar toen we weg gingen hebben we toch bijna in elkaars armen staan huilen :frowning_face:

Jaa
vorig jaar in kreta
basti uit duits land

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UCIZP3TS.jpg

Ik had er een deze vakantie in Spanje we ontmoette elkaar gewoon op de camping aan 't zwembad en van 't een kwam 't ander en ik spreek 'm niet zo heel vaak meer en ik denk ook niet dat ik eens met hem zal afspreken haha maar we hadden 't wel gezellig :grinning:

oehh 2 jaar geleden had ik een jongen leren kennen maar ik had ook een vriend thuis :roll_eyes: …
maar ik vond hem eigenlijk wel vet leuk. we gingen elke avond met een vriendengroep naar het strandje (met van die stenen) om daar een beetje te praten enzo.
op het strandje kon je niet normaal zitten dus waren er strandbedden waar je met zn 2en op moest.
toen heb ik daar met hem elke avond gelegen, maar omdat ik een vriend had niks met hem gedaan…
kwam ik thuis, bleek dat mn echte vriend op vakantie was vreemdgegaan… grr :rage:

niet echt op vakantie, maar op kamp.
en we hadden ook niks, maar we vonden elkaar wel leuk enzo, maar nieeteens gezoend haha

Twee jaar geleden een Albanese jongen leren kennen in Italië, my god wat was hij knap! We hebben toen bijna twee weken samen doorgebracht (niet verder gegaan of zo haha, ik was 15), met gemengde gevoelens afscheid genomen de laatste avond (hij woonde daar). Dus ik helemaal verdrietig dat ik hem nooit meer zag, bleek dat we er afgelopen zomer weer heen gingen (na ja op 20 min. lopen) en toen heb ik hem dus weer gezien (L). Jammer genoeg maar twee keer, want mijn ouders zijn zooo tegen hem. Nu spreken we mekaar nog wel eens op msn, zonde zonde zonde! T was zoo’n schatje!

nou, ik ben nu dus net terug van vakantie… echt een suuper leuke jongen ( was gwoon nederlands) ik was opslag verliefd maar… net toen ik s avonds in bed had bedacht dat ik bij het ontbijt tegen hem zou praten… was hij weg!! echt vreeselijk.
Ik hou van hem.

Jhaaah… ik heb een vakantieliefde nog steeds.
Het was in de zomervakantie van 2008, in Frankrijk in het plaatsje Argeles sur mer. Op de camping les marsouins was er zo’n hele leuke jongen. Ik zag hem s’avonds lopen en ik dacht echt zo, wooow woonde die maar naast ons! Naja in de staancaravan naast ons. Maar ik had de moed al opgegeven want er hingen alleen kleine kinder kleding op het rekje:P Maar het bleek dus wel dat hij naast mij stond! Alleen hij moest 5 dagen later alweer weg. Maar ik ben nog nooit zo verliefd geweest als nu. We gaan weer naar de zelfde camping hij ook, dus misschien!