Jouw Vakantie

Haaai!!

Bijna VAKANTIE!! Wie heeft daar nou geen zin in?

Ik ben wel benieuwd waar iedereen heen gaat, of niet?

Heb je een vakantiebaantje? En ga je dan oook op vakantie?

Ik ga 3 weken met onze boot naar de Waddeneilanden, en daarna nog 1 weekje met de auto, naar dat vet toeristische Gardameer. Nog noooit geweest!

xx Lisette

Nog 2 dagen stage & 1 dag naar school & dan heb ik ook vakantie!!
HEERLIJK :grinning:
Vertrek de week erna voor 10 dagen naar Spanje (Santa Susanna, Malgrat De Mar)
& als ik terug kom ga ik met vriendinnen een dagje naar Amsterdam & naar Zee want dan is de OV nog geldig.
En we mogen met 4 vriendinnen naar Nijmegen (in het huis van familie van 1 van m’n vriendinnen) dat word dus shoppen, zelf koken :stuck_out_tongue:, terrasjes, uitgaan :grinning: nou al zin in!

ik heb al 2 weken vakantie :grinning: maar ik ga niet op vakantie, heel misschien met mn vriend :slightly_smiling_face: ik ga waarschijnlijk in het najaar op vakantie naar Centerparks :grinning: Ik ga wel werken (niet alleen vakantie) maar verder ga ik gewoon dagjes weg, naar het strand enzo :stuck_out_tongue:

Haha lisette, die van mij weet je al :wink:

Ik ga dit jaar voor de 1 in nederland op vakantie :stuck_out_tongue:
Ik ga met een vriendin en me oueders naar drenthe. We gaan daar heen Omdat me
vader nog een x moet werken tussen door. dan rijd die ff heen en weer (gek)
dan kom ik terug. Heb een vaktnei baantje. moet nog afspreken hoeveeld agen enso , In utrecht. in een mode winkel van me familie =) Ik ben eigelijk nog veel te jong. dus mag beetje opvouden en inpakken. maar vindt het wel egt tof.
En dan ga ik nog een week op ponykamp met de vereninging. En dat is altijd zo geweldig. K leef er na toe :grinning:

Oeh… en kamp…
Dat leek mij ook wel leuk, maar dan een zeilkamp om te catamaranzeilen… Alleen dat kwam er toch maar niet van.

uhm werken (denk ik)
En ik ga voor 3 weken naar Zuid-Frankrijk:)
En ik ga ook nog met 3 nichten naar Amsterdam
En naar Justin Timberlake (ik ga nl. in Antwerpen)
En strand enzo;

Ik weet het nog niet, beetje veel gedoe, geen zin om met me ouders mee te gaan…
ga volgende week met mijn klasgenoten naar texel en… later ind e vakantie ga ik nog wel wat werken verder nget echt plannen wil nog wel op vakantie

Ik ga ook naar Gardameer in de vakantie maar dan met me ouders

Ik ga ook met mijn ouders :stuck_out_tongue: hoor (A) haha… wat vet (H)
Mijn zus gaat niet meer mee, dus ik & mij parents…

OEEEH JAAA ; NOG EEN PAAR DAGJES EN DAN EINDDELYK …
VAKANTIEE :dancing_women:
Ik ga/mag met met m’n beste vriendinn (sabine) mee naar spanje ; by moraira :slightly_smiling_face:
en we gaan (sabine en iik) ook nog op zomertour :slightly_smiling_face:
De rest van de vakantie ga ik werken…
heeft iemand nog tips voor zomertour…??

Ik ga van 23 juli tot 6 augustus naar Frankrijk
Camping: Les Trois Sources

Wat vet zown zomertoer! Doe je dat met de trein ofzo?

3 weken Italie/frankrijk en 1 weeek naar sneekweeek (H)

Jaa, je kunt dan onbeperk 2 dagen reizen, mt z’n tweeen voor ¤60,-- ofzoo. :stuck_out_tongue:

Oelala zoo zin in! Ik ga 2 weken naar Zwitserland, met scouting (dus veel vriendinnen!) En met mijn ouders&broerjtes iets van 3 weken naar Tsjechie. Allebei nog nooit geweest, dus k ben benieuwd

Heb al vakantiee ! Ik ga werken en 2 x op vakantie

Oooehh… vet! Dat wil ik ook doen (H) Nog even iemand zoeken die mee wil :grinning:

Ik ga over 2 week met 3 vriendinnen naar Portugal voor 8 dagen, daarna ben ik 3 week thuis ongeveer & dan ga ik 3 week met mijn ouders naar Portugal! :grinning: & verder werken en chillen hier thuis (hopen dat het hier ook mooi weer wordt :wink: )

ik ga eerst 1 week met ons gezin en 5 vriendinnen naar panhuis (dat is een huisje achter mijn oma’s huis) dan een weekend met vrienden van mijn ouders weg en daarna nog 2 weken met een naar frankrijk. <33