Jouw ultieme pet peeves

Wat zijn jouw ultieme pet peeves (dingen waar je geïrriteerd van raakt, wat irritant vind)

De mijne zijn;

Mensen die langzaam voor mijn voeten lopen.
Mensen die te laat komen.
Aanstellers (altijd ziek, zwak, misselijk)
Kleding die je aan wou maar nog in de was zit.
Meisjes die dronken worden van een fristi.

Dit is wel een rare maar ik vind het echt walgelijk.

• Het geluid wanneer iemand iets weggooit (soep bijvoorbeeld) in de WC. Echt ik kots bijna als ik dat hoor. O ja,

• Het geluid van kotsen

• Mensen die hun neus snuiten
  • Mensen die met hun knokkels knakken. Echt daar kan ik totaal niet tegen
  • Hysterisch lachende mensen in de tram(en dan vooral 's ochtends vroeg of als ik met knallende koppijn onderweg naar huis ben)

Mensen die liegen. Bah.

mensen die zielige facebookstatussen posten en dan ontkennen dat er iets is als iemand erom vraagt.

HAHAHA JA DIT :grinning_face_with_smiling_eyes:

Idd, ofwel zeg je wat het probleem is, ofwel post je niet zo’n aandachtvragende status. :’)

• Idd als mensen voor je voeten traag gaan lopen, loop jij een stukje naar links, hun ook, wil je via rechts inhalen, lopen hun ook naar rechts… AAAHHGGRR!

• Buggy’s. Denken dat ze overal met die karretjes langs kunnen scheuren, volgepakt met tassen en jassen en het kind loopt jankend hand in hand ernaast…

• Huilende kinderen dus

• Grasmaaiers

• In het verkeer: 80 rijden waar je 100 mag!

• En dan ook nog met 80 invoegen op de snelweg waar je 130 mag…

• Elk kwartier dezelfde irritante reclame voorbij zien komen op tv

Meh dunno wat nogmeer xD

Mensen die hun hond laten poepen en erbij gaan staan staren wanneer hij klaar is… beetje privacy ja.

Mensen die geluid maken met eten/met open mond kauwen :nauseated_face:

[quote author=TheBullshitman link=topic=306896.msg275845710#msg275845710 date=1406558675]

• mensen die de hele tijd naar hun koekje/biscuitje kijken als ze het eten. Van die lui die staren naar hoe ze de randjes van hun liga opvreten.

Mensen die met hun mond open kauwen.
Mensen die smakken.
Mensen die continu aandacht willen.
Mensen die langzaam voor je lopen en doelloos om zich heen kijken.
Mensen die te korte shirts aan hebben (en het vet er onder vandaan komt)
Mensen met (kleine) kinderen.
(Kleine) kinderen.
Asociale voetgangers. (lees: Met buggy, rolator etc en overal voorrang nemen of tegen je aan lopen)
Mensen die zelfmedelijden hebben.
Mensen die je (te snel) persoonlijke informatie vertellen.
Mensen die liegen.
Het geluid van gekrab aan huid (hoofd of lichaamsdelen, maakt niet uit)
Mensen die drinken. (1 drankje ok. 5+ nee.)
Mensen die elke week uitgaan.

En ga zo maar door. Genoeg zo voorlopig.

Een goed baasje houdt de ontlasting van zijn hond in de gaten hoor (hoe het gaat, hoe het eruit ziet), kan een goede indicatie van gezondheidsproblemen zijn.

On topic, mijn pet peeves:

Mensen die graag een slachtoffer rol spelen.
Langzaam lopende/fietsende mensen waar je niet langs kunt.
Mensen die pal voor een uitgang/ingang blijven staan en daardoor de doorgang blokkeren.

Ik kan het beter anders zeggen:

Mensen.

ouders van jonge kinderen in het openbaar. Ik kan er niet tegen hoe sommige ouders alles maar goed vinden, en hun kinderen lopen te verdedigen als ze duidelijk iets fout doen of onbeschoft zijn. En denken dat ze voorrang/ meer recht op iets hebben omdat ze kinderen hebben. Of van die mensen die de hele wereld om zich heen vergeten en zich alleen maar op hun kind richten. Vanmorgen heb ik 5 minuten staan wachten in de supermarkt om mn appels af te wegen, alleen omdat een vader met twee kinderen al zijn producten door die kinderen liet afwegen. hallo schiet eens op, ik ben niet voor mn plezier in de supermarkt!

Eerste die bij mij opkomt: mensen die ik op hun nagels hoor bijten! Ik word daar bijna moorddadig van man. Zal er ook wel aan liggen dat ik zelf zo lang op m’n nagels heb gebeten.

Het is een hond, geen mens. Het is bovendien inderdaad een goede indicatie om te zien of je hond gezond is. Plus soms poept mijn hond waar het niet mag en dan check ik even wat ik op moet ruimen :’)

-Mensen die voor me lopen/fietsen en dan net iets langzamer dan ik zelf
-Mensen die met open mond eten of met hun mond vol praten
-Mensen in het ov die hun muziek zo hard hebben staan dat je het op een paar meter afstand nog hoort
-Onnodige geluiden zoals gepiep over een krijt-/whiteboard, getik op meubels, et cetera
-Als mensen hun voeten niet genoeg optillen als ze lopen
-Nagelbijten/neuspeuteren
-Ouders die hun kinderen helemaal geweldig vinden en dat duidelijk laten merken
-Ouders die alles wat hun kinderen doen goed vinden, al rennen ze de hele tram door

Meisjes die opzettelijk dom willen doen
Dronken loeders
slingerende auto’s
mensen over het algemeen die veel zeuren en zeiken
ik voel me very very VERY geirriteerd als ik kleren aanheb en ik er ontzettend lelijk en/of dik in uit zie.
als mijn haar niet mooi zit
stinkende mensen
Vooral volwassen mensen die je een ‘‘slappe hand’’ geven bijv bij de huisarts

Mensen die liegen. Bah.