Hoi meiden!
Aangezien ik graag grappen uithaal met mensen, wil ik eens weten of er hier nog meer meiden zijn met een goed gevoel voor humor!
dus heb je ooit eens een leuke grap uitgehaald met iemand… vertel het hier!
(zo kan ik misschien ook weer een beetje inspiratie opdoen voor me volgende slachtoffer in mijn vriendenkring )
Oke… dan zal ik wel beginnen…
Nou ik zat in de 1e klas van het vmbo en we hadden techniekles, weetjewel ook in zoon lokaal waar allemaal gereedschap aan de muur hangt enzo…
en natuurlijk kon ik mij niet inhouden en moest gewoon als een soort dwangneurose een grap uithalen met mensen uit mijn klas.
Dus ik stopte bij iedereen sneaky allemaal wat gereedschap in de rugtassen, van hamers tot tangen xD
en niemand had wat door! nee… ook niet dat het gewicht van hun tas was opgelopen met 1 kilo xD
dus toen het eindelijk pauze was (gelijk na de les)
liep iedereen zo lekker casual en hongerig naar de aula, waar ik natuurlijk als het ware op de uitkijk stond (met 1 vriendin die ik natuurlijk wel had ingelicht erover) om te kunnen zien hoe ze reageerde als ze ipv hun boterhammentrommeltje een levengrote hamer tevoorscheen haalde uit hun kleine rugtasjes, en vervolgens uit hun ogen keken als een botsauto… haha ja ik heb er nog lang om gelachen, die gezichten van hun! ja… daar deed ik het voor! haha
Hahah klinkt wel komisch xD
Zelf kan ik even niks bedenken…
Hahaha klinkt echt supergrappig,
Iemand had bij mij een keer stenen in mn tas gedaan
maar kon er wel om lachen
ohja, wat we wel met een vriendinnengroepje hebben gedaan:
heel lang naar boven kijken met een groepje, toen kwamen er mensen voorbijlopen die ook allemaal naar boven gingen kijken terwijl er helemaal niet zat xD.
Niet echt een’prank’ofzo ;P)
Haha zou ook wel een grap van mij kunnen zijn xD
Superdroog
haha, ja is indd wel droog ja xD
haha dat herken ik! iemand had bij mij ooit een sneeuwbal in mijn tas gedaan, waarna ik, toen ik eindelijk op me plaats van bestemming zat in de les, hoorde; hey?! Sandy?! er zit een verassing in je tas… xD
M’n broertje zegt altijd tegen m’n zusje,
Je veters zijn los & dan wijst ie naar boven en ze trapt er iédere keer in.
Best droog.
doe ik meestal niet zo aan…
ik weet wel nog een keer dat ik en een vriendin boven op een trap buiten zaten, en enkele treden onder ons zat een jongen van ons jaar. Dus we goten een beetje water op de trap, wat dan van de treden langzaam afstroomde. We wilden eigenlijk ophouden met het water en het flesje weer wegsteken, maar hij had helemaal niets door Dus gooiden we nog maar wat water naar beneden. Sprong 'ie uiteindelijk op met als eerste reactie WTH?. In ieder geval, zijn broek zag eruit alsof ‘ie het ondergeplast had :’)
haha grappig allemaal! brengt me op ideeën…
ik had een keer een gummetje tussen de kier van een deur gedaan zodat hij niet meer sloot. mijn docent probeerde hem de hele tijd dicht te krijgen, maar het lukte niet dus hij kreeg hulp van nog wat docenten rondom het lokaal. haha was super grappig. hij kwam er later achter toen we weg mochten, hij kon er gelukkig wel om lachen!
hahahaha, das een goeie! xD
Ik had ook eens een eetbaar ‘snoepkrijtje’ verwisseld met een normaal krijtje, na 3 pogingen proberen te schrijven op het bord kwam de leraar erachter dat het snoep was haha
this is genius.
Ik heb ook een bij mijn vriendin/nicht thuis een prank uitgehaald xD
We waren dus samen alleen bij haar thuis (ze woont bij der vader, waar mijn vader ook goed mee is bevriend maargoed)toen zei ik dat ik even naar het toilet moest… toen ging ik naar beneden en toen dacht ik, ik MOET gewoon iets doen… (ik haal altijd de meeste grappen bij haar thuis uit)
maar toen heb ik dus de inhouden van de keukenkastjes verwisseld, glazen&kopjes onder de gootsteen gezet, snoep in de broodkast enz. xD
ze had niks gemerkt, want later in de avond kreeg ik pas een smsje met erin; ik had het kunnen weten
pranks make my day
geniaal :’'D
iemand nog een verhaal?!
Ik had een keer de afstandsbediening verstopt thuis x] Mijn ouders overal zoeken.
ik was in italie op vakantie met mijn vriendin en haar familie.
En op een dag had ik zo’n masker gehaald, met allemaal veren enz.
En je hebt zo’n soort gordijn tussen 2 kabines in, en ik sliep samen met mijn vriendin in 1 cabine. (dat gordijn hing los, dus ik kon haar broertje zien in de andere kabine)
Ik leg dat masker op mijn kussen neer en toen ging ik weg om te gaan hardlopen. ('s morgens). Kom ik terug hoor ik dat broertje van haar zeggen: ‘Ja en ik dacht, Wat heeft die nou uitgespookt met haar haar?!’
En toen die vriendin wakker werd schrok ze zich kapot. xd
haha.
Hahaha :’)
haha zo grappig !