Jouw seksuele droom

oke aangezien myn vorige topic gelyk verwyderd werd zonder reden en ook byna niemand hem had gezien, post ik hem wel nog een keer,

Wat is jouw ‘seksuele’ droom?
ik weet dat dit raar&stom klinkt, maar ik denk dat byna iedereen wel een seksuele droom heeft, weet je wel :stuck_out_tongue:
dus wees maar gewoon eerlyk & post hem hier!
want het is ook leuk om die van andere te lezen,

&sorry als dit topic al bestaat ofzo. en please mod, wil je eerst myn noten ofzo met een reden als je weer dit topic gaat verwyderen? want ik weet echt niet wat er hier ‘fout en ongepast’ aan is?
misschien raar onderwerp, maar dit is een seks fora toch? dus dit hoort er ook by.
Oké genoeg over dit & posten! :slightly_smiling_face:

myne is:
dat ik op zo’n enorme, lekkere kingsize waterbed lig en dat er 2 superhotte jongens gaan strippen en slagroom van m’n lichaam gaan aflikken qq

Ik denk dat wij dit niet hoeven te weten.

U___U

Het is IJ! En dus geen y.

aha…
denk niet dat de meeste meiden hier dat willen weten en/of willen delen.

Oke, wtf?
Snotlap?

Uhu.

hoer:)

ja, alsof mensen wel willen weten hoe iemand zich masturbeert of waar die allemaal seks heeft gehad y.y
pff

hoezo nou weer hoer?, weet je überhaupt de definitie van hoer wel? :’)

Zie je, daarom word zo’n topic als deze verwijderd.

Faaaaaaillll

Hoezo nou weer hoer? Omdat ze ook andere reacties heeft geplaatst, die totaal nergens op slaan ( dat ze sex heeft tijdens een begravenis en weet ik veel wat allemaal, sorry maar dan ben je voor mij een hoer ) En je hoeft niet te doen, alsof ik een of ander iemand ben die niks weet van wat ze zegt;)

Een hoer is iemand die seks heeft voor geld. Ze is dus geen hoer.

Maakt me niet uit, ze heeft wel sex op verschillende plaatsen wat gewoon ronduit respectloos is.
Je hoeft mij niet te gaan verbeteren, kijk eerst maar beter naar andere topics die ze ook geopend heeft.
Wtf wie heeft er nou seks op een begraafplaats, en op een begravenis.

Ik heb geen seksuele droom. :
Fantasie, ja (maar daar blijft het bij).
Droom? Nee.

ehhh je weet het verhaal niet eens over dat seks met een begravenis,
dus oordeel niet zo snel, jezus!

het was alleen handwerk & gewoon binnen op de wc
en die begravenis was van iemand die we allebei niet zo goed kende
dus hou je mond

Ja, het is respectloos daar ben ik het mee eens, maar ze is geen hoer.

Maakt niet uit, op een fucking begravenis denk je niet aan zulke dingen, of je die gene nou wel of niet kent;) Wat hou je mond, beter doe je dat zelf.

Nou dan is ze alsnog geen hoer, eerder een slet (nja door alle dingen samen die ze heeft gedaan bijv. pijpen voor een pakje sigaretten?:’) ) of nja gewoon ‘raar’ in mijn ogen, maar om der meteen een hoer tenoemen?, nee.