Jouw Opgepimpte Spulletjess!!

Haaaii x)

Ik hoor van iedereen wel dat -ie wat leuks heeft opgeleukt…

Heb jij ook iets opgeleukt ?

Zet hier dan even een fotootje neer van iets, je Allstars, kleren, koffers, bekers , noem maar op! Ik wil even ideetjes opdoen =)

Dankuuuu =)

&& WE WANT FOTO’S! =D

Jaa!! leuk idee :slightly_smiling_face: Kan ik ook even ideeen opdoen :grinning: Kheb vanmiddag naar fimoklei en kralen gezocht in de stad, leuk maar duur winkeltje gevonden ^^ Ga er dinsdag ook nog even heen met mijn moeder. :grinning_face_with_smiling_eyes: :afro:

wuaaa, vet hip :wink:
fimo klei lijkt me echt cool!

njaa,

xx.

Ehmmmmmmmmmmmmmmmmm… evenn denkenn ^^ Volgensmij heb ik niet veel opgepimpt ofzo ^,^ ik heb gewoon al pimpin’ spul xD

Haha leuk idee, ik heb bij de V’&D een poedel gekocht die je zelf kon schilderen enzo dus hep ik hem ff opgepimpt:P is heel leuk geworden roze met goud ik zal een keer een foto maken. Leuk idee van de ze topic.

fimoklei is idd leuk! Ik heb er zelf nog niet mee gewerkt, maar ga zeker nog wel keertje doen =)

Uhm… Mijn agenda! IK ehb express een heele saaie gekocht. Hij is roze met niks erop of erin en ik heb nu op de schterkant een reclame poster van Versace geplakt… Heel cool geworden!

Hmm ik heb een paar veiligheidsspelden in mn allstars :stuck_out_tongue: En mn idool heeft zn handtekening erop gezet, dus hij is echt goud waard ^^

Hmm, even denken… Volgens mij niks eigenlijk. O, jawel! Ik had een soort bord gekocht voor op de muur & daar allemaal foto’s & dingen op geplakt dus nu heb ik een fotomuur. :slightly_smiling_face:
XX.

Heb je ook een foto ervan? (A)

Hii,
Nog een opgepimpt thing: een schilderij, ik heb een soort mode-colage gemaakt en mijn tanttee die fotograafis , heeft daar dus een foto van gemaakt en die op linnen laten uitprinten en toen gespannen om zO;n houten vierkant. En voila: je eigen schilderij!

PLAAAAATSS DAN FOTO’S MENSEN :wink:

@Massacre: Wie is je idool?

Ik heb nóg niks gepimpt maar ik wil witte All Stars kopen en dan met textielstiften helemaal eigen maken, en ik ga nog met mijn zus tshirts maken met teksten als: You are so ugly not even photoshop can save you of famous for being fabulous. Jaa ego:x

Even kijken (H) Ik heb een x meegedaan aan een ‘Pimp je Eastpak’ wedstrijd, en de mooiste werd in het echt nagemaakt… Een paar weken later kreeg ik precies mijn eigen geplakte Eastpak thuisgestuurd… Ondertussen is de helft er al afgevallen, maar wat vinden jullie er van?

http://img300.imageshack.us/my.php?image=eastpakkleinhq0.png

Als iemand dit plaatje niet kan zien (ik :stuck_out_tongue:) dan klik je even op deze link:

KLIKKLIKKLIK

Beetje teveel van het goede denk ik persoonlijk, maar wel gaaf!:slight_smile:
xx

@goldenkiwi: oow fab ^^

@ iris… Weetik ^^
Maar nu zit eig alleen dat hart er nog op (A) Alles is er verder af :stuck_out_tongue: Dus nu issie nog best wel leuk =) Én ik heb hem gratis & voor niets…

zonde van me eastpak als ik zoiets maak :stuck_out_tongue:

Hmm ik heb een paar veiligheidsspelden in mn allstars En mn idool heeft zn handtekening erop gezet, dus hij is echt goud waard ^^

wie is je idool?

@goldenkiwi

ik vind hem echt zoo mooi, echt leuk