Jouw NYC-make up aanrader?

De meesten van jullie zullen wel hebben gehoord van de actie bij Kruidvat: een oud make-up product inruilen voor een NYC product! Nu zit ik zelf heel erg te twijfelen welk product ik zou nemen, dus ik was wel benieuwd wat jullie echte aanraders hiervan zijn? :slightly_smiling_face:

oh dat wist ik nog niet! mag je ook gewoon een bijna lege mascara inleveren ofzo…? :stuck_out_tongue:

ja dat mag (: ik moet nog naar de kruidvat dus ik heb geen idee.

oeh handig :grin:
ik heb laatst van de nyc een lipgloss gekocht (in zo’n tubetje)

*ff foto zoeken*
en die is echt heel fijn! (:

http://i52.tinypic.com/5lb8no.jpg

De blusher stick!

is het trouwens een duur merk of niet?

@JoieDeVivre
Dat valt goed mee! Iets duurder dan essence.

Ja je mag gewoon lege/oude troep inleveren, al is het van de Action ofzo, maakt helemaal niets uit. En de prijzen vallen ook wel mee, vergelijkbaar met Catrice ongeveer? Nagellak is rond de 2/3 euro, foundation rond de 5/6 euro denk ik, en oogschaduw enzo ook rond de 3/4 euro :slightly_smiling_face:

dus je mag bv nagellakshit van de action van 45 cent inruilen tegen foundation van 6 euro o=? Is byna gratis qq

Ja en helaas doen ze dit niet in Lelystad :S

Ik heb een foundation en die was 4 euro,

Van die actie wist ik helemaal niet!
Morgen naar de kruidvat dus :grinning:
Ik weet niet of die make-up een aanrader is, ik heb er zelf niks van.
Is het 1 per persoon of kun je zo veel als je wilt inruilen? (zal wel niet haha)

het ligt eraan wat voor cassiere je hebt , als je slim bent ga je elke dag even langs haha

Heeft iedereen gewoon dezelfde code?
Want ik ging op de laptop en computer kijken en ze eindigden allebei op ‘263’
Hebben jullie dit ook?
dan kan ik ze net zogoed 50x uitprinten ofzo. : p

^ ja iedereen heeft gewoon dezelfde.

ik ben vandaag met mijn tante geweest. ik durfde maar 1 keer te gaan terwijl er 2 kassa’s open waren, mijn tante ging 2 keer ;p maarja ik heb nog tot zondag de tijd dus ik denk dat ik elke dag wel langs en mijn moeder wilde ik ook wel mee. ;p het is ook een geweldige actie, want we hebben blijkbaar keiveel oude make-up thuis liggen.
ik heb een roze lippenstift + roze nagellak en mijn tante had een bruinachtige lippenstift voor haar zelf.

Zou ik es even iets vertellen. In mijn omgeving zijn er 6 kruidvatten die NYC verkopen… :grinning: Niet dat ik al nu al bij ieder filiaal 2 keer ben langsgeweest maar heb al zeker 3 keer iets ingeruild.

Moet het een merk van de kruidvat zijn anders heb ik…
Miss helen blush
etos blush
een basis voor je lippen( merkloos)
Maybelline cream blush
Maybelline cream foundation (denk ik?)
hahah ik ga ze allemaal inruilen voor nagellak kan dat ? en mag ik de duurste nagellak uit hun collectie nemen of de goedkopere?

Ik vind de Lip Stains wel een aanrader (:

mag je het ook zwart wit uitprinten?