Jouw nationaliteit(en)/afkomst.

Haaay girlsss.

Wat voor bloed hebben jullie allemaal in je?
Er zijn veel mensen met meerdere nationaliteiten, dus waarom geen topic erover, right?
Mijn moeder is Chinees en m’n vader Nederlands, dus ik ben beide. Ik spreek geen Chinees, ik herken woorden… maar zinnen gaan me al te ver. Ik voel me 100% Nederlander & I don’t care what people think.
Tell me 'bout you.

xoxo!

haha, gewoon nederlander;) Mijn oma was wel duits volgens mij… Maar die is al heel lang dood

Übernederlands, bijna iedereen komt zelfs hier uit Twente -.-
Helaas, eerst woonden er half servische meisjes bij me in de straat en die spraken het ook een beetje. En ik ken een meisje dat ook echt Chinees kan lezen en schrijven. Lijkt me heel vet

nederlands. heeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg komt mijn mamas kant uit protugal die kant

Belg van België natuurlijk eh ^^

van België xD

Toen mijn mama zwanger van mij was, in Hong Kong (china) kwamen we naar Belgie
ik ben hier geboren, en ga ook in Belgie naar school
thuis en mijn familie hebben, doen we nog alle chinese tradities, en ik thuis spreken we ook allemaal chinees;
heel mijn familie woont in hong kong (van me moeders kant toch allemaal) en soms gaan we er nog naartoe ^^
ik heb vroeger 6 jaar les gevolgt, om te kunnen lezen en schrijven, maar ben weer gestopt, en leer nu mandarijns. (wij spreken thuis Cantonees, maar mandarijns is meer commercieler)
dus ik kan het eigenlijk alleen maar spreken. ^^

Ik voel me He-le-maal belg, en ik spreek ook dat antwerps dialect,
mensen die me aan de telefoon hebben, weten het zelfs niet eens haha ^^
Je hoort echt geen chinees accent bij mij (:

Ik ben Nederlands. Mijn bloed is wel 1/8e Duits xD

nederlands alleen heel ver weg ben ik duits maar dat is al zoveel eeuwen terug!

half nederlands en half surinaams :slightly_smiling_face:

Ergens heel ver weg Iers

mijn mama komt ook uit Hongkong : )
en ik ben dus ook Cantonees.
toevallig.
x

mama&papa turks, ik ben hier geboren dus 100% turks ;p
ik heb zelf een dubbele nationaliteit Nederlands en Turks XD
:slightly_smiling_face:.

ik ben half nederlands en…een half indonesisch (naja dat voor het grootste deel het is een beetje een mix geworden :’)

25% pools, de rest nederlands;p

FRIES :grinning: Helemaal FRIES :grinning:

half ghanees half nederlands :slightly_smiling_face:

En ik spreek ghanees en ik hou zooveeel van Ghana en ik ga me kinderen ook ghanees leren of ze nou een kwart of een half zijn :)v en als ik ghanees praat hor je wel het nederlandse zeg maar:P en ik krijg binnenkort ook een ghanees paspoort

Half Chinees, Half Indonesisch.
alleen ik kan geen ene woord chinees, terwijl ik wel heel erg chinees lijk.
en ik kan juist wel indonesisch (mijn ouders zijn daar geboren) terwijl ik niet zo indonesisch-achtig uitzie.

Half filipijns en half nederlands… XD

Half NEDERLANDSSSSSSSSS * MOLUKSSSSSS