Jouw muzieksmaak/politiek/talenten/eten

Voor iedereen die zich net als ik heel ernstig verveelt. Een multifunctioneel topic, of zo.

Dus ten eerste: laten we het over muziek hebben. Wat voor muziek luister je, wat voor bijbehorende artiesten, waarom? Iedereen is hier welkom dus ik schiet je niet neer als het Rihanna of zo is.

Ten tweede: politiek. Waar zou jij op stemmen? Ga vooral geen argumenten aanvoeren zoals in andere topics, want dit is toch onzin. Je mag hier leuke plaatjes van politici posten. Zoals Geert Wilders met een pen in zijn neus. : D

Ten derde: heb je een talent? Vertel erover! Maak girlscene jaloers.

Ten vierde: eten. Wat eet je graag, Nederlandse keuken, Turkse keuken, Chinese keuken? Noem maar op. Kook je zelf? Kijk je naar kookprogramma’s?

En ten vijfde: bedenk zelf maar iets om over te praten, dan zet ik het hier wel bij.

Oké, je had het vast al door maar dit is het meest kansloze topic ooit. Maar misschien helpt het mensen wel van hun verveling af, wie weet.

:stopwar: :dancing_women: :tipping_hand_man:

http://lsdimension.files.wordpress.com/2010/03/balkenende-skateboard.jpg

http://i.ytimg.com/vi/gBFwlxACoGw/0.jpg

Balkie probeert een skateboard =D

Hhaha, wat een leuk topic =]
Is dit bedoeld als slow?

Zeker leuke topic!! :grinning:

Mijn soort van talent: Gitaar speleeen. (H) Wie speelt er nog meer guitar?:metal:

http://i48.tinypic.com/2cgdd0k.jpg

grrr

HALLO IK BEN NINA EN IK KOOK GRAAG.

Ik vermaak me nu al kostelijk in dit topic :3

ik speel geen gitaar maar ik ga misschien drummen =D
en dat zal geen talent worden.

http://i45.tinypic.com/23sfyft.jpg

Ik speel bas.
Nee grapje ik oefen gewoon wat mettol poses.

Dat is misschien mijn enige talent.

OH LEUK echt zo’n soort AA meeting

HELLO, MY NAME IS AMANI (en dan zeggen jullie allemaal HELLO AMANI)

Nou ik ben al sinds ik 8 ben fan van DC, nu vind ik eigenlijk alleen nog beyonce leuk want Kelly’s nieuwe album vind ik echt stront, maar ik vind er nogsteeds heel getalenteerd en Michelles muziek doet me niet heel veel. Ik ben ook fan van Solange (zusje van Beyonce hehe) en ze is zo eklektisch en ik sta met er op de foto yay! En van Jay-Z want hey die bitch kan rappe jongu!
Ook ben ik UBERFAN van MGMT en ik sta ook met hun op de foto MUWHAHAHA en ik zou graag met ze willen trouwen, met ze alle 5 ja? Nou ja je moet maars ns op mn last fm kijken ookal is er niet veel aan

POLITIEK ja daar ben ik mee opgegroeit want mn moeder is een idealist lol. Ik ga op PvdA stemmen omdat ik niet wil dat VVD de grootste partij word en ik sta achter hun programma. Al was ik sterk aan het twijfelen tussen Job en Femke want ff serieus, Femke is echt een LEADER en iedereen houd z’n mond als zij praat, YOU GO GIRL!!

TALENTEN nou ja ik kan wel zingen en ik leer mezelf gitaar spelen, ik ga volgens jaar op les. Ook kan ik heel goed debiele schilderijen maken.

ETEN: PASTA & HAPPY MEALS

zo.

(en nu moeten jullie klappen)

-

YOU GO GIIIIIRL :guitar:

-

Ik ben een cake aan het bakken :3
OOK LEKKERRR.

Lekkel!
maar waar is de sla?

OEH lekker! Wat voor cake?

muziek: for god sick John Mayer, Robin Thicke, want hun zijn eigenlijk gewoon de leukste mensjes van alle muziek die ik luister.
politiek: erhm, ik laat het wel weten als ik achtien ben oke?
talent: ik ben goed in chagrijnig zijn, en eh ja, ik noem het geen talent maar ik hou van schrijven.
eten: nu kan ik wel heel veel op gaan noemen wat ik heul lekker vind, maar dan ben ik over 365 dagen nog niet klaar.
ik kook graag, maar alleen als ik alles op mag eten. x]
iets om zelf over te praten:

WELL HELLO SUCKERS. x]
joke.

Haaaaaaaaaaai

Ik ben Nicole en ik verveel me
Ik hou van koken, koken is leuk! Cake, koekjes, muffins, ehhm avondeten kan ik ook als t niet te moeilijk is… Ik hou van Grieks en Italiaans en nasi met saté. Dat ga ik morgen koken, dat laatste.

Verder heb ik geen talenten behalve waar je niet ver mee gaat komen, geen verstand van politiek en luister ik vanalles.

oke gezellig, laten we nu maar gewoon praten, want ik verveel me en ik hoop dat ik niet gebeld word. x]

ehmmm muziek! john mayer, the fray, the kooks, oasis, maria mena enzoo!
politiek: GL!
talent: bier drinken en sociaal doen
eten: zelfgekookt/gehaald, ik lust eigelijk alles!

ehmmm nice topic hoor ;p