Jouw mening

Hoi meiden.
Ik ben eerstejaars studente journalistiek en ga met nog een aantal mensen een tijdschrift maken. Het onderwerp van ons tijdschrift is, om het in één woord samen te vatten: ‘Taboe’s’.
Voor mijn artikel ben ik op zoek naar iemand (of liefst meerdere personen) tussen de 17 en 25 jaar die voor mij op een stelling willen reageren. Ik kwam er achter dat ik hier nog een account had dus hoop dat iemand van jullie mij wil helpen;) Deze stelling wordt dan met jouw antwoord, en het liefst een foto’tje erbij in ons tijdschrift geplaatst. Dit tijdschrift wordt niet gepubliceerd maar blijft intern binnen de Hogeschool.
De stelling: ‘Welk taboe mag van jou doorbroken worden, en waarom?’
Wil je hier aan meewerken? Laat maar iets weten!
Alvast bedankt. xxx

Ik wil wel meewerken hoor! Het taboe zal dan gaan over je kut die zou gaan stinken door bier (haha als dit onderwerp tenminste bespreekbaar mag zijn)…

Haha top! Neehoor niks te gek, zou ik je e-mail adres mogen? Als je dit liever niet op internet zet mag je naar mij mailen: eva-salomon@live.nl. Bedankt!

Haha dit is in mijn vriendengroep niet echt een taboe hoor, als iemand bier drink krijg je dit direct naar je hoofd geslingerd.
Maar OT: Misschien iets met vreemde fetisjes? Ergens hier op GS is daar een topic over, kun je een kijkje nemen (nee, heb er zelf geen en wil helaas ook niet in je blad, sorry).

Te jong :pensive:

Maar als het in haar vriendengroep wel een taboe is, is dat ook prima:) Bedankt voor je tip trouwens!

Leeftijdsverschil? Ik was 14, mijn vriend 20 toen we iets kregen. Daar rust een redelijk taboe op vind ik.

Zeker een goed onderwerp;) En zou je willen meewerken?

Ja natuurlijk! Op welke hogeschool zit je?

Oh hier hadden we het vandaag over op school.

Aan bod kwamen de onderwerpen :

• vingeren onder de meisjes. Dit aangezien het voor jongens heel normaal is om af te trekken, maar voor de meisjes heel schaamtelijk.

• Kindermishandeling.

• Naar de hoeren gaan. Dit aangezien ik in Amsterdam woon en wij dus bekend staan, onder de toeristen, om de wallen.

Super! Ik zit op de Hogeschool Utrecht. Zou ik je kunnen mailen, of jij mij? (eva-salomon@live.nl) :slightly_smiling_face:

En zou jij je mening hierover kunnen vertellen voor mijn blad?:slightly_smiling_face:

Zou het heel erg zijn als je 16 bent :’) ?

Dit lijkt mij een hééél goed onderwerp!

Nee, 16 kan nog wel hoor! Let me know

Ik ben jammer genoeg 16 :stuck_out_tongue: .

Ach, het steekt niet op een jaartje. Laat maar weten of je het wil!

Dat Amsterdam een hoerenstad is.
Niet iedereen

Heel leuk idee van je! ik weet helaas zo 1 2 3 niet een taboe