- ja
- nee
0 stemmers
Waarom heeft iedereen iets tegen Tommy Hilfiger?
0 stemmers
Waarom heeft iedereen iets tegen Tommy Hilfiger?
Ik vind het enorm kak.
Waar is dit topic goed voor?
Kun je niet beter bv. Een tommy hilfigher topic maken oid?
Waar baseer jij dat op? Persoonlijk vind ik het geen leuk merk, maar dan heb ik er niet meteen iets tegen.
Heb er een hele fijne broek van. En voor de rest ken ik het eigenlijk niet qua kleding.
Was gwn even om een mening te vragen aangezien bijna iedereen op girlscene het irritant en opschepperig vinden om TH te dragen. Ik vind het soms een leuk merk, Hilfiger Denim dan.
waah ik weet niet waarom maar ik dacht aan tokio hotel dus ik dacht ff dat dit een heeeeeeeel oud topic was ofzo. :'DDD
Nooit van gehoord
hahaha
Ik heb niks tegen Tommy Hilfiger, maar ik ben ook geen fan van de kleding. Ik vraag mij alleen af waar ik nu bij hoor? Ik hoor blijkbaar niet bij iedereen. Dus ben ik dan een apart iets?
Ik heb niks tegen TH, maar ik vind dure merken gewoon niet leuk oké, de kwaliteit zal wel beter zijn dan van h&m maar met zulke merken betaal je voor 80% of 90% voor de naam en de overige 10% rest voor het materiaal zelf… en zoveel betalen alleen voor een merknaam zou ik nooit doen.
Haha die poll klinkt echt dreigend vind ik, voelt alsof wanneer je op ‘ja’ stemt de TS jou komt opzoeken voor een knokpartij
Neen hoor
Ik wou gewoon even meningen weten.
Titel veranderd!
Ik dacht ook aan Tokio Hotel haha :'D
Ik heb er sokken van.
Hahah ik dacht aan Tokio Hotel maar oke. Ik vind alleen dat luchtje lekker
Ik dacht dat niet over Tokio Hotel ging en ik moet zeggen: ik vond vond die band een tijd geleden leuker dan Tommy…
Ik heb er niet per se iets tegen, ik zou het alleen zelf nooit kopen, vind het veel te duur.
geen hekel… maar tis zo duur!!!