Jouw mening over een hoofddoek.

Ik heb wel respect voor de mensen die een hoofddoek dragen en ik snap het ook wel, maar toch vind ik het niet mooi…

Altijd dat gezeur over hoofddoeken…
Ik ben het eerlijk gezegd kotsbeu. Dit is een vrij land, laat mensen doen wat ze willen doen.

En een hangertje dragen met het symbool van een marteltuig is dat niet?

idd, ik bedoel je hebt er zelf toch geen last van?

Dat is meer hoe de kledingvoorschriften van het werkplek is. Maar ik vind het niet kunnen als je ambtenaar bent.

+ Dat ik vind dat er nog best een logische reden achter zit, hoewel ik er zelf niet zo over denk. Maar ik snap wel dat andere mensen wel zo denken.
Oh, en ik vind het belachelijk dat mensen daarop oordelen.

Ik vind het prima,het is hun keuze en iedereen mag zelf weten hoe hij/zij zich kleed. Maar wat ik wel vaag vind zijn meiden die ik in de stad zie lopen die dan een hoofddoek dragen en met een plamuurlaag en skinny jeans en een laag decollete lopen… dan is het niet meer logisch.

up

Waarom je schoonheid verbergen als je hem ook kan laten zien? En sowieso, je bent niet de enige met mooi haar, dus je krijgt niet gelijk alle mannen achter je kont aan.

Het heeft niet te maken dat je alle mannen achter je kont aan hebt. Het heeft er mee te maken dat je een man achter je kont aan hebt. Die naar je verlangt.
Zoals ik al zei je bedekken beschermt je.

waar the fuck heb jij het nou weer over?

Trouwens, hoe meer erover gezeurd wordt, hoe meer het gedragen wordt.
Vrouwen dragen het tegenwoordig niet zozeer omdat hun geloof hun dat wel of niet opdraagt, maar omdat ze hun geloof willen beschermen. En dat recht hebben ze.
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen hun tijd verdoen met zich daar druk om te maken. ‘Ik vind het lelijk’. So what? Ik durf wedden dat je nog andere kledingstukken ook lelijk vindt.

Een kruis? En dat kan beleefder hoor, tenzij je niet serieus wil genomen worden.

Ik vind meisjes met een hoofddoek vaak wel mooi gekleed.
+ kleur hoofddoek wat bij de kleding past.
Als hun het willen accepteer ik dat.

Hoofddoeken moeten overal kunnen, vind ik. Wat is er zo erg aan hoofddoekjes? Alsof je zo nodig moet weten wat voor haar iemand heeft. Als diegene dat voor zichzelf wilt houden, waarom niet? Ik vind het hoofddoekjes verbod dan ook onzin. Vrouwen gaan pruiken dragen om hun haar niet te laten zien (was een tijd geleden op het nieuws) en mensen met kanker mogen zeker ook geen hoofddoekjes dragen als ze zich bevinden in openbare gebouwen. Je weet nooit 100% zeker waarom iemand een hoofddoekje vraagt. De een draagt het omdat hij/zij het mooi vindt, terwijl de ander dat wilt voor haar geloof. :slightly_smiling_face:

ik snapte ook wel dat je dat bedoelde, maar niet waarom je daar opeens over begint!?

oo en mijn welgemeende excuses

Omdat een hoofddoek en een kruis symbolen zijn. Mensen dragen graag symbolen. Hetzelfde met een keppeltje. En ik ben er zeker van dat jij ook symbolen draagt. Het is toch ieder zijn keuze voor welke symbolen ze kiezen? Wat is daar onzin aan?

Haha inderdaad, ik zou het zelf echt niet doen. Tenzij ik word vermoord als ik het niet doe, maar hartstikke zonde toch.