Jouw meest gemene actie?

Met iemand anders 2 meisjes pesten.
Ik heb er spijt van, het is zo kinderachtig.
Sommige dingen in dit topic zijn ook heel gemeen, hopelijk hebben jullie er wel van geleerd (;

Ik heb zat gemene dingen gedaan, denk ik. Ik weet ze alleen niet meer.

Achteraf ben ik niet zo gemeen als ik dit allemaal lees… (op het gebied van pesten, negatief adviseren en roddelen dan)

Ik heb wel eens tegen een meisje uit mijn klas geschreeuwd dat ze op moest rotten, terwijl ze alleen maar vroeg hoe het ging. Hehe, ik was humeurig.

En ehm… ik heb wel een keertje mijn exvriendje’s wachtwoord veranderd, waardoor hij niet meer op zijn mail kon. Maar dat is ondertussen alweer goed. ^^

Ik had ooit is ruzie met een buitenlands meisje waarbij het op een gevecht uitkwam :crazy_face:
En toen trok ik aan haar jurk waardoor die van achter stuk ging en je haar rug zag … die onder de lange zwarte haren zat o.O En toen stond ze bekend als apenrug … Maar ik kon niet weten dat ze een behaarde rug had (a)

Ook is iemand recht in haar gezicht gezegd dat ik het niet leuk vond dat ze ons telkens achter na liep. En toen begon ze te huilen! Toen voelde ik me wel even gemeen. Maar in de pauze’s wachtte ze ons op bij de kluisjes, en als we een andere kant op gingen rende ze ons achter na x-x’ gewoon uit het niets, ze zat een klas hoger nog, alsof ze besloot ik ga hun is stalken?

En nog een aantal dingen …
Ergste is nog wel dat ik geen spijt heb … waarschijnlijk omdat het een reactie is op dingen …

ik heb als peuter een achtjarig meisje met een plastic
emmer in d’r gezicht gemept, omdat ze m’n broer pestte. :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar dat was meer verdediging dus. x’D

Oh wat ben ik een heilig boontje als ik dit zo lees.

Alhoewel: ik heb eens een jongen die ik niet mocht van een muurtje afgeduwd. (hij lag op dat muurtje, hij had me ook verder niks misdaan)
Dat is 1 van de meest impulsieve dingen die ik ooit heb gedaan. :'3

Ik heb gister met de ex van een ‘nu niet meer vriendin’ gezoend in dezelfde kroeg als waar zij was… En ik vind em serieus heel erg leuk (L) Eventjes mn gemeenste actie die als eerst in me op kwam…

er staan echt gemene dingen hier
ik ben dus echt niet gemeen volgens mij :stuck_out_tongue:

Ik heb m’n broer een keer van de trap afgetrapt halverwege. Maar hij deed wel gemenere dingen bij mij dus…well deserved.

Ik vind het nog wel meevallen hoor :grinning:

Ik heb eens een jongen afgewezen, in een volle kantine. Het was valentijnsdag en hij wou me een cadeautje geven, terwijl hij in zijn tas zat te zoeken, ben ik gewoon weggerend (:flushed:). Achteraf had ik gehoord dat hij woest werd en zijn tas op de grond had gesmeten .

Toen ik een peuter was waren we naar een binnenspeeltuin geweest en toen was er zo een soort van autootje en ik wou daar in, dus ik ; deurtje open, kindje eruit, ik er in halve carjacking ofzo haha. En toen ging dat kindje huilend naar haar mama, komt die moeder even naar mij om eens even lekker boos te zijn ; Waar is jouw mama ?!
Mijn mama zat een beetje verder op en deed alsof ze mij niet kende :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben ook ooit naar een jongen gegaan met een fles deo die ik toen half op hem leeg spoot omdat hij stonk. Best zielig, maar daarna had hij in m’n gezicht gespuwd x’)

Ik heb ook ooit een echte bitchfight gehad met m’n beste vriendin x’) Ocharme <3

Verder kan ik niet echt op iets komen …

Ahhww, dat is echt erg :frowning_face:

Muwahahaha

Carjacking … geniaal! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had met twee vriendinnen over zo een ander meisje op de wc’s allemaal dingen geschreven die wij via haar beste vriendin wisten. Die ‘beste vriendin’ was namelijk niet zo trouw en vertelde álles aan iedereen door. En toen zag ik ze later allebei huilend de wc’s uitlopen en toen kregen ze ruzie.

x’P

Tell me about it.:flushed:

Ghahahaha xd !

Sommigen zijn echt gemeen xD
Ik kan zo snel niet op het allergemeenste komen…
Maar het laatste dat ik heb gedaan was op school, we hebben van die openbare computers en die van mij was van te voren niet afgesloten. Ik wou m’n mail checken en zag dat er nog iemand was ingelogd. Toen heb ik wat emails gelezen shame on me. Maar die waren zóó in breezahtaal geschreven dat ik het niet vond kunnen. En toen heb ik AL haar mails verwijderd. Naderhand kwam ik haar toevallig tegen op hyves, en het was idd ook echt zo’n sletje.
Toen erna heb ik zelf 3x gecontroleerd of ik echt uitgelogd was x)

Vorige week met carnaval gezoent met de bestevriend van mijn ex.

Ik deed het toen alleen maar omdat het een leuke jonge is, maar het deed hem meer pijn dan ik dacht(mijn ex) maar eige schuld dikke bult. Dat krijg je voor al de lelijke acties van jou.