Jouw meest gemene actie?

Ik dacht er opeens aan dat mensen mij soms nogal gemeen/grof noemen xD dus toen werd ik benieuwd naar de rest, wat is dus jouw meest gemene actie ? :upside_down_face:

Ik heb ooit een meisje weggepest van volleybal.
Naja, eigenlijk vond ik het gewoon een kutkind en eigenlijk was iedereen dat met me eens, dus naja, niemand deed aardig tegen haar.
Maar toch, het was wel fout.

• Ik maakte mijn ‘vriendin’ uit als hoer (naja, ze ging voor mijn neus schuren met mijn crush) en begon ik haar te kleineren terwijl iedereen op school meekeek.
  • Ik kleineerde vaak zo’n irritant meisje op school. Kortweg, omdat ik haar gewoon stom vond.

Wel gemeen

Hmm wat betreft de mijne: ik heb ooit eens alle contactpersonen van een meisje haar msn verwijderd maar toen was ik nog maar 11 ofzo… ze had haar wachtwoord toen doorverteld aan mensen enzo maar als ik er op terugkijk vind ik het ook wel heel gemeen :astonished:

Eigenlijk ben ik niet zo gemeen. (:grinning_face_with_smiling_eyes:)
Heb een keer een meisje uit me klas tegen haar enkel geslagen met een bezem.
En een keer tegen iemand recht in haar gezicht gezegd dat ik haar niet mag…maar dat is gewoon eerlijk. :tipping_hand_man:

Maar dat is eigenlijk niet echt gemeen… toch? :x

Iedereen op me werk wijsgemaakt dat een collega van mij schizofreen is en ik heb iedereen tegen haar opgestoken.Nu haat iedereen haar en roddelt iedereen over haar.

Omdat haar gezicht me niet aanstaat en ze gewoon heel irritant is >,<

Toen ik een jaar of 9 was ging ik op iemands msn,
want ik had haar wachtwoord gezien.
Heb een paar dingen tegen mensen gezegd, niet echt boeiend verder.
Ik heb mensen in hun gezicht gezegd dat ik ze niet mocht,
niet om persé lullig te doen maar omdat ik van ze af wilde en ik wist geen andere manier dan eerlijk zijn… :blush:
Niet echt gemeen, maar toch :angel:

Uh, misschien een ontzettende domme vraag, maar wat bedoel je met gezicht niet aanstaan? Arrogante kop of vind je der zegmaar lelijk? (Haha of beide, ik ben weer heel duidelijk)

Uh ik roddelde teveel, maar dan lieg/blaas ik niks op ofzo, meestal niet zo positieve mening geven zegmaar haha. Ben er nu wel mee gestopt, natuurlijk niet helemaal, ik kan wel eens tegen een vriendin zeggen ‘‘wow die blabla is me soms echt een bitch!’’, maar dat is dan alleen verdiend, ik vind roddelen best wel kinderachtig en triest.

Verder ben ik nooit echt heel gemeen, hoewel ik eens een keer een meisje helemaal heb zitten uithoren omdat ze vreselijk veel liegt, en als ik ergens niet tegen kan dan is het dat, en nu ontwijkt ze me steeds, maar ik weet niet of ze dat doet omdat ze me gemeen vind of dat ik meteen weet dat ze liegt…

hm ik ben ook vrij gemeen maar het zijn bij mij meer kleine dingen.
ik heb bijvoorbeeld over een meisje verteld dat ze is vreemd gegaan terwijl dat niet was. en ik heb gezegt tegen iemand dat ie zn haren kort moest knippen omdat dat ´mooi´ zou zijn. terwijl ik van te voren al wist dat het heel lelijk zou worden.

Wow, sommige zijn echt grof !

• Uehm, Mijn gemeenste actie weet ik niet meteen,
    maar éen gemene actie? *FlashBack* ;

In m’n nicht’s lenzen zeep op gedaan ;'D
maar ze was toch maar gwn thuis…

–Omdat ik knallende ruzie had met m’n ex, heb ik al mijn, en zijn vriendinnen, tegen hem opgezet, en gezegd dat zij hem moetsen negeren. Vond hij niet zo leuk.
–Ik heb in groep 5, tegen mijn beste vriendin gezegd, dat een meisje bij ons op school, een baksteen op een eend had gegooid. Maar ze was zo slim om dat ook nog eens over het schoolplein heen te roepen… en ja, heel de school geloofde het, toen heb ik maar gezegd dat het een droom was, want het was best zielig haha.

Iemand’s mobiel afgepakt en de namen bij de nummers veranderd
Bijvoorbeeld ; piet werdt dan papa (even een voorbeeld)
Best veel zielig :]

aaahhh das echt nasty :bored: dan snap ik wel dat je dat deed

Dat is nog nooit in me opgekomen, maar ik moet zeggen dat ik dat geniaal tot het toppunt vind.
‘‘PAP Ik ga bij die en die slapen en ik ben m’n teddybeer en m’n hellokittyonderbroek vergeten, wil je ze brengen? kusjes hou van jou’’

:frowning_face:

Ik weet niet wat mijn meest gemene actie is eigenlijk, maar gewoon van die opmerkingen af en toe waar iedereen bij zit.
Oh ik had wel het grootste geheim van mijn ex doorverteld aan iemand die dus echt niet te vertrouwen valt en toen had hij het aan al z’n vrienden doorverteld, maar ik wist dat 'ie dat ging doen XD.
Na, maar inmiddels weten al veel meer mensen het.

• toen ik eh, ongeveer 8 was heb ik de haren van mn overbuurmeisje er bijna allemaal uitgetrokken hahahaha ik was zo boos. ik mag dr nogsteeds niet. oke best vieze actie.

haha dan stuur je een heel sexy smsje naar je vriend en dan komt het bij je vader XD

'was leuk he gisteravond :smirk:

-mijn ’ gemeeenste ’ actie is een meisje heel hard op haar gezicht gemept.
haar met haar kop tegen de muur geduwd.

-een ander meisje haar hare uitgetrokke

• voor derest benk best wel hard op vlak van ruzie.

mensen expres heel slecht advies geven enzo,
geheimen doorvertellen
en verder ben ik niet zo heel gemeen denk ik, er komt iig niks gemeens in me op.

hihi er komt opeens weer wat in me op
in de eerste klas zat er een meisje in mijn klas en naja, niemand mocht haar en ze werd eigenlijk gewoon gepest
en wat deed ik
ik zei tegen haar dat ik naar het gymnasium mocht, want ik had zogenaamd een brief thuis gekregen dat ik een niveau hoger mocht blablabla
nouja toen gingen we wedden, want zij geloofde mij niet, voor een zakje chips ofzo x]
toen heb ik thuis zo’n brief in elkaar geknutseld en die aan haar laten zien en het leek echt heel echt, want ze geloofde me
toen kreeg ik een zakje chips hahah

erg he x]

haha ik heb vast wel een keer iets gemeners gedaan, maar dit kwam even in me op

:grinning_face_with_smiling_eyes: