Jouw meest beschamende moment van de dag.

Zoals de titel luidt (: Zie hier het mijne:

Vandaag ging ik naar Nederland (ik woon in België) om die schoenen te kopen waar ik al drie weken over zeur bij mijn ouders. Ze kostten dus ¤210 (dacht ik) , dus ik lekker naar die winkel. Twijfelen tussen twee kleuren, even nog de prijs checken, jep 210. En heel lang twijfelen en dan toch uiteindelijk gegaan voor het donkere paar. Ik ga dus helemaal blij naar de kassa terwijl ik in mijn hoofd al aan het jubelen ben van vreugde. De vrouw scant de doos, en wat zie ik daar? Ze kostten gvd ¤289 euro .___." En ik had geen ¤289 euro op zak (laat staan dat ik zo veel geld wilde uitgeven aan bótten) Ik, helemaal rood, “uh , was dat dan geen 0? Het leek echt wel op een 0… Uh… sorry, dan neem ik ze niet.” Die vrouw werd stil en toen ging ik naar buiten, weg. Met het besluit dat ik me nooooooit meer in die winkel zal vertonen

Ik hoop dat ik er (ooit) om zal kunnen lachen. Maar die vrouw kon écht geen 8 schrijven… Naja, mss is het in jullie ogen niet beschamend, maar voor mij was het echt wel genant O__o

dat is echt verrot haha.

ik wilde mn trainer vertellen dat mn sleutel al in mn fiets zat,
dus ik wilde terug rennen via zo’n perkje met plantjes.
en het was donker,
binnen 5 seconden lag ik op de grond, bleek er dus ijzerdraad omheen
te staan, en ik was er overheen geflikkerd.

gelukkig was er niemand meer, dus niemand heeft het gezien.

Ik was doodleuk aan het vertellen dat Mario (collega) mij negeerde tijdens stappen en dat hij een sukkel is… Dat hij helemaal niet aardig deed en ik het niet leuk vond dat hij zo deed… (zat in rokershok) Zat hij in kantine en had alles gehoord… :cowboy_hat_face:

dat 2 van die meiden erachter kwamen dat ik en zo’n ander meisje wat over 1 van die meisjes had gezegt x"D en toen vroeg ze telkens op msn waarom niet echt beschamend maar wel beetje kuttig x"D

Vandaag had ik niet echt iets beschamends, maar laatst wel een.
Ik was echt blij dat niemand het had gezien!
Ik wou een foto maken van een schilderij (opdracht voor school, we waren in een museum met de klas), en ik loop naar achter om het schilderij goed op de foto te krijgen.
Maar ik had niet gezien dat er een opstapje achter me stond.
Dus ik loop gewoon door naar achter, val ik daarna kei hard achterover op de grond.
Ik was zoooo blij dat niemand dat had gezien !

Ik had donderdag wat beschamends… Met gym deden we bunkertrefbal nou er stond dus zo’n deel van een kast op zijn zij ik loop naar achter om niet geraakt te worden val ik achterover over dat deel heen :woman_facepalming:

Ik was samen met een vriendin van me, aan t´shoppen. We kwamen een meid tegen van school, die wij niet mogen. Ze doet wel vet aardig maar ze is echt fake & anders op school. Dus wat doen wij’ me vriendin shit daar komt = naam… laten weg lopen voordat ze ons ziet! gingen we weg rennen van haar! Alleen zach ze ons wel! ze kwam ons achterna, we gingen snel in een winkel. Liep ze langs en zei: Ja ik heb julie wel gezien hoor!!. Even later kwamen we der weer tegen, in een andere winkel o-m-g. Ik zach haar niet maar mn vriendin wel, ze zei haar gedag. Ik had nog steeds niet door dat zij het weeeeeer was. En keek gewoon de andere kant op! even later lopen we’ de winkel uit, mn vriendin dat was =naam… again :open_mouth:

Zooo, ik heb me dood geschaamd.

Toen ik vanochtend bij mijn vriend thuis de suikerpot wilde pakken en er een eierwekker bovenop bleek te staan (kon ik niet zien, keukenkastje zat in mijn zicht), wat eraf viel, tegen het bakje melk met flakes en de beker drinkontbijt van mijn vriend wat op de keukenvloer lazerde… nice.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i] hahaha, ik ben laatst ipv rechts om d erotonde, linksom gereden! ik moest namelijk links af, en ik snapte helemaal niet waarom autos, die mensen dan, zo booos liepen te toeteren etc.
hahahah en mn vader die moest zo hard lachen, hij vond me echt dom.
gosh, echt een actie voor mij. rij ik linksom, ipv helemaal rondje rechtsom en dan linksaf te gaan xD

Up! Up! Up!^

up =D

HAHAHAHAHAHHAHAHA echt leuk deze :grinning:

up (=

More & More ^

Ik moest vandaag naar een doopdienst van een jongen die ik super leuk vind. Na de doop staan alle gedoopte mensen van die dag in een rij zodat je ze kon feliciteren. Ik liep recht op mijn crush af en feliciteerde hem en was uitgebreid aan het praten.

Bleek dus dat ik:

1. In die rij moest gaan staan ( ja er is serieus een rij)
  2. Alleen mocht feliciteren en daarna maar eens door moest lopen x’D

Van de week had ik 1
Het was s’ochtends , kwart over 7, ik keek op mijn bankrekening of ik geld erop had staan, en er stond geld op. Ik juichen en springen, stond er iemand achter me :grinning_face_with_smiling_eyes: XD ik schaamde me dood :flushed:

oké niet van vandaag mja…

en van vandaag:
Ik stapte de trein in, maar zat vast met mijn tas, tussen 2 stoelen, na veel geduw, en gemopper, kon ik éindelijk doorlopen, er stonden 10 mensen achter me die aan het wachten waren tótdat ik klaar was met klote, dom XD

nja gebeurde niet vandaag.
Al een tijdje geleden xD
Was op school, ik liep zo met vriendin van mij op de trap, blijf ik met mijn voet haken en val ik, tsja en dan pak ik de broekspijp van een jongen voor mij vast, en die broek ging uit!
O.o’
En het was zooo’n leuke jongen! *is feeling embarrasing…*

Ik ben aangereden door een knorrige oude vent op de fiets toen ik me focuste om niet overreden te worden door auto’s die van de andere kant van de weg kwamen :’)

zoiets had ik vrijdag, was in de vero moda ging alleen uitverkoop dingen kopen , had een shirt ik dacht dat er op stond 50 % maar dat was dus niet zo , had ik betaald sta met dat bonnetje in me hand. dus ik zeg ow ik dacht dat die voor de helft was. dan hoef ik hem niet. Die vrouw werd helemaal boos en ik had beter moeten kijken enzo… ik bijna wtf… chil een beetje , relax maarja ik vond het beschamend,.

dat ik beneden kwam in mijn super vet coole nieuwe veeeeeeeeeeel te grote mickey mouse t-shirt die ik deze vrijdag in disney heb gekocht en als pyama gebruik, en er visite was!

oke ik vond het niet beschamend x]