Jouw make-up look vandaag.

Hee, bij de categorie fashion, is er een topic; Wat heb jij aan vandaag?
En het leek me leuk om zo’n soort topic te maken, maar dan met hoe je make-up er uit ziet vandaag.
Soms zie ik weleens een foto van iemand, en dan ben ik benieuwd hoe diegene zijn dagelijkse makeup doet

(als dit saai is, of niet mag ofzo, dan sluit 'm maar)

Ik zou wel willen beginnen, maar ik heb nog geen make-up op hehe.

Oh ik vind dat een leuk topic, want ik ben op zoek naar een make-up stijl voor mezelf xD Ben ‘n beetje lost nu, ik weet niet meer wat me staat :’)

Dus ik ga dit volgen! Kan nu niets posten want ben net wakker & ik doe vandaag geen make-up op.

Leuk! Alleen ik ben een complete ramp met make up, dus dat wordt 'm niet voor mij.

Ik ben zo goed als make-uploos vandaag, wie weet een andere keer hihi.
Leeuk idee anyway.

Haha dat bedoel ik, ik doe bijvoorbeeld alleen eyeliner/mascara op, maar wie weet is het wel leuk om iets anders te proberen, maar wat wel doordeweeks kan… ik zal misschien zo posten, ik ga zo outfitfoto’s maken, maar mijn look is niet zo speciaal haha. :slightly_smiling_face:

Ik zou straks ook wel een foto plaatsen :slightly_smiling_face:

ik ga geen foto maken, sorry (A)
maar ik mijn oogschaduw begint grijs en eindigt in blauw… :slightly_smiling_face: heb maar wat geprobeerd, alleen draag ik bijna nooit meer make - up, ben benieuwd hoe andere mensen hun make up doen :grinning:

als ik nergens heen hoef, doe ik vrijwel geen makeup op,
vandaag hoef ik nergens heen dus heb alleen een beetje mascara en oogpotlood op om een beetje wakker te lijken voor de ggenen die me dan wel zien :wink:

http://3.bp.blogspot.com/--h6KrjMdFFo/Tfc-aucql4I/AAAAAAAABFA/cmfSBx7-4Xw/s640/IMG_6104.JPG

Meer foto’s op mijn blog :slightly_smiling_face:

@hierboven
had jij die piercing al? ik dacht van niet namelijk, maar hij staat je erg leuk!
en mooie kleur oogschaduw (:

Foto weg

leuk idee, alleen ik ben op dit moment makeuploos want ga de deur toch niet uit.
ik maak binnenkort wel eventjes een foto.

Ja die heb ik al een hele tijd, hij was wel een keer een maandje uit omdat die was dicht gegroeit :slightly_smiling_face:

Ik zal straks misschien ook een foto maken, haha. Al is het niets speciaals omdat het mijn dagelijkse schoolmake-up is :grinning: Maar ik moet eerst nog leren voor mijn Engels-examen (Belgisch systeem, haha)

Ik denk trouwens dat dit een erg handige topic kan worden, vooral omdat ik mijn dagelijkse make-up snel beu word

@Labrunettish ik vond de mijne juist mislukt haha! Nou ik heb nu wel een beetje gevonden waar ik foto’s kan maken namelijk vlak bij het raam, niet precies ervoor want dan zag je de kleuren helemaal niet. Of met je rug naar het raam lukt ook wel goed vind ik…

aaah net vandaag ben ik van plan niet teveel/te bijzondere make up op te doen omdat ik niks ga doen xD
misschien dat ik straks een foto post, als het er niet heel simpel uit gaat zien ;p

Bij mij worden de foto’s dan altijd donker, echt rot hehe.

Ja ik vind het ook super moeilijk om het goed op de foto te krijgen.

Make-up foto’s maken is heel moeilijk idd, dus tips zijn welkom! :stuck_out_tongue:
Vooral oogschaduw vind ik lastig te laten zien.

Deze foto heb ik vanmorgen vroeg even snel gemaakt, komen nog betere, met een betere camera op mn blog ^^

http://i51.tinypic.com/33oiosn.png

Dit is een beetje mijn standaard look :slightly_smiling_face:

jij hebt geweldig lange wimpers!