Jouw liefste smsje

Wat is het liefste smsje dat jij ooit gehad hebt ?
x

van mn vriendje :slightly_smiling_face:
tis zo’n schatje he (A)

Ik kijk naar de zonsondergang en denk meteen aan jou(K)

Zo lief van me vriend (A) Love him so much (L)

myn allerliefste smsje was van mijn ^nu ex^ vriendje uit Duitsland na de uitwisseling toen ik in de trein zat kreeg ik dit:

Hi ich bin es Julian. ich finde es sehr schade dass ihr schon fahren musstet es wäre besser gewesen wenn ihr noch 2 wochen hier geblieben wärt .ich denke ich komme in 3 wochen in die niederlanden um dich und alle andere zu besuchen ich freu mich auf dich <3 ich vermisse dich sehr und ich liebe dich! ik hau van jau :couplekiss_man_woman: oder so :wink: xx Julian ily

dat “ik hau van jau” zooo schattig!

van m’n beste vriend en van m’n vriendje. die van m’n vriendje waren er meerdere, maar die van m’n beste vriend:

Heey allerliefste michelle!
Ik vond 't ook weer súperfijn om je weer te zien. Was weer zo vertrouwd hè. We laten ons gewoon nóóit meer zo beïnvloeden door al die vervelende dingen he. En serieus, ik weet niet hoelang ik met Marit zal blijven, en hoe alles zal lopen. Maar ik ken je nu al 9 jaar en echt, ik hou van jou! Je bent en blijft mijn áller aller beste maatje mies!
Dikke kus, R.

VOND IK ZOOO LIEF! hadden 'n tijdje wat minder contact gehad omdat zijn vriendin onze vriendschap niet oké vond ofzo, maar daar heeft hij uiteindelijk dus echt lak aan gehad!

vanmiddag van m’n vriendje die ik nog maar net een paar uur heb:

liefie, k heb een probleem… k kan die glimlach niet meer van mijn gezicht krijgen! k houvanjou meis (K)(K) loveyou

[i]Mijn lieve stuurt me op de meest onverwachte momenten de liefste dingetjes.
Een voorbeeldje:

Lieve, wat ben je toch een schatje ook he! Ik lig hier nu eventjes een beetje te dommelen met onze foto naast me, ik wil echt voor altijd je mannetje blijven.=$ x je Pédro

Stuurde die toen we beetje ruzie hadden gehad; en ik naar huis was ('s avonds), en ik hem had gesmst dat ik zeker wist dat we er samen uit zouden komen. [/i] :angel:

van een (errug) leuke jongen…ik was “the sweetest angel in the world” (A)

allemaal zo lief.
ik kreeg ooit een smsje van 5 euh, smsjes. :astonished:
maar hier een kortere…
Lief, ik laat je echt nooit gaan he, moet je echt niet vergeten!
ben er voor je, ik heb vannacht over je gedroomt, haha, was wel een rare droom, maar erg lief!
loveyou, x

is eigenlijk niet suuuuuper lief, maar wel lief, toch. :grinning:

*smelt*

haha! echt lief. :stuck_out_tongue:

myne ws van een jongen vn vakantiee.

Sgaat ik mis je nu al!. Ik kom je zo snel mogelyk opzoeken wnt ik kan gwn niet zonder je. xxxxx ikhouuvnjouu jebentmefuckingalles. De Naam van myn hart is Anneke.

Zo lief. dt je even niet weet wat je terug moet sturen xD

haha jaaah he? :slightly_smiling_face:
k been zoooo verliefd :slightly_smiling_face:
k heb nog maar net met hem maar toch;)
krijg elke dag liefe smsjes nu van hem :slightly_smiling_face:

(Toen hadden we het over een jongen gehad waarvan hij dacht dat ik daar iets mee had en ik had het blijkbaar niet voldoende benadrukt dat het niét zo was.)

Lieve schat, mss heb ik jou verkeerd begrepen, maar kwil toch ff duidelijk stellen da je alles maar echt àlles voor mij betekent en niets of niemand zal daar ooit tussenkomen! Khou echt onnoemelijk veel van je, echt echt waar! En ik laat je nooit gaan want je bent het grootste wondertje dat er bestaat, MIJN wondertje. Xx <3

Kheb het zeker 5x na elkaar gelezen ! xD

Ik heb er zoveel, da’s waarom mijn berichteninbox altijd zo vol zit. Ik kan die lieve sms’jes écht niet verwijderen. En als ik me ff down voel, lees ik ze, en daar fleur ik weer helemaal van op (want dan denk ik: er zijn toch nog mensen die me leuk vinden :stuck_out_tongue:).

da heb ik ook :stuck_out_tongue: als ik smsje laat staan laat ik gedichtjes en lieve smsje van hem staan :stuck_out_tongue: en da zijn soms nogal lange smsjes van 4 of 5 berichten… :stuck_out_tongue:
van mn ex had ik er eerst een om 2 uur 's nachts… hij lag al in bed maar kon niet slapen ging hij mij smsen =p en ook onder de les dat hij de les uit wou rennen om naar mij te komen enzo… en van mn huidige vriendje smsjes zoals als hij ergens is en het is kei mooi… dat hij owu dat ik daar met hem was… en hele lieve gedichtjes =D

te veel om te typen!
:flushed: er lopen toch nog wel wát goede kerels rond!
meiden, er is HOOP! :ok_woman:

Een smsje uit het niets van m’n vriend dat ik de beste en mooiste was enzo en dat hij superveel van me hield. Vond het echt zoooo lief dat ik zonder reden dat smsje kreeg. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik denk dat er wel een reden was…

er stond: “Je moet weten dat ik je nergens voor in de hele wereld zou willen ruilen… Je bent echt geweldig.”

Echt zó lief… van m’n vriend :slightly_smiling_face:

Van mijn beste maatje :

Eindelijk klaar met die kut engels!
Jij ligt zeker al te slapen?
Nou tot morgen en weltrusten…
Ik ben zo blij dat ik jou heb aan wie ik alles kan vertellen
hvj x Jesus

(das zijn bijnaam :stuck_out_tongue:)

En nog 1 van ook een vriend van mij :
Haha ja is goed :wink:
denken aan jou jou met een vliegje. haha slaaplekker lief! kusje. :wink: Xx