Jouw lichaam

Wees niet bang, dit wordt niet een afval-topic of iets in die richting.

Hoe hebben jullie lichamen zich ontwikkelt vanaf kinds af aan (begin puberteit) tot nu? Wat is er verandert en welk lichaamsfiguur heb jij? Wat is er zichtbaar verandert en waar ben jij wel en niet blij mee? Heb jij hele erge vrouwelijke vormen gekregen, of juist niet. Is je gezicht verandert, etc? :slightly_smiling_face:

Ik ben mijn hele leven mollig geweest. Ik kwam al heel vroeg in de puberteit, ik denk dat ik rond mijn 10e een groeispurt kreeg en erg ging groeien, toen kreeg ik ook borsten (en mijn eerste bh). Op mijn 11e werd ik ongesteld en kreeg ik ook heupen. Mijn heupen en borsten zijn zich steeds verder gaan ontwikkelen (misschien groeien m’n borsten nog steeds wel) en nu heb ik een heel erg vrouwelijk zandloper figuur, met goeie rondingen.

Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn lichaam. Soms zie ik alleen dat mijn benen te ‘groot’ zijn, al heb ik dat mijn hele leven al gehad (zit in de familie) en dat ik een buikje heb, maar andere momenten ben ik blij met m’n kont, heupen en borsten en m’n redelijk slanke taille. Ik vind dat mijn gezicht niet heel erg is veranderd en ik vind mezelf er qua gezicht ook niet echt als 16 uitzien.

eens een propje, altijd een propje :beer:

Ik was altijd graatmager (in de zin van uitstekende botten OVERAL en mensen dachten echt dat ik op sterven lag). Maar ik heb wat meer vet gekregen overal, waar ik aan de ene kant wel blij mee ben (die uitstekende botten trekken wat bekijk in het zwembad), maar ik had liever een iets… sportiever lichaam gehad. En verder heb ik voor mijn postuur altijd verrassend grote borsten gehad (nu wel minder verrassend), daar ben ik ook altijd wel okay mee (C, dus niet echt bijzonder groot, maar wel voor een graatmager 14 jarig kind). En mijn gezicht… Ik heb iets meer uitstekende jukbeenderen gekregen, wat ik op zich wel mooi vind. En verder is mijn gezicht weinig veranderd. Maar ik ben niet verschrikkelijk ontevreden ofzo over mijn lichaam in het algemeen. Het is niet dat ik er echt super blij mee ben, maar ik accepteer de realiteit zeg maar wel en voel me er ook niet heel onzeker in.

als kind was ik echt zo´n plankje. geen kont.
op mijn 14e ongeveer kreeg ik borsten en vanaf mijn 15e werd de rest ook wat voller. heupen, bovenbenen, borsten. maar ik ben nogsteeds niet `dik`. (ookal heb ik dat zelf wel een tijd gedacht met alle gevolgen van dien)

Ik was mollig, maar heb nu wel een vrij slank figuur. Ook heb ik nu meer een taille en is er door de pil daarboven ook nog wat bijgekomen :'3 -ben van A naar B gegaan). Ook heb ik iets meer bij mijn heupen gekregen. Vind het zelf niet zo, mag wel iets minder, maar hoor van anderen dat het wel mooi is haha. Verder ben ik iets minder gespierd (armen en benen) omdat ik eerst jarenlang karate heb gedaan. Blij dat het iets minder is.

Mijn figuur is niet heel erg veel veranderd. Ik ben wat dunner geworden. Heb nu een taille en borsten. Geen grote borsten, maar ik vind ze goed. Ik ben nu steeds klein, dus grote borsten passen ook helemaal niet bij mij. Heb nu een zandloper-figuur en ronde billen. Ronde billen heb ik overigens altijd al gehad, maar vroeger vind ik ze lelijk. Nu ben ik er heel blij mee haha.

Mijn gezicht is door mijn beugel wel wat veranderd. Maar onderkaak staat nu wat verder naar voren waardoor mijn overbeet weg is. Nu klopt het zeg maar beter.

Ik ben blij met mijn figuur. Alles is eigenlijk naar mijn mening in verhouding.

Als kind was ik dun, maar werd later steeds erger tot ik op mijn 16e obesius (weet effe niet hoe je typt ) was en op mijn zeventiende gezond was, om vervolgens weer aan te komen doordat depressief was en troost ging zoeken in eten. Ik heb een flinke buik, benen, kont, armen en nauwelijks borsten! Ik heb A85. Ik was altijd plat (borst dan) en nu zit er een hoekie in. (Dus dat is de A) Sommige a’s pas ik zelf niet omdat ze te groot zijn! Ook is mijn gezicht rond en mijn haar dun. (Haar op m’n hoofd dan) Er is niet veel veranderd voor de rest. Al helemaal niet aan mijn gezicht. Ik ben zeventien maar meeste mensen schatten me veertien. Ik ben 1.70 lang en daar ben ik soms blij mee en soms niet.

Ik ben nergens blij mee met mijn lichaam (:

Ik was altijd gewoontjes. In groep 6.begon ik al borsten te krijgen, redelijkvroeg maar ze zijn niet echt hard gaan groeien ofzo. IkIk ben nu 16 en heb nog steeds een A. Vanaf mijn 12e ging ik lijnen waardoor ik op mijn 14e nog minder woog dan op mijn 11e, had daardoor een smaller gezicht gekregen en mijn wangen waren gewoon helemaal weg. Mijn licham was toen echt dun, vokral mijm armen. Toen begon ik heupen w krijgen waardoor mijn taile echt heel smal leek. Mijn dijen zijn altijd dik geweest :frowning_face: 3echt hatelijk. Maar toen ik weer aankwam, op mijn 15e, kreeg ik wat meer kont. Mijn heupen en kont vallen echt opp in strakle jurkjes door mijn taille en dunne bovenkant. Mijn gezicht ia echt niet veel verandert helaass

Ik ben altijd heel erg dun geweest werd vaak anorexia genoemd en blablabla.
Mijn lichaam is wel redelijk veranderd ja, ik heb nu veel vormen teveel vind ik soms zelf andere keer weer niet .
Vooral veel bij de heupen, mijn borsten zijn ook niet echt heel gegroeid.
Mijn gezicht ziet er wel hetzelfde uit tenminste als ik moet geloven van oude klasgenoten die zeggen dat ik bijna niks veranderd ben.

Ik ben niet blij met mijn lichaam maar ik ben het wel gaan accepteren.

vrij dikke benen en kont, zit in de familie, hele smalle taille naar verhouding (53 cm :laughing: en flinke borsten, (D, valt mee maar boven mn taille zijn ze echt enorm. vooral als er een hamstertje tussen gaat zitten, zoals vanavond.) gezicht is beetje rond, wangetjes :slightly_smiling_face: heb dik haar en een bril die mijn gezicht wel smaller maakt.

vroeger was ik spillebeentje. ik paste geen enkele broek gewoon. nu is dat stukken beter :’) en ook was ik lang. in groep vijf stak ik 10 cm boven de langste jongen uit. nu gewoon normaal, 1.75

Ik ben tot mijn 7e ongeveer heel dun geweest, maar dat komt door veel ziektes enz. Maar daarna was ik altijd wel mollig. Mijn borsten begonnen al te groeien rond mijn 9e of 10e, ik weet niet meer precies dat hield ik toen niet echt in de gaten. maar sinds ik naar de middelbare ging ben ik afgevallen, vooral mijn buik. Vroeger had ik echt een heel dikke, grote buik met veel vet en nu is dat iets minder. Mijn benen zijn redelijk, niet dik en niet dun. En mijn armen zijn altijd graatmager geweest, ik heb nu nog steeds echt armen die van iemand zouden kunnen zijn die anorexia heeft. Maarja, verder ben ik wel blij met mijn lichaam.

Ik was altijd een takje, en sinds mijn 16 ergens heb ik een hele scherpe wespentaille gekregen met ronde heupen en billen haha. Ik heb best een mooi figuur al zeg ik het zelf, hoef me niet in te houden met eten en alles is wel in verhouding. Ik heb alleen geen dikke tieten :'D Maar ach

Ik ben altijd heel dun geweest. Pas rond mb 14 werd ik ongesteld en kreeg ik iets van borsten. Mijn lichaam past echt bij geen enkel soort lichaamsfiguur. Ik heb hele smalle benen maar wel weer iets bredere heupen voor de rest is gwn alles heel smal.

Ik had als kind gewoon een kindfiguur denk ik? Niet uitzonderlijk mollig of dun.

Nu heb ik een hele dunne taille, maar mijn heupen zijn heeeel breed en mijn kont en bovenbenen te dik naar mijn mening. En mijn borsten te klein, een kleine B. Dat is niet in verhouding met de rest van mijn lichaam, dus dat mag wel veranderen :slightly_smiling_face:

Als peuter was ik heel mollig haha, maar dat is op de basisschool bijgetrokken. Verder heb ik nooit echt vrouwelijke vormen gehad, dus wat dat betreft is mijn lichaam heel constant. Typische plank/boomstam hier.

Ik ben blij met mijn figuur, in die zin dat ik redelijk kan eten wat ik wil zonder snel aan te komen. Aan de andere kant baal soms wel van het ontbreken van wat vrouwelijkheid :’)

Als klein meisje was ik gewoon slank. Ik heb ook geen brede bouw. Toen ik wat ouder werd (groep 8, 1ste, 2de) was ik wat zwaarder dan sommige van mijn vriendinnen, vooral omdat ik heel erg gespierd was. Dat kwam doordat ik op vrij hoog niveau turnde en aan breakdance, badminton en hardlopen deed.
Eind van de 2de viel ik door lijnen een klein beetje af, door persoonlijke traumatische gebeurtenissen en ziekte viel ik 14 kilo af in 4 maanden… Toen belandde ik aan de hartbewaking in het ziekenhuis en was het bijna te laat geweest…
Nu zit in in de 5de en ben nog steeds veel en veel te dun, maar aankomen is echt heel erg moeilijk, omdat ik heel veel problemen met m’n ingewanden heb.
Ik ben nu dus heel erg dun, het is echt lelijk/gevaarlijk.

ik ben altijd heel dun geweest kan eten wat ik wil maar ik kom niks aan. wat super fijn is maar van de anderen kant ook weer niet ik maak me wel zorgen want ik wordt niet meer ongesteld

.

Ik was tot me 4e altijd een beetje mollig in me gezicht geweest. Daarna ben ik tot me 15e heel slank em dun geweest sommige mensen dachten zelfs dat ik annorexia had en ik had een cup a/b. Na de 4e klas ben ik veel aangekomen heb ik billen gekregen en is me cup een c maar ik ben nog steeds slank. Ik heb een zandloperfiguur maar ben niet super tevreden maar me vriend is er helemaal blij mee haha. Ken hem namelijk sinds me 13e dus hij heeft heel die verandering meegemaakt. Ben trouwens wel blij dat ik nu vrouwelijke rondingen heb en me buik en taille zijn niet veranderd. Me gezicht is niet veel veranderd alleen volwassener en me ogen zijn ook lichter geworden als je kijkt na me baby fotos.

Ik hoorde vroeger en nu nog soms dat me lichaam echt veel veranderd is in een goede zin.