Jouw 'jongens eigenschappen'?

Heee,

ik was wel benieuwd naar jullie ‘jongens eigenschappen’, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik hou bijvoorbeeld heel erg veel van voetbal, terwijl ik zeg maar echt een ‘meisjes- meisje’ ben. En ik boer ook altijd, heel charmant, ik weet het xd.

Maar post hier jullie ‘jongens eigenschappen’ ! (:

Leuke topic!
Uhm… ik stoot mensen wel eens aan op zon jongensmanier, weetjewel ‘‘box’’ maar dan tegen hun arm xD ziet dr zo stom uit,terwijl ik echt een meisje-meisje ben

Same,
voetbal kijken en boeren en ik mensen zeggen dat ik me af en toe wel als een jongen gedraag terwijl ik qua kleding enzo heel erg girly ben als je snapt wat ik bedoel, voetbal het meest

Vroeger was ik echt een jongens-meisje xD

Boom klimmen, vies worden… tja, zulk soort dingen. En ik ‘box’ ook, maar dan op m’n eigen manier xD (box-minibox-bugs-bunny… ja zware genialiteit)

ik vind het best leuk om ergens op te kicken (dat wat je van bungeejumpen/achtbanen krijgt, bungeejumpen ga ik nooit doen hoor het moet niet levensgevaarlijk zijn een al te groot risico aan zitten. Ik ben gewoon een little sensation seeker ^^.

En klimmen en klauteren,hutten bouwen enzo vind ik leuk maar in deze maatschappij is dat niet echt normaal als je als 17 jarig meisje in een boom klimt :’)(maar dat doe ik ook niet hoor maar ik vind het best wel vet :’)). En skateboarden (geen trucs maar een skateboard met heerlijk rubberwieltjes waarbij je gewoon afstand legt maar dan wel een normaal uitziende skateboard) vind ik leuk maar dat doe ik ook nooit meer want ik voel me zo bekeken :’).

Ach ik moet het -schijt aan wat anderen denken- attitude nog ontwikkelen.

Maar ik heb dan weer wel een hekel aan voetbal =P

voetbal <3.

en vroeger was ik ook echt zo’n jongens-meisje ja,
ook bomen klimmen enzo, survivallen, hutten bouwen. super vet. ;p

maar nu ben ik dus echt wel een meisje-meisje,
maar ik ben wel wat sterker dan andere meiden, en daar ben ik stiekem
best trots op (A). en ik ben soms ook best agressief.
alleen uit ik dat niet, maar dan in mn hoofd sla ik iemand helemaal in elkaar ofzo;p
okee dit klinkt pathetic.

hahaha k ben egt een jongens-meisje, alleen qua uiterlijk ben ik echt een meisje meisje :stuck_out_tongue:
uhm mijn jongenseigenschappe:
gamen tot laat? En dan vechtspellen, fifa hahaha

Ik ben een enorme fan van Dragonball Z, vind ik best jongensachtig x]
En ik gebruik mijn broers douchegel en deo (i love axe chocolate hehehe)

En verder… nouja ik kan me echt kapot lachen om van die stomme jongens humor, en programma’s als Jackass en Wildboyz

oh ja gamen vind ook leuk :’).
Maar ik zie er wel uit als een meisje-meisje terwijl ik dat niet echt ben. hoewel ik wel super bang ben voor insecten X).

haha omg ja, als jongens in me klas een grap ofzo maken, lig ik helemaal dubbel terwijl me vriendinnen er niks aan vinden ofzo, ik heb ook echt van die jongens humor xd.

Boom klimmen, op de skelter, bmx, playstation, waveboarden.
haha, alleen dat laatste doe ik nu nog wel. De rest niet echt meer.

haha ik heb echt van die hele platte jongenshumor, vind van die sites met die wat apartere ‘nerden’humor op internet ook echt grappig :’). verder ben ik bestwel verslaafd aan guitar hero… en eeeuh. verder kan ik nu even op niks komen hehe.

Kan zo even niks bedenken… Ben meer een meisje-meisje denk ik. :stuck_out_tongue:

ik ook! Vooral Spinnen!
Verder kan ik soms ook heel grof zijn, en kan ik enorm lachen om trieste grappen :grinning:

Ik ook niet, vind gamen wel leuk maar verder meer een meisje-meisje :stuck_out_tongue:

Ik ben een sucker voor web-comics en lopende internet grappen. Je kunt me ook altijd wel vinden op failblog, comixed of i can haz cheezburger. Ik dat opzicht ben ik echt een nerd. :’)

Verder ben ik geen meisje meisje qua make-up enzo, maar ben ik zeker niet jongens-achtig. :’)

voetbal, gamen (gta enzo), beetje agressief

Ik boer heel hard :’’) En doe het ook vaak in gezelschap haha

Ik boer heel hard en ik heb ook soms echt mannenhumor, van die hele platte seksistische grappen vind ik echt vaak supergrappig :’)
En ehm, ik ben ook een beetje een nerd on the inside en een meisje on the outside, hihi

Ik kan heel hard boeren, als ik op straat loop dan oordeel ik over de meisjes die langslopen net als jongens dat doen (lekker wijf etc.), ik lach vaak om de grappen die jongens maken terwijl de meiden er niks grappigs aan vinden.