Jouw irritantste eigenschap.

Haha, de titel spreekt een beetje voor zich :relieved:

de mijne is dat als ik zenuwachtig ben écht superirritant ga zitten klikken op een balpen of heel erg hyper doe… Daar zijn andere mensen meestal niet zo blij mee :stuck_out_tongue:

en jullie??

xoxo. Byee :wave:

met me voet wiebllen, doe ik onbewust, benen over elkaar en dn wiebellen. achja. nu kn t gelukkig niet

Ik heb geen geduld en kan heel koppig zijn

ik ben superjaloers (qua jongens).

alsik sago ben, reageer ik dat op iedereeen af :pensive:

dat ik altijd het laatste woord wil hebben, soms te jaloers ben, eigenwijs & koppig ben…

Ik ben érg koppig.

bazig en eigenwijs xd

Jhaa dat heb ik geloof ik ook ^^ Maarja ik ben ook eigenwijs en ik moet echt altijd mijn zin hebben xD

Ik maak soms grapjes die volgensmij erg gemeen overkomen maar dat doe ik alleen bij goede vrienden want die kennen mij nu wel. Ik heb het van mijn vader :stuck_out_tongue:
Maar ik probeer het te veranderen (A)

En als iemand niet tegen zijn verlies kan ofsoo dan word ik saggie

Euhmm, Mijne is als ik een vriendje heb, Zoals nu dann wordt ik heel snell jaloers, :flushed: dat is echt heel irritant aan my :frowning_face:

xx

Ik heb geen gedult , ben koppig en moet altijd me zin hebben.

eigenwijs.

Eigeinwijs/ koppig/ super super druk…

Chaotisch en kom vaak te laat bij afspraken.

ik ben soms heel eigenwijs en bijdehand… zegt mn pa: bijdehand en dan zeg ik: beter als bij de voet want dan moet je bukken. allemaal zulke dingen xd.
enneh als ik chagi ben reageer ik dat op iedereen af.

Em, ik kan best wel bot en bitchy reageren x’D
En em, ik ben net als iedereen hier ongeveer heel eigenwijs&koppig

perfectionistisch en koppig
die 2 gaan zó niet samen.

als iemand zegt dat ik iets niet moet doen het toch doe…
of dat ik altijd gelijk wil hebbe :stuck_out_tongue:

ik ben een doordrammer, heb geen geduld, ik verwacht veel van mezelf, maar dus ook van anderen.