Jouw huiswerk tegen morgen.

titel is duidelijk.

x informatica
x gedrag
x cultuur
x frans

Ik vind de titel niet zo duidelijk…je bedoelt wat voor huiswerk ik voor morgen gemaakt wil hebben? of wat ik morgen wil doen aan huiswerk?

Welk huiswerk je gemaakt moet hebben tegen maandag

Niks, want ik heb maandag maar één lesuur. :"D

Maandag;

tentamen biologie
tentamen engels

jeuj.

Voor maandag alleen aardrijkskunde.

toetsweek: nederlands en maatschappijwetenschappen.
heb nu al geen zin meer -___-

rekenen, engels, recht en nog een verslag *-*

Niks! Maar heb ook niet zo lang geleden tentamenweek gehad, dus na lang hard werken verdien ik het misschien wel een klein beetje :stuck_out_tongue: succes jullie!

Weekend vertaling Arabisch
Paper academisch schrijven

Oh, zo :slightly_smiling_face:
Dan moet ik nog een presentatie maken, twee hoofdstukken lezen, en statistiek opgaven maken. En eigenlijk nog veel meer voor volgende week drie hoeraatjes voor universitaire studies, maar dat komt nog wel…

Toets Engels en een toets uitgaande goederen

morgen is het zondag.
dus:
-

maandag heb ik MO duits en dinsdag natuurscheikunde pw woensdag aaardrijkskunde pw en donderdag engels pw van 3 hoofdstukken :open_mouth: en een nederlands leestoets

lerenlerenleren PWW! WAAAAAAAAAAH

helemaaal niks heel de week niet hihi
net pww gehad vandaar

niks want ik heb maandag vrij :grinning: ghehehe

GEEEEEEEEEEEEEEN!!! want ik heb net toetsweek gehad… dus de 2e periode moet nog beginnen! moet wel aan mijn pws werken maar goed xD

ik heb elke dag bakken huiswerk!! ik woon in belgie en ik snap dat gedoe met toestweken enzo niet… wij hebben gewoon elke dag belangrijke testen en 3x per jaar een belangrijk examen en per jaar 9 rapporten ofzo