Jouw Hair Secrets!

Oke de titel zegt het misschien al: Wat zijn jouw haar geheimen?

Doe je elke week een haarmaskertje?
Was je je haar 's avonds vlak voor je naar bed gaat?
Of was je je haar juist 's ochtends?
of heb je een haar product wat voor jouw haar heel goed helpt?

Kortom wat doe/gebruik jij zodat je haar goed zit?

Volume shampoo en 1 keer in de zoveel tijd een voedend haarmasker.

om de dag wassen met volume shampoo, elke ochtend veel water en dan volumecreme in kneden, en niet teveel kammen (:

Doe je elke week een haarmaskertje?
Ja, eentje van Guhl. Zuiver & Oplevend masker, zo heet het. Ik vind 't echt een superfijn masker!
Was je je haar 's avonds vlak voor je naar bed gaat?
Bijna elke dag, soms om de dag. Probeer het mezelf aan te leren om mijn haar om te dag te wassen.
Of was je je haar juist 's ochtends? Nee nooit
of heb je een haar product wat voor jouw haar heel goed helpt?
Ik gebruik altijd serum en conditioner. Alles van John Frieda (behalve haarmasker), vind het zo’n fijn merk!

Voor de rest stijl ik mijn haar redelijk vaak, maar gebruik altijd goede heat protector. En ik gebruik weleens glans spray van L’oreal zodat het wat makkelijker te doorkammen is.

ik was mn haar om de dag.

de dagen dat ik mn haar heb gewassen is dit mijn ritueel:

Haar afdrogen
beetje fohnen dat het hele natte eraf is
een beetje mouse op mn haarwortels. ( scheidingen maken om de zoveel centimeter en dan op die scheiding mouse smeren en zo je hele hoofd afgaan)
Fohnen terwijl je met je andere hand je hoofdhuid masseert
vervolgens op diezelfde scheidingen haarlak spuiten…inmasseren

en t laatste beetje fohnen. vervolgens maak ik een knot(niet al te strak) en ga ik me opmaken…en voordat ik naar school ga trek ik die knot los en heb je superveel volume!

Oh en heel af en toe een masker maar elke dag conditioner. ik gebruik van Syoss: Nutrition de shampoo en conditioner

long hair community forum
een volledig forum over haar, leef je uit!

ik heb niet echt een secret.
ik was mijn haar elke avond ( douche, of boven het bad. )
mousse erin en ik laat het op drogen.
ik fohn het niet omdat ik voor een schuine pony heb die momenteel erg kort is, en dan gaan de haren op een of andere manier naar boven staan. erg genant.

jezus, wat besteden sommige veel moeite eraan. Ik was het sowieso zo min mogelijk - 2 x per week, en doe er niks in.

Alleen kammen met mijn vingers, niet fohnen maar laten drogen, shampoo/conditioner/leave-in zonder siliconen en sodium laureth sulfate en 2 tot 3 keer per week wassen.

En mijn pluis/stug en droog haar is glanzend en zacht geworden (:

na het douche me haar mt koudwater afspoelen, wanneer mehaar droog is condingener inde puntjes, dn zijn je haren niet zo droog

ik was mijn haar elke ochtend en dan kam ik het en dan laat ik het opdrogen dan zit het wel goed maar als je pony omhoog gaat staan dan fohn je niet goed je moet je pony juist naar beneden fohnen.

ik douche iedere dag
ik was mijn haar om de dag

secret, (aa) :
na het wassen mn haar 20 min in 'n handoek laten drogen
en daarna heelemaal laten drogen zonder te kammen
als het bijnadroog is creme erin & sommige stukjes stylen

klaar, je haar wordt heel zacht. x

Mijn haren los drogen
zodat ze 's morgens niet plat op men hoofd gedroogd zijn
Tip van de kapper x