jouw had-ik-mijn-camera-maar-bij-me-moment.

[b]hebben jullie weleens zo’n moment?
dat je iets ziet en denkt: DAMN! had ik nou mijn camera maar bij me!

ik had het vandaag: ik fietste langs een veldje waar net een trauma helikopter opsteeg, allemaal blaadjes die wegwaaiden enzo, super mooi beeld! maarja, camera niet bij me.

wat was jouw had-ik-mijn-camera-maar-bij-me-moment?[/b]

Toen ik ene keer 's ochtends naar mn werk ging, kwam de zon op, het was echt een hele neon roze/oranje bol en ik dacht bij mezelf: had mn camera maar bij me.
Dus de eerst volgende keer had ik mn camera ingepakt, was het bewolkt…

Ik had wel een camera bij me, alleen niet mijn goede camera. Bij het concert van Editors, Tom stond zo mooi voor mij, ik een foto maken, helemaal bewogen en totaal niet scherp ._. toen baalde ik echt.

Vandaag op school stond het raam op de tweede verdieping wijd open, wat dus nooit het geval is ivm veiligheid, en vanaf daar zag je een supermooi oud huis met prachtige wolken erboven, en rechts een treuzelende zon. Supermooi, vooral toen een vrouw buiten de witte was ging ophangen. Had ik toen maar m’n camera bij me x’]

In spanje, een zonsondergang vanaf een berg, met daarachter de zee. heel mooi. en een actiefoto; toen mn sinas mn neus uitspoot waar mn crush naast stond.