jouw haarroutine!

heee :slightly_smiling_face:
wat is jouw haarroutine, iedere ochtend?
En neemt het veel tijd in beslag?

mijn:
indien nodig stijltang (hangt ervan af hoe erg mijn haar staat)
grove kam erdoorheen
wax of secret agent crème van John Frieda
soms wat haarspray, niet vaak…

ben benieuwd :slightly_smiling_face: :heart:

Scheiding maken, borstel er doorheen (klitten -die er niet echt zijn- eruit halen), haarspray erop…
Duurt denk ik een minuut of 3

Even kammen en klaar.

als ik het de vorige avond niet heb gestylt:
borstelen, haar natmaken onder de douchekop, in een handdoek ff 10 minuten ofzo( ik doe ondertussen makeup ) alsik klaar ben met makeup: borstelen, andrelon ‘‘de perfecte krul’’ en dan op laten drogen .

als ik het de vorige avond wél heb gestylt:"
borstelen, andrelon ‘‘glans ofzo’’ , beetje me voorste plukjes opnieuw goed stylen .

haar kammen. haar naar voren en mouse erin.
terug naar achteren en klaar.
( soms nog in een staart doen of wat dan ook )

Alleen in model kammen.
Maar mijn haar is gelukkig niet zo bewerkingsvol.

Haar borstelen, krul control crème erin van Andrelon, de plukken naast m’n hoofd steilen (stijlen? ik weet het ook niet meer :stuck_out_tongue:) dus dan krult het onderaan en de lokken naast mn hoofd zijn stijl. Klinkt wel heel vaag allemaal, haha. :stuck_out_tongue:

Borstelen en even met een hand erdoorheen.
Ik heb heeel makkelijk haar, lang en dik en het zit altijd eigenlijk wel aardig

only kammen.

mijne is:
borstelen
stijlen
beetje wax erin doen voor waar het statisch is
weer borstelen
en soms een beetje haarlak maar liever niet.
heb trouwens een boblijn.
xxx

Borstelen, eventueel wax erin doen, heel erg eventueel, bijna nooit dus, steilen, en dan elastiekje en speld erin.

indien nodig stijltang (hangt ervan af hoe erg mijn haar staat)
grove kam erdoorheen
secret agent crème van John Frieda
soms wat haarspray, niet vaak…

precies hetzelfde als de topicstarter

borstelen,
mousse indoen,
haarspray,
shaken,
ongeveer 3 minuten.

Eerst deed ik heeeleeemaaaal niks, alleen even naar achteren voor make-up en dan weer los en dan zat het goed, en nog leuk ook! :slightly_smiling_face: Maar de laatste tijd moet ik mijn haar wat helpen dus kam/borstel ik het en doe er john frieda voor bruin haar stijling creme ofzo in. :slightly_smiling_face:

Borstelen
Mousse indoen
Steilen
Andrelon glans creme erin doen.

Kammen,
Invlechten (gedeelte) of
indraaien (weer gedeelte) of
gewoon in staart
Heb het niet meer gewoon los, had namelijk mij haar laten knippen tot een bob, maar ik ga het nu weer lang laten groeien. Ziet er los niet meer uit! :no_good_woman:

haar borstelen. ALs het dof is doe ik er glansspul in. Als het heel erg plat is doe ik er mousse in. Maar dat is bijna nooit. :stuck_out_tongue: Et voila, klaaaaaaar.

ehm kammen elastiekje erin en hopla klaar.
soms niet eens kammen :zipper_mouth_face:
ik heb nogal kut haar…

nou eerst wassen en daarna van dat spul van nivea voor stijl haar ( heb n permanent maar het zit dan wel beter :slightly_smiling_face: ) dan glad kammen ( klitten eruit enz, als het droog is kan je het niet meer kammen. nouja het kan wel, maar dat is lelijk ) en dan dus helemaal droog föhnen. daarna mn pony stijlen en indien nodig nog wat mouse

ik was het niet elke dag, meestal om de dag.

Uit de douche
henna plus hair wonder capsule erin als ik mn haar heb gewassen.
Doorborstelen
Op laten drogen terwijl ik make up doe en aankleed etc
Dan een staartje in met 22147512759 klipjes dat alles een beetje vast zit aangezien de kapper mn bob flink heeft verkloot en dan kan je dus echt niks meer met je haar ):