Jouw haarroutine

Wat gebruiken jullie voor producten onder de douche? :slightly_smiling_face:

Altijd Andrelon shampoo en conditioner

Lush shampoo bar Seanik en Lush zilvershampoo. Deze wissel ik af. Verder gebruik ik een haarverzorging van Lush, een soort leave in conditioner. Deze breng ik aan op handdoekdroog haar en dan laat ik m’n haar opdrogen.

Ik gebruik lavendelshampoo van Dr. Organic, maar deze is ‘s winters wat te hard voor m’n haar dus ik meng die met m’n hydraterende douchegel van Yes To! Blueberries en dan heb ik zacht haar. :’) En dan is m’n conditioner de Royal Cream van Herbatint voor geverfd haar. En ik doe 2x per maand een olijfolie’behandeling’.

Syoss shampoo en conditioner, en 1 keer in de week een haarmasker van Gliss kur

Meestal Andrelon shampoo en conditioner, of anders wat er laatst in de aanbieding was…

Dove nourishing oil care shampoo en conditioner :slightly_smiling_face:

Ik gebruik heel veel verschillende producten maar de beste vind ik Andrélon en de zilvershampoo van Keune (kappersmerk)!

Ik was mijn haar iedere dag met een shampoo van een willekeurig merk en daarnaast gebruik ik 1 keer per week een conditioner, ook van een willekeurig merk. Net wat er in de aanbieding is/waar ik tegenaan loop. Verder gebruik ik geen haarproducten en föhn ik mijn haar ook nooit.