Jouw haar

Hoe is jouw haar? (kleur(en), stijl, lengte etc.)
Ben je er blij mee?
Als je het anders zou willen, hoe dan?
Hoe zit het nu?
Foto? (als je wilt)

Ikke:
Stijl, donkerbruin (wel verschillende tinten als je goed kijkt) en lang! (: (als ik gwn recht voor me uit kijk, komt het van voor tot mn navel en van achter umm… ong. dat harde bot boven je stuitje ofzo xD =D) Ik heb wel een soort van veel te lange pony xD (t komt ong. tot mn sleutelbeen ofzo :stuck_out_tongue:)

Ben er heel blij mee (: wil soms weleens wat anders, maar k ben er wel echt blij mee!

Umm… soms gekruld, miss in laagjes ofzo geen idee, wel wil ik het soms kleuren, met het gebeurt nooit xD

nu heb ik het gewoon los, uitgekamd en die nep-pony zit als 2 plukjes in pappejotjes (om je haar mee te krullen), zometeen doe ik de rest ook)

Foto? Als jullie t echt willen zien xD vraag maar… anders zet k het voor niets :stuck_out_tongue:

gekrulddd…halflang…donkerbruin,lijkt van ver zwart maar is toch donkerbruin
nu is heb ik er een haarband in

Ik ben er opzich wel blij mee en veel mensen zeggen dat ik mooi haar heb (niet arrogant bedoeld) maar ik wil ghet een x anders… Waarschijnlijk ga k deze week naar de kapper en laat ik het in laagjes knippen en een schuine pony!

enne foto´s , check personal album als je wilt…zie je vast wel hoe mijn haar eruitziet haha

Mijn haar is zwart ben van nature een brunette.
Het is 65 cm en golvend maar ook zeer makkelijk te stijlen. :slightly_smiling_face:

Ik heb lang krullend blond/donkerblond haar. Ik ben er wel blij mee maar t staat ook wel erg leuk als ik het gestijld heb (:. Ik heb ook een goede stijltang gekocht, hij was wat duurder dan de gemiddelde stijltang maar hij doet het wel heel erg goed. Mijn haar wordt er echt glanzend van. Ik heb mijn haar nu in een ‘nonchalante staart’.

Ik heb LANG donkerbruin haar soms stijl meestal grove krullen kijk maar op mijn page Ciao

vanmezelf blond/rossig, nu zwart met rood. kort met een pony, maar dan niet zo’n strakke zegmaar.
Ben er bly mee, alleen nog ff bykleuren.
Anders: lang blonde krullen! Maar mn haar is te zwaar dus blyft een droom.
nu zit t zoals altyd. Beetje wax erin, wild.
Foto heb k neit

Hay, mijn haar is lang (tot navel ong.), rood (niet “worteltjesoranjerood”, maar meer ‘dieprood’, kastanjerood, ofzo. ;p 't Heeft best veel verschillende tinten. Van voren heb ik een wat lichtere pluk, en als je m’n haar ‘optilt’ is het bijna bruin. Maar allemaal puur natuur.)Verder heb ik een beetje golvend haar. Varieërt van dag op dag. Als ik bijv. na het douchen knotje of vlechtjes ingehad heb, heb ik echt krullen, maar soms (zoals vandaag) zit het bijna stijl. Ik denk dat als je mensen vraagt mij (uiterlijk) te omschrijven, is het eerste wat je hoort: lang, rood haar.
Of ik er blij mee ben? Tja. Eigelijk wel, nu ik er goed over nadenk. Ik krijg heel vaak complimentjes erover (ook zeker niet arrogant bedoeld!!). 't Glanst gewoon fijn, en de kleur is lekker origineel. :slight_smile:
Wat wel vervelend is, is dat ik door mijn haarkleur ook automatisch een lichte huid met sproetjes heb. Dat is soms best irritant, van die melkflessen onder een lief zomerjurkje. Of wat dacht je van een wit plankje tussen je bikiniboven- en onderstukje…
Wat ik anders zou willen? Het lijkt me wel leuk om eens een stijltang uit te proberen, of juist een krultang.
Ik heb toevallig net vandaag een bad-hairday… Zucht. Het pluist nogal. Normaal valt dat wel mee, maar nu dus niet. XD Verder zit het gewoon los.
Foto: hoe moet dat…?? :stuck_out_tongue: (vrouwen en techniek hè?)

XXX

Ps: sorry voor dit lange verhaaltje!
Pps: ik vind jullie haar (zoals jullie het beschreven hebben) echt mooi!

ik hb goud/blond haar(zegt de kapper:-P) met slag het is iets langer dan mn schouders, ben er niet echt blij mee eigenlijk…:frowning: het zit nu in een staart.

Ik heb veel liever bruin haar lijkt me echt fijn want nu heb ik door mn haar zo’n lelijke lichte huid…:-(.

Lang blond haar tot net boven men kont. Alleen ik had het een tijd trug geknipt dus kheb zegmaar een natuurlijke uitgroei wat donkerder is omdat dat andere stuk nog lichter is door de zon van vorige zomer das wel kut

mijn haar is bruin, diepbruin… het valt tot over mn schouders en er zit een natuurlijke slag in! heel veel mensen denken dat ik dik haar heb, maar dat is niet zo: gewoon heel veel haar. het is in laagjes en van voren schuin gesneden… ik zou het absoluut niet willen veranderen, alleen misschien iets langer :stuck_out_tongue:

mn haar vind ik trouwens het mooiste aan mezelf, dus ben er heel blij mee xD

heb blond haar, lang, stijl (echt, ik wed dat je er met een krultang nog geen krul ik krijgt) en laagjes. En ik zou er wel wat meer slag in willen hebben want het is echt stijl (en dikker mag ook wel :slightly_smiling_face:)

Rossig (kastanje-achtig) van kleur, er zit slag in en het komt tot een paar centimeter onder m’n schouders. Ik ben er heel blij mee, ik vind het mooi. Er zit nu een laagje in en ik heb een soort-van-lok.

ehm…
vn me zelf Zwart met een bruinee glans.
en lichtbruin highligh en is tot 2 dm langer dn mijn schouders en vn voor is het in laagjes en als je vn achter kijk heeft het een vorm vn een V

heey ^^ thnx allemaal voor het reageren (meer reacties zijn natuurlijk wel altijd welkom :stuck_out_tongue:)

Trouwens, als je stijl haar hebt en je wil krullen, maar de krultang werkt niet (zoals bij mij): pappejotjes! ^^
Rubber/piepschuimachtige dingen, met ijzerdraad erin. Werken net als die ouderwetse krullers. :stuck_out_tongue: (gwn bij de HEMA te krijgen) k kan er geen plaatje van vinden…

@eymeke: geeft niet hoor :stuck_out_tongue: & thnxx ^^ =D
Foto: imageshack.us → browse → host it! → link voor forums :stuck_out_tongue:

Ik heb woensdag een rechte pony laten knippen en ben er wel blij mee!

Blond met scheef groeiende pony, niet zo heel lang, stijl
M’n droom haar is lang blond met slag

Ik heb ongeveer hetzelfde kapsel als dat model voor brilliant brunette van John Frieda.
Zo dus ongeveer:

http://www.kaobrands.com/images/brand_brilliantP1.jpg

Maar dan met iets meer krul erin.

Mijn haar is redelijk kort, bedekt mn nek, het is super steil en hartstikke dun. De kleur is [zeer] licht blond…

Als ik het zo lees vind ik het niet zo geweldig, maar ik kan er wel genoeg mee :wink:

nu staat het alle kanten op omdat ik het nog niet heb gekamd ofzo :wink:

haha cewl ^^ :grin: moet je laten!

Hoe is jouw haar? (kleur(en), stijl, lengte etc.)
Donkerblond, beetje verschillende tinten. Het is stijl (héél stijl :S :stuck_out_tongue: ) & komt een paar centimeter over mn schouders

Ben je er blij mee?
Jawel, soms wil ik mn kop wel kaalscheren maarja :stuck_out_tongue: vooral 's zomers vind ik de kleur wel mooi :slightly_smiling_face:

Als je het anders zou willen, hoe dan?
Ik zou wel íets meer slag willen, nu moet ik dat steeds zelf creëren d.m.v. knotjes enzo :stuck_out_tongue:

Hoe zit het nu?
NIET! ben nog niet zo lang wakker & heb er nog niets aan gedaan, t zit in een staartje en heeeeeel warrig :grinning:

Foto? (als je wilt)
k heb heir geen foto…