Jouw grootste afknapper/disaster date everr?

Hoi!

Ik had pas echt zo’n disaster date, dat ik me serieus ging afvragen wanneer mijn vriendinnen met de filmploeg van MTV Disaster Date de bioscoopzaal zouden binnnenkomen.

Tja, hoe afgezaagd ook, we zaten in de bioscoop. De film was niet eens begonnen of ik was hem al zat. Bij de reclame vooraf kwam er een vrouwelijk model in beeld en vervolgens een mannelijke. Toen die awesome man in beeld kwam, zei hij:
‘Wauw mooie man!’
‘Serieus?’ zei ik.
‘Ja echt, dat vind ik nou echt een mooie man!’
Tja… awkward dus.

Wat is jouw grootste disaster date/afknapper ooit geweest?

Ehm, een drankje doen en vervolgens zelf moeten betalen…
Die serveerster keek ook echt zo van ‘dit is toch een date?’
Tuurlijk, het was niet duur maar het is wel zo charmant als de jongen de eerste keer trakteert. En ik moest alle gespreksonderwerpen verzinnen.

hij had mij heel lief mee naar de pizzeria genomen en toen werd ik ziek. Het was allemaal nogal awkward, omdat ik op het punt stond om te kotsen, wat gelukkig niet was gebeurt! Nu zijn we toch al 9maanden samen haha!

-

Pff er zijn toch genoeg vrouwen die van andere vrouwen zeggen dat ze ze mooi vinden? Dus waarom zouden mannen dat niet mogen? En je eigen drankje moeten betalen vind ik ook geen ramp, het zijn de middeleeuwen toch niet meer? Ik zou me eigenlijk schamen als ik zou verwachten dat de jongen zou betalen…

Ik heb wel een date gehad waar allebei verkrampt in de zetel zaten met onze armen gekruist naar een film te kijken. Na de film ook misschien een half uur niets gezegd. Jammer dat ik hem echt leuk vond, anders had ik niet rap genoeg weg kunnen zijn. Echt awkward…

Hij praatte aan een stuk door terwijl ik dood zenuwachtig was en hij zoende als een wasmachine DRAAI DRAAI DRAAI…
PFF echt een hel

leuk topic!!!
Jongens zijn niet geinteresseert in mij, dus ik heb nooit dates :’)
Dus ik lees alleen maar mee (:

Dat verhaal van TS vind ik nog niet zo erg, en betalen voor drankjes ook niet…
Had een keer dat ik met een kerel had afgesproken, samen drankjes hadden gedaan, daarna gingen we samen stappen. Eind van de nacht gezoend, en ineens werd mister macho, mister pussy! Helemaal zeggen hoe blij hij was met die zoen, en alleen maar zo’n smiley face opzetten, en van dat stuiter gedrag, het was echt ineens een watje, was niks stoers en mannelijks meer aan XD Lief zijn, oke, maar pussy worden… Wat een afknapper was dat! Haha

Vet leuk topic :slightly_smiling_face:

Ik leerde een jongen kennen in de introweek van de stad waar ik studeerde. Dus op onze date hadden we het ook over verenigingen en hij alles afzeiken waar ik bij wilde, daarbij kwam het echt over alsof hij alles van te voren bedacht had wat hij kon vragen, zeurde hij dat ik niet snel genoeg terug smste (ja sorry smsen moet geen full time bezigheid bezigheid zijn)…

Dat vind ik eerder lief…

^als ie uren lang blijft stuiteren: ooh ben nu zo gelukkig ben nu zo blij, als je voor de eerste keer echt afspreekt? It freaked me out :expressionless: Lief vind ik leuk, maar bij dit moet je t echt over the top overdreven voorstellen…

Ik moest met álle gespreksonderwerpen komen, en elke keer als ik íets dieper inging op een onderwerp dan school of m’n katten luisterde hij al nauwelijks meer of gaf hij me opeens een zoen midden in mijn praatje (wat wel lief was, maar het gaf me echt het gevoel alsof het hem echt niks boeide wat ik zei). En toen gingen we daarna een film kijken, maar ik heb de slechte eigenschap dat ik echt filmfreak ben, dus ik ben echt niet zo iemand die de hele film ligt te zoenen en niet naar de film kijkt, dus ik ergerde me echt verschrikkelijk aan het feit dat hij me steeds ging zoenen als er een leuk stukje kwam, en ik had het gevoel alsof hij de film niet keek, maar ook niet wist waar hij over moest praten. God, hij was wel lief enzo, en ik was echt zo’n 3 jaar verliefd op hem zonder dat hij zelfs maar van mijn bestaan afwist, alleen júist door al die perfecte dromen en gedachten over hem viel hij in het echt zóóó erg tegen. Mja. Het was niet een echte afschuwelijke date, want ik vertel nu alleen maar de slechte dingen. We hadden ook gewoon leuke gesprekken en hij zei lieve dingen en we hebben fijn muziek geluisterd. Mja. Het werkte gewoon niet echt.

Hahahahaha, mooie man :’), grappig.

Mijne was toch wel dat ik niet nee durfde te zeggen, dus we gingen naar de bios. Hij komt een kwartier te laat, hij betaalt me kaartje niet en hij brengt me niet naar huis. En aan het einde vraagt die aan me ‘zou je met me gaan?’. Toen had ik het helemaal gehad hahaha

haha echt grappige reacties allemaal:P

ik had trouwens ook een keer dat een jongen persee zich wilde voorstellen aan mijn ouders terwijl het onze eerste date was. naja op zich wel beleefd, maar vervolgens raakte hij in gesprek met mijn broer over auto’s en ik zei steeds: ‘we moeten weg, we komen te laat’ en hij hoorde mij niet eens meer. volgens mij heeft hij een uur met mijn broer zitten praten terwijl mijn vader mij aankeek met een gezicht: ‘Dit wordt hem niet hea?’ en we kwamen inderdaad te laat bij het evenement waar we kaartjes voor hadden…

Disaster date was met mn huidige vriendje (nu bijna 2 jaar samen). We verdwaalde omdat ik de weg niet meer wist en toen ik het wilde gaan vragen bij een benzinestation struikelde ik over mn fiets.

echt genantttt. maargoed, hij vond me wel heel grappig.

hahahahahhahahahah doen alsof je in slaap valt wat een giller.

Ik vind het best raar dat mensen verwachten dat hij je drankje gaat betalen :’) Je kunt toch samen betalen ? Andersom wordt er toch ook niet verwacht dat jij zijn drankje betaald. Ben het met Brod eens : p

Ahw kom op, het is toch wel zo charmant? Tuurlijk kun je als meisje zijnde ook eens betalen, maar de kosten verdelen? VOOR EEN DRANKJE VAN HOOGUIT 3 EURO? Zo’n gierige man zou ik nooit willen, vind gierigheid echt een afknapper ;p

In slaap vallen om lief over te komen, haha. Best grappig eigenlijk, maar inderdaad een afknapper…