Jouw geniale opmerking waar de klas stil van werd?

ik heb er eentje.

we deden bij ns galgje.
en er stonden 3 A’en en ik zei; Aardappel.
en het was goed. De klas was helemaal stil ervan. ;d

gheghe, en bij jullie?

Nouja, mijn opmerkingen waren eerder een fail, geen geniale.

We hadden het met Duits over weermannen, kom ik aan: 'Ja en we hebben hier Piet Paulusma, maar ik vind die kerel zo stront irritant met hoe hij praat. Staat ‘ie daar heel monotoon te doen; En dan nu, het weer voor morgen (op de Piet Paulusma manier).’

De hele klas lag plat en ik schaamde me dood, want ik wou helemaal niet grappig doen en het flapte er zo uit.

Máár, ik kom hem wel goed nadoen zeiden ze! :'3

Ehm…ik kan me alleen herrineren dat ik een boer liet die er harder uit kwam dan ik dacht waardoor de klas stil werd. :'3 Niet zo heel geniaal dus

nou ik een x bij natuurkunde, daar hadden we een leraar, die je opmerking of heel leuk vind, of schijt irritand, en je eruit stuurt…
en hij was dus een ‘afscheidsverhaal’ (eind van t jaar) aan het vertellen en toen kwam ie met smoesen voor als je je huiswerk niet had gemaakt…
maar we hadden hem een blokuur en het eerste uur was bijna om… dus ik dacht als ie dat nu allemaal al gaat vertellen luister ik hier nog een uur na (zo is die leraar echt)…
dus ik door de klas, hem onderbrekend : Nou meneer hartstikke bedankt voor uw adviezen, mogen we nu naar huis?
dus iedereen werd vet stil enzo,want normaal zou hij diegene er dan uitsturen… en toen moest die man lachen en zei ie nou vooruit ga maar dan, en toen mochten we gaan… toen was iedereen me wel dankbaar trouwens (:

het waren trouwens de laatste 2 uren op vrijdag :grinning:

Dan moet ik eens even héél héél héél hard na gaan denken.

Oh wacht, ik heb er toch 1!
Het was tijdens maatschappijleer, toen had de leraar het erover dat dokters in de toekomst iets bij wilden gaan houden om te kijken of de groei van het kind wel normaal ging (zoiets was het). En toen vroeg hij of wij wisten wat dat was.
Dus ik schreeuw; Schaamhaar!
Ineens was de hele klas stil en keek iedereen me aan alsof ik gek was, maar ik had wel lekker gelijk =D

Ik kon het niet zo goed vinden met mijn mentor, maar hij had iets voor me gedaan. Toen kreeg hij op Valentijn geen roos en toen was hij emo, dus pakte hij mij er maar even uit:
Mentor: “Ik heb me de benen uit het lijf gelopen en toch krijg ik geen roos.”
Ik: “Volgende keer harder lopen.”
Het floepte er zo uit, maar hij was heel mooi raak (: en dat voelde goed.

een keer
was een leraar heel erg boos aan het uitvallen tegen een paar mensen
en toen schreeuwde hij. “IK BEN TOCH NIET GEK!”
en toen zei ik
“Nee want u koopt bij mediamarkt”

iedereen dubbel.
toen was ie niet blij, moest ik er uit x]
en was ie totaal vergeten dat ie boos was op andere mensen.

^hahahaha :’)

Hahahahaha droog xd

Mijn leraar wiskunde was een keer heel boos geworden op het meisje naast me, en hij schreeuwde: ‘En als je NU niet ophoudt, jij… jij…! Dat schijtirritante geschreeuw van je de hele tijd, je doet het gewoon steeds OVERNIEUW!’
Toen zei ik heel droog: ‘Het is opnieuw, meneer.’

Toen was iedereen zooooooooooooo stil, hahaha. Maar ik zei het beleefd, dus hij kon het niet maken me eruit te sturen.

ahahahhahaa

laatst een leraar ;;
pubers zijn echt dom.

ik zo (het floepte eruit) ;;
Nee hoor meneer!! ik ken mensen en die lezen een boekje over jongeren, en er staat dat pubers slimmer zijn dan andere mensen

hij weer;;
zijn jullie dan ook zo slim om dat uit te kunnen leggen.

ik ;; nee, want dan komen jullie het te weten, en blijkbaar zijn jullie net iets dommer om erachter te komen waarom, want de reden zelf stond er NIET in! :wink:

hij ;; misschien denken dat jullie slim zijn, maar jullie zijn gewoon dom omdat jullie de reden zelf niet weten en jullie denken dat wij het ook niet weten omdat er niks in staat.

ik;; maar als jullie het allemaal weten waarom kopen jullie zo’n dom boekje?

en toen keek iedereen hem en mij aan…
en hij wist niks meer te zeggen xD.

Ik herinner me wel zo’n moment, toen ik de geschiedenis opleiding deed. Het was de eerste les en we hadden het over vee, waaronder de os. Op een gegeven moment vroeg hij uit het niet aan mij wat een os was. Ik zei: “Een gecastreerde stier,” en vreemd genoeg stond mijn leraar met een mond vol tanden (serieus hij had ff een momentje voor zichzelf nodig v__v). Hij legde uit dat vanaf het begin dat hij les gaf niemand hem die definitie had kunnen geven, schijnbaar lezen ze genoeg over ossen maar wat het precies is is toch lastig. Haha, pakt hij net iemand die het wel weet, dat was best fail voor hem.

De eerste filosofieles ging die man uitleggen wat filosofie nou eigenlijk betekende. En fiel betekent houden van ofzoiets. Dus ik zeg tegen degene naast me: net als homofiel en pedofiel. Maar toen begon iedereen te lachen en bleek het net heeel stil te zijn.

Maar het klopt wel. Want homo, bijvoorbeeld zoals in homogeen, betekent hetzelfde. Je houdt dus van hetzelfde. Pedo is afgeleid van het griekse woord voor kinderen. En sofie van het griekse woord voor wijsheid ^^

O, nog een.
Een natuurkundeleraar had het idee om een supersterke magneet op te hangen aan het plafond in het lokaal en dan eronder een dikke ketting aan de vloer vast te maken zodat die zegmaar zweefde. Maar hij zei dat dat niet kon. En toen zei ik: Ze kregen de magneet zeker niet uit het busje. En toen was ie even stil.
Het echte probleem was trouwens dat alle mobiele telefoons en horloges enzo stuk zouden gaan als je te dicht in de buurt zou komen.