Jouw fiets!

haaaíí =D
hoe ziet jou oma fiets(weduwe) er uit?=p of andere fiets? XD
hoe heb jy hem gepimpt of gespoten? XD ik ga et ook met myn nieuwe weduwe doen =)
k ga em roze spuiten denk ik=$ mwahah =P

plaats ff foto’s ofzoiets. xD

x’je

Ik heb momenteel geen fiets.

ik ga em binnenkort verven
blauw! :stuck_out_tongue:

mijn fiets is de mooiste van de frikkin planet!
hij is blauw (zo gekocht), turqououoiouse eigenlijk
en op het stuur heb ik lintjes en aan de ene kant zon VROOOEEM VROEEEM ding
en een vlaggetje op de achterkant, maar dat spreekt voor zich
mn oude kroonluchter zn kristalletjes heb ik eraf gehaald en nu is mn fiets dus ook een kroonluchten =). yay!
(ik kan geen foto plaatsjes want mijn !@##$ zusje heeft de camera gesloopt, ookal ontkent ze dit)

die van mij is het grootste krot van allemaal muahah

Ik heb nu een oma fiets, die ik fel geel/groen/roze heb gespoten, maar ik krijg binnekort een mint groene beach cruizer.

okeej hahahha:P
weet iemand of je er ook van die steentjes… uhm die uhh.:stuck_out_tongue: van die blingbling steentjes op kan plakke XD dat lykt me best wel vet =p majaaa =)

ik heb oma fiets gewoon een zwarte en het is me steun en toeverlaat echt me heilig dom is me fietsje he me letters typen vaag:S

Ik heb geen fiets.

Ik heb een omafiets die helemaal onder beplakt is met stickers, en een beetje gesloopt is omdat ik zo vaak van de fiets donder [A]

En ik heb nog een uitgaansfiets; en die ziet er dus ook werkelijk niet uit:P

Ik heb een sparta ehhhhhh… sparta dinges. Stom ding. Totall loss. Maarja, over minder dan een jaar een scooter dus ik doe 't er nog wel ff mee. Oja hij is niet gepimpt, dat issie niet waard. :stuck_out_tongue:

mijn fiets heb ik al 7 of 8 jaar ofzo. maar is geen oma fiets xD hij is groen en ik wil hem gaan beplakken met welpies (A) ghehe :slight_smile:

Dit is dus mijn fiets. (foto is niet van mij.)

http://www.rijdendefietsenmaker.nl/images/HPIM0770.JPG

Ik heb um al 2 jaar. maar hijs te klein geworden. Dus krijg ik eind zomer een nieuwe :3

Ik heb een hele toffe fiets!

Wit met zwarte stippen, en van die hyperactieve reflectors in alle kleuren van de regenboog ^^ Smiley stickers en een hawai krans (naja gedeeltelijk aangezien een of andere noob em heeft gesloopt :slight_smile:

Laten we mijn mooie olifantenbel niet vergeten

De mijne kraakt al als je er niet mee rijdt xD
hij is rood met witte bollen :grin:

kzal ooit wel es een fto trkkn

Ik heb een gsusfiets, heb hem niet gepimpt

http://i4.photobucket.com/albums/y135/AnoukJJ/getImage.jpg

ik heb gewoon een damesfiets, niet gepimpt, heb hem net nieuw gekregen (van iemand uit de familie van mijn vriend, 2ehands ofcourse :stuck_out_tongue:) maar vind het zonde om hem te pimpen!