Jouw fail-moment van de dag.

Ik moest net werken achter de kassa , en zei tegen een vrouw toen ik klaar was met afrekenen ‘prettig weekend’ en het is maandag xD

Ik werk normaal op zaterdag

Haha da’s echt lullig. Straks hed die vrouw een kut weekend achter de rug ofzo. Aawh

fail-moment vrijdag…
met 2 vriendinnen naar opendag van universiteit utrecht geweest… echt serieus uren in de kou gelopen… gingen we voor een gebouw staan bedenken hoe we bij het maar het goede adres moesten lopen… kwamen we er na een kwartier achter dat we er de hele tijd al voor stonden :pensive:… later bleek de foto van dat gebouw zelfs op ons uitgeprinte routebeschrijving te staan…

vandaag, sleutels verloren. lagen zze bij de receptie. dat is een glazen hokje zegmaar. zegt die vrouw van; ja pak ze zelf maar. dus ik mn hoofd door de opening van dat glazen hokje steken, manage ik het toch nog om mn hoofd tegen het glas te stoten. het was einde van de pauze, dus het was daar lekker druk toen.

Voor de zoveelste keer van de trappen bij ons op school vallen…

De bel gaf zijn riedeltje. De les begon, snel fiets op slot. Viel het in de modder. Met mijn tas er nog aan. “Natuurlijk”. Naar binnen gesprint. Rennend op de trappen naar de vierde verdieping. Op tijd, en uitgeput liep ik naar binnen. Helemaal rood en bezweet ging ik zitten. Onverwachts, een proefwerk en een so. Kreeg metteen me cijfers terug. Een 1,0 en een 1,2. Leuk. Een paar uur later tijdens Frans. Een 1,0 voor me S.O. Leuk. Daarna de hele klas tegen me aan pokken omdat ik “Praatte”. Nu is de klas boos, en vol haat nadat ik zei “Jullie mogen slim zijn om op HAVO te zitten, maar qua inteligentie is het ver te zoeken.” Na een woede uitbarsting van alle gekweste zieltjes ging me dag door. Na geklaag met een klasgenoot die gelukkig het zelfde dacht begon me woede uitbarsting over de leukste school ter wereld. Meneer de afdelingsleider vond het blijkbaar zo intressant, dat hij zich verstopte achter de paal bij me kluisje. Fijn, dat hij me hele scheldserenade heeft gehoord.
Boos , maar ingehouden en kalm " Wat is er aan de hand , jongedame?" . De menneer die ook nog Nederlands aan ons geeft , en mijn grootste vijand van de school staarde me woedend aan. Met s’werelds lelijkste Grimas “Er is niks om u zorgen over te maken.” Het sarcasme drong door de stile gang. Met zijn liefste stemmetje “Ok” te hebben gezegt en weer wegliep als een persoon die net van achter was gepakt. Het werd leuker. “Tekenen” Het is al een vak, waarvan de vrouw Smoetla Fithler het hele blokuur al verklapt met haar gemompel over kunst haar de grond in boord. Vanwege haar achterliggende kunst kennis , en het standaard aan het :
Ik-Ben-Leraar-En-Ik-Weet-Alles-Beter-Sydroom lijd. Kom ik weer betweterig doen over Waarom Vincent van Gogh zo beroemd was. Na het wonderbaarlijke echt te werken komt ze me toch telkens weer waarschuwen. “Zit rechtop”. “Niet praten?!” (Wat vreemd is wanneer de groepjes zich samen hebben gesmolten tot een kareoke versie van een mislukte Jan Smit. )
En toen net, viel ik regelrecht van me stoel. Wijdbeens nadat ik even naar achter had geleunt om me tas te pakken. De klas zijn gelach was alsof je moest luisteren naar een preek van de directeur over hoe slecht de leerlingen zijn. Nadat de high fives vergeven waren en de boks 'm ook. Daarna fluisterde ik wat dingen tegen een vriendin van me, tegen over me zat iemand, een vriendin van die vriendin. Die ik zo zeer niet zo mocht. Begon opeens mijn stillte gedrag na te apen. Opeens was ze boos. Na een keer vragen dacht ik laat maar. Die wilt gewoon aandacht.

Naja het was bijna klaar. Nadat ik even langs de wall off shame liep. Waarnaar ik telkens me naar hoordde. Over hoe dom, en kut ik was. Liep ik met opgeheven hoofd het lokaal uit, waarnaar ik het toch voor elkaar kreeg om te vallen.
Daar gaat je zelfvertrouwen wanneer je hem zo hard nodig had.
Thank god kon ik er wel om lachen met wat mensjes. Maar waren het wel de juiste?

FAILLURE DAY (L)

Tramdeur sloot voor mijn neus, waardoor twee turkse meisjes mij uitlachten. Eenmaal aangekomen bij de halte viel ik op de grond. Iedereen zag het. De stagebegeleider stuurde mij bijna weg en beledigde mij. Wat een kutdag.

ruim je je kleding nog op? - jaa
maak je je huiswerk nog? - jaahaaa
oke, echt doen he vandaag, want i kvraag het al een week - JAAAAHAA I KDOE HET ECHT, GA NOU MAAR WEG!

niet gedaan natuurlijk.

haha, dat had ik zooooo vaak, echt slecht :stuck_out_tongue:

Aaawh… ik heb echt medelijden met je!..

Zo enorm herkenbaar :stuck_out_tongue: Ik heb daar ook altijd last van ! Hetzelfde als ik nog goedemorgen zeg en het is al 4uur in de middag :wink:

Mijn fail van vandaag was, was dat ik mijn jas niet kon vinden. Er hing wel een jas die op de mijne leek, maar nee dat was hem zeker weten niet.
Ik kon mijn jas nérgens vinden, dus toch nog maar een keer die jas beoordelen… En weer was de conclusie nee, kijk ik in de zakken… Zit er een briefje van mij in met mijn handschrift :’)
En daar heb ik dan een half uur over lopen doen, mijn eigen jas aanzien voor die van iemand anders … FAIL

In de pauze in de kantine me sleutel laten vallen in de prullenbak. Ik natuurlijk helemaal histirch moest ik zo knijp ding geval pakken om me sleutel er uit tevissen. Na 10 minuten had ik eindelijk me sleutel, laat ik me sleutel weer vallen dus ik weer met dat ding had ik hem eindelijk.

Herkenbaar.

vandaag bij gedragswetenschappen zagen we de ‘anale fase’
ik lachte hardop
de klas niet.
:’)

Vandaag 2 keer van de trap gevallen op school… Zucht.
Heb me maar ziek gemeld, had niet m’n dag.

Weer eens een 4 voor Nederlands ):

Gister iets te veel hints gegeven, aan njongen die ik leuk vind, hij is dr achter en vind mij niet leuk.

fail.

FAIL 1: word wakker met een kuif inplaats van een pony.
FAIL 2: wil stijlen, maar de stijltang valt - kapot.
FAIL 3: ik moet me pony stijlen, dus stijl met 2 aparte vlakken - werkt niet.
FAIL 4: ik wil de stijltang terugleggen maar hij valt. vinger verbrand. blaar @ vinger.

FAIL 5: wil een cracker met sla. (haha wat een combo mense) valt de sla OPEN uit de koelkast.
FAIL 6: ik wil wat drinken pakken, valt WEER de sla OPEN uit de koelkast.

Parkeerde me scooter in de aarde, dan krijg je een half vallende scooter die ik net aan opving.

vrijdag had ik beltegoed gekocht 's middags ofzo.
en 's avonds ruimde ik mijn broekzak op want was geld kwijt.
dus ik gooi gewoon 2 papiertjes weg die erin zaten.
dan over een uur bedenk ik me: hee ik had toch beltegoed in die zak?
ja dus…
dus ik in de vuilnisbak zoeken. (was papierbak)
en ja daar lag mijn verkreukelde beltegoedbon.