Jouw fail-moment van de dag.

Hahahaha :’) Ik ga stuk hier…Zou mij eigenlijk ook kunnen gebeuren :stuck_out_tongue:

Waaaahahaha, hier moest ik echt keihard om lachen :grinning:

lol

Ik liep rond de middag van de winkel naar mijn auto die even verderop stond. Er liepen 2 vrouwen achter mij die aan het praten waren en dingen zeiden zoals ‘de jeugd van tegenwoordig moet niet meer naar school’. Kreeg ik net telefoon terwijl ik al mijn auto losmaakten. (Ze keken al geschrokken toen ik naar de bestuurderskant wandelde.) Het was mijn moeder die belde en ik zei extra luid. ‘Nee, ik snap net in mijn auto om naar huis te rijden, ik had maar stage tot half 11.’

Een man die voor me liep en alles had gehoord begon te lachen waardoor ze rood en snelwandelend verder gingen.

Hahahaha

Dit.
En niet te geloven hoeveel wondjes en blauwe plekken ik heb opgelopen deze week! Mijn lichaam doet gewoon pijn. Vandaag was toch echt de ergste, toen ik vanochtend even opkeek en niet anders, dan mezelf op de grond zag liggen. Van mn fiets gedonderd…

Oh ja, en het moment dat er een knappe mede-stagiair voorbij liep en ik aan het springen was omdat ik niet aan het raam geraakte doordat ik te klein ben… :flushed:

Ik had vandaag toetsdag dus moest ik om 11:30 op school zijn. Alleen ik dacht dat ik om 12:30 op school moest zijn. Kom ik dus op school, zie ik dat iedereeen al bezig is met de toets. Ik was dus gewoon een uur te laat en nu moet ik die toets een andere keer maken. :frowning_face:

ik had gisteravond om een of andere vage reden mijn bril beneden laten liggen. vanmorgen kon ik hem dus niet vinden, hele kamer overhoop gezocht terwijl ik niet bijster veel zag, uiteindelijk maar een oude bril opgezet. kom ik beneden, ligt mijn bril daar gewoon. en nu zit ik op school te sterven van de honger omdat ik geen tijd meer had om te ontbijten. gelukkig is het over een half uur pauze.

Ik had een keer mijn bril in mijn jaszak gedaan omdat het regende, maar toen was ie eruit gevallen zonder dat ik het merkte. Toen kwam ik later terug naar de plek waar ie was gevallen en hij was helemaal plat gereden :frowning_face: Glazen eruit enzo… echt een ramp als je je vertrouwde bril ineens kwijt bent!

Heb me alweer verslapen!
Terwijl ik pas om 11 uu op school moest zijn :open_mouth:

Dat heb ik ook gehad met mijn nieuwe bril! Er reden drie fietsers overheen… De glazen waren eruit en de pootjes waren verbogen. Ik ben meteen naar de brillenwinkel gefietst, en die meneer heeft de glazen er weer ingezet en de pootjes weer rechtgebogen.

GRATIS, zodat ik het niet thuis hoefde te vertellen! Superlief :kissing:

Oh, daar had je dan nog geluk mee! Bij mij was de hele bril gewoon kapot en ik moest een nieuwe. Maar dat werd nog wel verzekerd gelukkig!

Ik zocht naar mijn wiskunde schrift en ik heb echt alles overhoop gehaald. Kom ik er achter dat ik al bezig was met wiskunde en mijn arm er gewoon boven op lag.

nou k denk dat k moest lachen op vverkeerde moment

Mn geld waaide weg toen ik had gepind…

Ik heb een deel van de dag met een scheur in mijn broek (je zou mijn onderbroek kunnen zien) rondgelopen op school zonder dat ik het door had. Gelukkig had ik een lang vest aan die over de scheur heen viel, ahaha.

Ik liet nogal veel dingen vallen vandaag op school. Bijvoorbeeld:

• Eerst wilde ik mijn aardrijkskunde schrift vanuit mijn tas op de tafel leggen en gooide ik hem per ongeluk op mijn schoot ipv op de tafel.

• De les daarna wilde ik mijn mobiel op de tafel leggen maar die eindige uiteindelijk een meter van de tafel af.

• Ben ook al een keer in de pauze op school voorover op een stapel tassen gevallen, die stapel tassen kon je onmogelijk missen. Ze liggen daar elke week en ik wist dat ze er lagen.

• Ook een keer tegen een zonnescherm aangelopen.

Ik heb altijd zoveel fail-momenten op maandagen. Ik haat maandagen.

Hahaha. Dit topic is geweldig :’)

vandaag was slam fm bij ons op school voor de schoolawards ( ik ga naar de hmh volgende week met school yessss ! )
zegt die gast zovan ; als ze (de dj’s waar ik even de naam van kwijt van ben) er zometeen zijn, gaan we op ons hardst gillen !
maarja, wat doe ik natuurlijk met mn achterlijke kop, ga al op mn allerhardst gillen, en ik had niet eens in de gaten dat ik de enige was die gilde, dacht dat t nu al moest… :’)
dus mn vriendin gaat me zo aantikken & zeggen van ‘hee L. niemand gilt , hou nou is op , niet gillen stil stil’
maar ik was zo hard aan t gillen dat ik niet merkte dat ze dat zei & t aantikken voelde ik niet omdat iedereen de heletijd tegen elkaar aan beukte… schaamschaaam…