Jouw fail-moment van de dag.

was op 15 oktober(bestwel lang geleden)

ik fietste naar school en was harstikke laat,
wind deed pijn aan mijn ogen en mijn ogen begonnen als een gek te tranen.
make-up uitgelopen.
kom ik te laat op school aan dus briefje halen,
het was de 2e keer dus ik moest 1 uur corvee halen.
daarna in de eerste pauze moest ik me melden omdat ik er 2 dagen geleden was uitgestuurd(strafwerk dat ik zogenaamd had opgekregen niet gemaakt) 2 uur corvee van de afdelingsleider.
na de 2e pauze was ik mijn sleutel kwijt. twee vriendinnen gingen me helpen zoeken en we kwamen te laat… weer briefje halen nog 2 uur corvee.

dus 5 uur corvee op 1 dag.
en ik was jarig.
FAIL.

Vannacht, toen ik terugkwam van uitgaan, kon de taxi twee kilometer voor mijn huis niet meer verder door de sneeuw. Moesten mijn vriendin en ik met onze dronken kop door de sneeuw naar huis lopen. Ugh.

Mijn hele nacht was een fail. Het enige wat ik ophad waren 5 shotjes goldstrike en ik ben nog nooit zo zat geweest, ik wed dat er wat in die shotjes zat. Ik heb alles in de stad ondergekotst (terwijl ik al 10 jaar niet meer gekotst had) en ik moest heel hard huilen om niks. Vervolgens heb ik met de neef van mijn beste vriendin gekust (dit was voor het kotsen haha) en ben ik daarna door een heel goede vriend naar het station gebracht. Daar heeft ie nog een uur met ons gewacht en ons veilig op de bus gezet. Vervolgens kom ik erachter dat mijn ID en pinpas kwijt zijn.
Voor mij voorlopig geen alcohol meer, pffff.

Van afgelopen Donderdag:

Het had gesneeuwd xD en toen gingen mijn vriendin en ik het er toch maar op wagen om op de fiets naar school te gaan.
Dat hele idee eigenlijk was een fail want mijn dinamo deed het niet omdat er sneeuw tussen zat en het was donker(rond 7 uur) dus kreeg ik een zaklampje mee om vast te houden. Daarna was het nog zo dat mijn vriendin zo´n 3 keer is gevallen en ik ook iets van 2 x
en toen we eindelijk op school aankwamen konden we neit langs de kluisjes omdat we bijna te laat waren, (de eerste bel was al geweest en de 2e ging alweer bijna)
Dus wij helemaal naar het lokaal rennen komen we net op tijd binnen kunnen we nog neit even leren voor het pw dat we hadden.
en uiteindelijk bleek ook dat er geen politiecontrole was dus ik had een kwartier verspild om een lampje te gaan halen en we hebben zon 1.5 uur gefietst.

Ik vond het echt een faaldag.

hahaha, dat had ik ook een keer
had een handdoek om m’n haren gewikkeld, want had net gedoucht,
panterprint badjas aan en grote witte hondensloffen.
Ik was alleen thuis en ja hoor; de bel ging.
ik nog zo stom ook om ‘m open te doen, dus ik grinnik als een idioot schaap en zeg ‘sorry hoor’ en die 2 vrouwtjes maar lachen -.-’

vandaag niet echt een fail-moment gehad, heb niet veel beleefd :wink:

dit heb ik ook altijd!
of dan zeg ik tot ziens en doei door elkaar
tot stoeei!

gelukkig merken maar een paar mensen het (’:

Veel dingen, van de afgelopen dagen;

• Tegen de kantine muur oplopen
  • Uitglijden in de kantine waardoor al mijn eten (wij eten pasta/warm tussen de middag) overal lag, en iedereen roepen: SCEMA, SCEMA! (Betekend SUKKEL in het Italiaans ja, ik woon in italië, vandaar ook die pasta tussen de middag)
    En gister, ik was bij een vriendin thuis, en wij zitten zo in haar badkamer, en ik wou iets pakken uit hun bad, maar ik wou niet met m’n schoenen in het bad, dus ik probeer vet voorzichtig dat ding te pakken, flikker ik vol in het bad, lag ik daar een beetje te lachen… xD (Ik lag dus gewoon op m’n rug in dat bad, zeer charmant.)

Vrijdag - Ik zat met een vriendin op een slee en we roetsjten de heuvel af. Toen viel ik eraf, over haar heen, de slee over ons heen… Au. Blauwe plekken.
Zaterdag - Iglo bouwen met een paar vriendinnen. Die moest van binnen uitgegraven worden, dus ik op mn knieen in de iglo. Na een tijdje waren mn knieen nogal pijnlijk. Toen ik 's avonds lekker in bad lag, werden mn knieen rood en gezwollen.

En nu heb ik dus vocht in mn kniegewrichten en kan ik niet meer lopen. FAIL!

Vandaag ;3
2x onderuit gegaan, en hard ook. Ik had weer 'ns mijn winterboots aan, die zo glijden, en vrijdag was ik er ook mee onderuit gegaan. Was opzich wel dom ;3, maar wel grappig XD, alle buren stonden naar buiten te kijken, en zagen mij 2x (achterelkaar) vallen

Hahaha, dat heb ik ook supervaak!
Ik heb me nu maar aangeleerd om fijne dag nog te zeggen of in iedergeval iets in die richting xD

Eerst heel droog een sneeuwbal vangen die iemand naar me toe gooide *in zo’m draai beweging* iedereen ‘ooooh’ krijg ik vervolgens een droog van het afdakje een enorm pak sneeuw op mijn kop, weg ‘ohhhhh’ effect

HAHAHAHAHA ik ga soms helemaal stuk xd
vooral om dezee;
Ik struikelde half in een overvol restaurantje.
dus ik zeg “wow het is hier glad”
stond ik op een vloerkleed.
juist.

hahahaa, ik zie mezelf daar al staan hahahahhahahahaha

hahahaha xD

Haha, ik heb er nog wel 1 van een paar jaar geleden. Eigenlijk vooral heel grappig maar ik denk dat de postbode zoiets had van: “What the fuck?”

Ik was ziek, zat thuis en had het koud. Dus, ik thee zetten en had zo’n theemuts over de pot gedaan.
Hoor ik m’n moeder naar beneden lopen dus ik zet voor de grap die lekkere warme theemuts op m’n hoofd [ook echt zo’n geborduurde :stuck_out_tongue:] voor het keukenraam, komt net de postbode eraan. Hij wist niet of ie nou moest lachen of snel weg moest kijken, haha :grinning:
[Ikzelf heb het eigenlijk altijd maar alleen grappig gevonden, dus zo’n fail was het niet, maar alsnog :stuck_out_tongue:]

Mijn LG wil nogal eens uitvallen - dan krijg je het pincodeinvoermenu en de optie noodoproep- en m’n telefoon zat in mijn broekzak. Toen heb ik 5× 112 gebeld. Oeps.

Zondag bijna een ruit ingegooid met een sneeuwbal, ik gooide niet eens hard, maar het was geen dubbel glas dus die hele ruit vloog er bijna uit. :smirk:

van zaterdag: ik was aan het werk, ik woon in het grensgebied en er kwam een Duitse man. Dus ik gaf in het Duits zijn geld terug, en vroeg hem nog wat in het Duits, was best trots op mezelf. Totdat hij zegt: Uh, jij praat nu wel mooi Duits, maar ik moet eigenlijk Nederlands leren.

Oh. Heb hem verteld dat ik eigenlijk Duits moest leren, hij kon er wel om lachen :stuck_out_tongue:

van zondag avond, ik was met mijn nicht en 2 neven een sneeuwballengevecht aan het houden, en er stond een camper dichtbij. toen ineens gingen we daar op gooien, en even later toen we binnen waren zagen we die camper langs rijden! dat was echt een fail eigenlijk ;d. even later bleek dat die camper van vrienden van onze buren was, dus hij heeft ook de hele nacht bij ons huis gestaan haha.

aan het winkelen, en dan vallen door de gladheid. auww menn

ik liep op me gladde sokken de trap op en boem toen zat ik onderaan de trap xd