Jouw ergste (vr)eetbui

Hey, wat is nou jouw ergste eetbui ooit geweest?
Mijn was een paar maanden geleden, ik kwam uit school en had echt supererge honger. Normaal eet ik 2 broodjes als ik uit school kom, toen 5 broodjes met chocopasta en noodles. Na zo’n eetbui heb ik echt een massive schuldgevoel, dus meestal sport ik dan of ga ik meteen slapen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Eigenlijk ga ik dat echt niet onthouden als ik heel afentoe een keer een vreetbui heb…

[b]haha ik heb op een dag een 2 wafels, 1 stroopwafel en zak chips naar binnen gewerkt, dt was mijn ergste vreetbuii.,
:S

Greetz[/b]

Haha noemen jullie dat vreetbuien :p…
Gelukkig heb ik ze niet meer en ik ben blij dat ik ze niet onthouden heb ook.
Maar mijne bestaan uit: chocolade,koekjes,chips en dan echt véél

3 broodjes 1 banaan 2 ijsjes zakje chips heel veel dropjes en een paar chocoladekoekjes :3 dat was best erg xd

Echt hè. ;p
Als ik een vreebui heb dan ben ik echt een beetje buiten mezelf van de honger en eet ik álles wat maar los en vast zit. Dat is niet alleen koekje dit broodje dat maar gewoon echt alles.

Een keer heb ik een vreetbui gehad toen ik alleen thuis was nét voor het avondeten. En toen aten we ‘s avonds couscous en at ik daar ook 2 borden van.
En toen was ik er zo ziek van en moest ik overgeven :’)

Hiermee vergeleken ben ik echt een varken. Ik onthoud mijn vreetbuien niet eens. Ben allang blij dat ik ze niet meer dagelijks heb.

Te gevoelig onderwerp voor mij :3

2 chipszakken ofzo? :'D

1 reep chocolade milka
1 zak scherpe chips
1 zak oorlog chips
1 maom mix

Ik heb ze bijna nooit. Wel 3jaar geleden de ochtend erna overgegeven na wat rare combinaties haha.
Ik had die avond een ijsje met 2 bolletjes en slagroom op, 1 uur later iets indisch maar toen lustte ik geen rijst dus me aardappelen en als toeje halve dame blanche pudding, en s avonds stukje appeltaart en chocolademelk en dat is allemaal verkeerd gevallen haha:)

ik heb op dit moment 4 snickers op, 2 ijsjes, 3 zakjes chips, 1 zakje skittles en ik heb nog steeds honger ;$

Wil je niet weten :'D.

Mijn ergste vreetbui bestond onder andere uit 12 boterhammen met hagelslag…

11 biskwietjes
4 appels
2 tosti’s

Ik heb het geluk dat zowel mn vader als moeder proberen af te vallen, zodat bijna nooit heel veel ongezonds in huis is hehe. (: