jouw en zijn favoriete standjes?

Ben benieuwd, weet niet of hier al een topic over is ofzo, sorry…
Waarom ik het vraag is best simpel, haha: we willen ons seksleven spannender maken en nieuwe dingen proberen :slightly_smiling_face:

Ik hou erg van standjes waarbij je elkaar nog kunt aankijken en zoenen, dus missionaris of bij elkaar op schoot zitten. Doggy is een andere categorie, maar ook leuk

Mijne:

langs achter op de zij.

Zijne:
69 of ik rechtzittend op hem.

Tip: kijk eens in een kamasutra of koop een standjes-scheurkalender!

Wij liggen vaak allebei op onze zij met gezicht naar elkaar toe en dan sla ik mijn been om hem heen

Doggy vind ik soms ook leuk, maar die veranderd bij mij vaak in schildpadje wat ook leuk is, haha.

Ik bovenop. Of doggy.

bedankt c: nog meer mensen?

Dit ^

Ehmm… Wat is schildpad??

Jij ligt languit op je buik en hij gaat vanaf achterlangs naar binnen. Eigenlijk zoals doggy, maar dan plat.

aha!!! Thanks haha

zijne:
cliché jongen boven op, doggy, reverse cowgirl en cowgirl.

mijne:
cliché jongen boven op, schildpad en doggy. en staand eigenlijk ook, best moeilijk want hij is lang…

bedankt allemaal, upje c:

wat mij lekker lijkt is als een jongen me optilt, en we zijn allebei naakt…dan is zijn ding in mij terwijl we aan het zoenen zijn en hij mijn lichaam stevig tegen hem pakt… :flushed:

Precies dit! Dit heet trouwens de tree huggers positie/de Classic positie ofzoiets. maar houd ook wel van de melody maker en de magic bullet positie. lijken me allebei echt heerlijk xd.

Schildpad.

Ik hou van bovenop. Dan voel ik me dominant.

Dit hebben wij ook een keer geprobeerd maar dat ging zo slecht. Hij graakte toen precies niet in mij en we konden beide amper bewegen.

Mijne is definitely schildpad :upside_down_face:

Zijne is ik bovenop of doggy (lekker standaard voor jongens haha)

Lepeltje lepeltje vinden we ook allebei wel chill

Ik heb het liefst dat mijn vriend bovenop gaat en hij dan mijn benen duwt/ik mijn benen buig in de richting van mijn borsten. En doggy/schildpad.
Hij heeft het liefst dat ik bovenop ga, soms achterstevoren. En hij vindt 69 ook fijn, maar ik kan me daar nooit op concentreren, of ik kom er gewoon niet bij, dus dat faalt altijd een beetje.
We vinden eigenlijk allebei precies andere dingen het lekkerst, haha :’) Maar goed, in ieder geval genoeg variatie.

Schildpad behoort sinds een tijdje ook tot onze favorieten :stuck_out_tongue: