Jouw eerste keer (ervaringen)

Hey meiden,

Ik weet dat je het sexvragen topic hebt, maar ik dacht dat je in dit topic meer ervaringen over je eerste keer kunt delen (als je dat wilt) en hier kunnen meiden die binnenkort misschien ontmaagd worden al hun vragen stellen. Ook kan iedereen vragen stellen over (de eerste keer) aftrekken/vingeren/pijpen/beffen.

Als dit gewoon in het Sexvragen topic moet, zeg het maar

xx

Goed, dan begin ik wel met mijn ervaring. :slightly_smiling_face:

Toen ik voor de eerste keer seks had, was ik 15, bijna 16, geloof ik. Ik had toen al langere tijd een vriendje, en we hebben wel een beetje de tijd genomen om er ‘naartoe te werken’ omdat we allebei nog maagd waren toen.
Mijn eerste keer deed best een beetje pijn. We deden het met condoom, omdat ik het niet helemaal vertrouwde met de pil alleen, en die condoom had niet genoeg glijmiddel. En ik was door de zenuwen zelf niet nat genoeg. Achteraf gezien hadden we beter langer voorspel met het voorspel bezig kunnen zijn, dan was het waarschijnlijk zonder pijn verlopen.

De keren daarna had ik ook nog wel wat pijn, maar minder dan die eerste keer. Ik was gewoon nog steeds zenuwachtig, en dat het de eerste keer pijn gedaan had, hielp daar natuurlijk niet echt bij ::slightly_smiling_face:
Ik kwam er toen wel achter dat als ik bovenop zat, ik meer zelf kon ‘sturen’, en dan had ik minder last. Dus de eerste keren, zeker als we net begonnen, was dat wel nodig. Uiteindelijk deed het helemaal geen pijn meer, en was ik er ook niet meer zenuwachtig voor.

Achteraf, nadat ik het uitgemaakt had met hem, had ik spijt dat ik mijn eerste keer met hem had meegemaakt. Maar dat is een compleet ander verhaal.

@Lore
Jammer dat je een beetje spijt had, maar ik denk dat veel meiden hier iets aan hebben!

Ik heb nog een vraagje, misschien kan jij me helpen… Ik heb nu twee keer een jongen afgetrokken, maar ik ben er best onzeker over… Tips?

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/eerste-keer-sex-78256.675.html