Jouw Droomjongen!

Wat is jouw droomjongen?
Of heb je jouw droomjongen al gevonden ?

Die van mij:
blond stekeltjes haar, leuk gekleed beetje de stijl van zac Efron :stuck_out_tongue:
Hij moet lief zijn en er altijd voor me zijn, als ik hem wel/niet nodig heb.
En uhhm oja niet te klein :stuck_out_tongue:

Eentje met mooie ogen, en een goed gevoel voor humor. Gewoon een stoere vent maar met wel wat romantische trekje (:

Ik heb mijn droom man al gevonden. Sinds de eerste date was het liefde op het eerste gezicht en zijn we nooit meer uit elkaar gegaan. We zijn nu 6 1/2 jaar samen :relieved: Voor de liefde ben ik van Alkmaar naar brabant verhuids en nog steeds gaat het super. Looks zijn leuk, maar je gevoel is het belangrijkste .

hier was toch al een topic over

Ik heb gezocht, kon niks vinden.
Heb je misschien een linkje ? :slightly_smiling_face:

Aww echt lief ! :grinning:

haha ik weet toch niet dat ik hem vindt maar dit is wat ik wil:

bruin golvend haar of krullen (wel mooie krullen dan)
sprekende ogen
brede schouders
grappig en gek zoals ik

Mijn droomjongen moet goed gevoel voor humor hebben, een tikje raar (zoals ik hihi :slightly_smiling_face: ) en hij moet wel een beetje romantisch zijn.
Voor de rest maakt uiterlijk enzo mij niet zo heel veel uit :grinning:

Mijn droomjongen:
Heeft humor. Houdt van muziek. Is creatief. Speelt een muziekinstrument. Neemt initiatief. Geeft complimentjes. Is een beetje gespierd. Heeft een eigen stijl. Doet niet aan hokjes. Heeft mooie ogen. Is niet bang om gek te doen.

Dat zou allemaal erg fijn zijn. Maar het belangrijkste is dat ik van hem houd, en hij van mij. Dan maakt de rest niet meer uit.

Gevonden.
Helaas woont hij 900 km verderop.
wat een kut leven :’)

Houdt van alles dat met sport te maken heeft, houdt van voetbal. Is sociaal vaardig. Goed gevoel voor humor. En bij uiterlijk vind ik uitstraling heel erg belangrijk, een beetje arrogantie mag best.

En ja, I found him, maar hij is helaas 28 jaar oud.

Ik dacht dat ik er een had gezien, maar kan het dus ook niet vinden (:

Ot:

donkere haar kleur, Langer dan mij, lief, zorgzaam, humor, goede muziek smaak

Romantisch, goed gevoel voor humor, zorgzaam, begripvol. Uiterlijk maakt niet heel veel uit, meestal val ik voor de lach en zijn uitstraling dat maakt een jongen al snel veel knapper. Maar lichte ogen en donker haar vind ik wel heel erg sexy.

Ik heb de mijne 2,5 jaar geleden gevonden.
Maarja, ik was te verlegen natuurlijk…

Gelukkig is hij nu wel 3 maandjes me vriendje, en het gaat super!

Ik heb hem al <3 Ben gek op hem :slightly_smiling_face: Juist om de dingen die niet perfect aan hem zijn :slightly_smiling_face:.

Hier zijn al zo veel topics over of hierop neer komen volgens mij . Nouja sowieso deze
klik

Slotje dus.