Jouw dierbaarste bezit.

Wat is jouw dierbaarste bezit en waarom? Hoeveel emotionele waarde heeft het voor jou?

En met bezit bedoel ik ook echt iets wat je in bezit hebt, dus bijvoorbeeld een knuffel. Sorry voor de verwarring!

Om het makkelijker te maken: Als er brand uit zou breken wat zou het eerste zijn wat je zou pakken materieel gezien?

Mijn familie, ik zou mijn leven geven om hun in leven te houden. :slightly_smiling_face:

en mn huisdieren

Mijn dierbaarste bezit is een knuffel. Mijn oma had een knuffel voor mij gekocht en een briefje met mijn naam erbij in een kast gelegd, ze wilde het aan me geven zodra ze me weer zou zien. Helaas heeft ze die kans nooit meer gehad, want vlak erna overleed ze.

En mijn familie natuurlijk ook!

Mijn swatch horloge, gekregen van mijn broer. ← materieel gezien he.

@Immabe Ja het was ook materieel bedoeld, maar ik snap dat het verwarrend is omdat ik het er niet bij heb gezet. Zal ik nu even doen.

materieel gezien; mijn pandora armband en ketting, beiden van me moeder gekregen !

Je familie bezit je niet. Ik heb niet echt iets wat ik bezit waar grote emotionele waarde aan zit.

Mijn piano.

Mijn bril, (zit een heel lang verhaal aan)

Mijn vriend…

Mijn badjas van Pussy Deluxe, ik draag hem altijd als ik thuis ben.

Ketting die ik van mijn oma heb gekregen & Ring die ik van mijn vriend heb gekregen.

hahaha zien sommigen hier hun familie als letterlijk bezit?
Ik heb niet echt een heel dierbaar bezit… alleen oorbellen die ik van mijn moeder heb gekregen, maar dat is stiekem ook omdat ze heel erg mooi zijn :’)

M’n paard (:

Mijn vriend maar dat is niet echt iets wat ik in bezit heb, mijn laptop dan maar

Om het makkelijker te maken: Als er brand uit zou breken wat zou het eerste zijn wat je zou pakken materieel gezien?