Jouw dagelijkse 10 minuten workout!

Plaats hier jouw dagelijkse 10 minuten workout!

• Wat doe jij voor oefeningen?
  • Waar doe jij je workout?
  • Wanneer doe jij je workout?
  • Wat is het effectiefste voor jou?
  • Waarvoor doen jullie je workout? (strakker lijf, betere conditie etc.)

ik doe er geen, maar ik ga zeer binnenkort beginnen met gezonder bezig gaan dus dan is dit een goed idee.

ja ik doe er zelf ook geen maar ik wil het wel gaan doen dus ff informatie inwinnen :slightly_smiling_face:

Daar ben ik helaas te lui voor.
Maar om wat voorbeelden te geven: Push ups, sit ups en hoepelen.

wii fit =D

Ben nu bezig oefeningen uit te zoeken, sowieso crunches komen erin.

Ik ben van plan ze 's middags te gaan joggen en 's avonds oefeningen te gaan doen, gewoon thuis op een matje om te beginnen, binnenkort naar fitness. Wil vooral een betere conditie maar ben ook zo slap als een vaatdoek, vandaar de oefeningen ;3

Voorbeeld van een workout van mij:

Ohja een plank is ook wel goed (dat op je onderarmen en tenen steunen), dan gebruik je echt al je spieren om overeind te blijven xD.

http://www.youtube.com/wa…dex=19&feature=plpp_video

Ik doe gewoon mee met 10-minute workouts op youtube.

respect voor degene die het een paar maanden volhoud.

ik heb niets, maar voor de gene die echt sterk willen worden: op je onderarmen en tenen steunen is natuurlijk zwaar, maar als wij trainen moeten we een voor een onze armen en benen 20 seconden naar boven houden. Dus: rechter arm in de lucht, dan rechterbeen dan linker arm dan linker been. Let op, blijf in de zelfde houding als je al was, dus: niet omkantelen.

ennn dit werkt echt heel goed. ik heb vorig jaar de hele zomervakantie elke dag 100 x opgedrukt (in setjes van 20 verspreidt over de hele dag) en ik ben er echt sterker van geworden !

misschien ga ik dit ook maar doen :slightly_smiling_face:
maar ik moet ook al leniger worden, dus dat wordt elke dag best veel, en ik train ook al 6-10 uur per week

ikdoe er geen, want meestal kan ik geen leuke vinden :stuck_out_tongue:

@xMARSHMALLOWW
heb jij dat filmpje gedaan? zo ja, vond je het zwaar?
ik heb hem gedaan en vond het eigenlijk niet zwaar… dus ik ga denk ik iets anders zoeken…

Ik vind die sixpack bij die vrouw van de video wel niet zo mooi. Ik wil wat afvallen en wat strakker worden, zal work out helpen? =)

's ochtends een keer & 's avonds een keer:
30x reverse crunch.
30x normale crunch.
30x weet niet hoe de oefening heet maar 't is voor de zij-spieren.
30x weet niet hoe de oefening heet maar 't is voor de buikspieren.
30x weet niet hoe de oefening heet maar 't is voor de buikspieren.
daarna 150 jump&jacks.

dit is mijn dagelijkse routine. (ik ga er ook een zoeken voor been spieren, wie weet goede oefeningen?) voel me zó veel beter dan een halfjaar geleden. :’)

Nee, het is niet zwaar. En dat is ook de bedoeling denk ik. Het is meer gewoon een snelle work-out en als je het vaker doet (elke dag) zie je resultaat. Alhoewel ik niet vind dat die Tiffany zelf een mooi lichaam heeft. Maar goed.

Ik deed elke avond 100 situps en 50 pushups, maar dan zo van 20-10-20-10… maaar daar ben ik een beetje te lui voor geworden, maar ga vandaag weeer beginnen! :slightly_smiling_face: